Dohoda

110 7 0
                                    

Dobré ráno, fanoušci,

Užíváte si ráno po? Ať už ano nebo ne, tahle zpráva vám určitě zlepší náladu. No ne úplně všem, ale většině z vás.

Vypadá to, že Brooklynská dívka neopustila včerejší party. Povídá se, že strávila noc s Kolem Mikaelsonem. Mnoho lidí je vidělo spolu, ale to není důležité. Důležité je, že já jsem je viděla spolu.

A ještě jedno malé upozornění: Dávej si pozor, Brooklynská dívko, není nic horšího než majetnický vlk, kterému někdo sebral jeho hračku. Nebo bych spíš měla říct potravu?

Pac a Pusu. Pac a Pusu.

Vaše Super drbna

Caroline se ráno probudila ve velmi pohodlné posteli. Když otevřela oči, vyděsila se. Tohle nebyl její pokoj. A najednou se jí před očima objevily události včerejšího večera.

,, Dobré ráno, lásko." Do pokoje vešel Klaus s podnosem se snídaní v rukách.

,, Dobré ráno." Řekla a usmála se na něj. Klaus před ní položil její snídani.

,, Nechal jsem ti ji zvlášť připravit. Nemyslím jsem, že by jsi chtěla snídat s námi." Měl pravdu. Po včerejší noci opravdu neměla náladu vidět Kola.

,, Děkuji." Klaus přikývl a už byl na cestě k odchodu. Caroline chtěla, aby se vrátil, ale on to neudělal.

Rebekah byla zpočátku naštvaná, že tady ta dívka strávila noc, ale po tom, co jí Nik řekl, co se stalo, se rozhodla si s tou dívkou promluvit. Nechápala, jak by mohl toho být její bratr schopný. Tohle všechno ale neznamenalo, že by na ni nějak změnila svůj názor. Byla jen dívka z Brooklynu a ona byla zatracená Rebekah Mikaelsonová. Lidí jako ona se nezajímají o lidi jako ona.

,, Rebeko." Rebekah se podívala do očí svému staršímu bratrovi. Věděla, že se o tu dívku stará. Nikdy neviděla, že by se o někoho kromě rodiny takhle staral. Něco na ní muselo být, ale ona to prostě neviděla. Vlastně ani nechtěla. Chtěla dát Klause dohromady s Hayley nebo Cami. Snažila se o to už nějakou dobu, ale zatím se jí to nepodařilo. Teď musela přitlačit. Nedovolila, aby její bratr skladem skončil s někým takovým.

,, Ano?" Klaus viděl nevinnost v její tváři, což vždy znamenalo, že má něco za lubem. Znal jí až moc dobře.

,, Nech Caroline být. Momentálně prožila něco strašného." Rebekah se zasmála.

,, Proč bych to měla dělat? Mně na ní nezáleží." Takovou odpověď Klause čekal naštěstí měl ještě plán B, do kterého se mu vůbec nechtělo.

,, Když to uděláš, půjdu na jedno rande s jedním z těch tvých poskoků." Rebekah se široce usmála. Kvůli tomu by na ni dokázala být milá. Alespoň na chvíli.

,, Se kterou?" Byla by ráda, že by se dal dohromady alespoň z jednou z nich, ale aby řekla pravdu, jedné z nich dávala přednost.

,, To je na tobě." Věděl, že by si vybral jednu, litoval by, že nevzal tu druhou. Obě jsou příšerné. Jsou jako jeho sestra, jen nejsou jeho sestra.

,, Cami." Cami byla ta blonďatá, že? Sice trávila jejich parta spolu dost času, ale on se o Rebečiny poskoky nestaral. Sotva zvládal snést Katherine, která byla jeho osina v zadku. Nechtěl tolerovat ještě ty dvě.

,, Fajn." Řekl a odešel zpátky za jeho blondýnkou. Přece jen radši trávil svůj čas s ní. Navíc jí musí chránit před Kolem, který se rozhodně nikdy nevzdává.

Gossip GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat