Pravda

59 2 0
                                    

Ahoj, Upper East Side,

Všichni z vás už dělali věci, kterých litují. Otázka zní: Kolik z vás toho litoval proto, že jsem to zjistila já?Včera byl večírek nikdo a z vás se zrovna dvakrát nedržel.

Barbie Girl a Ken si konečně užili divokou noc. Všichni věděli, že mezi nimi něco je. Včetně Marcela nikoho, který poslední dobou trávil čas s naší Barbie. Dávej si pozor, Barbie, tenhle kluk je chytřejší než se zdá a právě přišel o svou životní šanci.

Další kdo si užili divokou noc, byli Brooklynská dívka a Osamělý vlk. I když ta jejich nebyla zas tak divoká. Tahle dvojice včera oznámila svůj vztah. Což je pro několik z vás, kdo jste si mysleli na Niklause Mikaelsona, zklamání. Ale buďme upřímní, stejně jste nikdy neměli šanci. Tohle zvíře si už svou krásku našlo, i když to není úplně zvíře, jak si myslí.

Pac a pusu. Pac a pusu.

Vaše,

Super drbna

Caroline se probudila v neznámém pokoji s úsměvem na tváři. Včerejší noc byla překvapivá. Otočila se a podívala se do tváře Klause, který ještě spal. Překvapivě nelitovala toho, co včera udělala. Svět nebyl jednobarevný a ona by mu mohla dát šanci. Ne jen kvůli němu, ale i kvůli světu. Třeba by ho mohla změnit.

,, Dobré ráno, lásko." Podívala se mu do očí a viděla v nich nevinnost, což bylo divné.

,, Dobré ráno." Poprvé po dlouhé době se cítil svobodný, ale věděl, že to nebude trvat věčně.

,, Jak jsi se vyspala?"

,, Já dobře, ale ty asi ne." Ulevilo se mu. Bál se, že o ni navždy přijde a to byla strašná představa. Pořád ale lepší, než že by se jí něco stalo.

,, Proč si to myslíš?" Vzal jeden pramen vlasů, jenž se zatoulal a vrátil jí ho zpět za ucho.

,, Spal jsi vedle ženy bez sexu. Hádám, že je to poprvé." Trochu ho urazila, že si myslela, že by chtěl jen mít s ní sex. Myslela si o něm to nejhorší, ale tohle ho bolelo víc.

,, To je. A vůbec to nebylo špatně. Jsem si ochotný počkat až na něj budeš připravená." On se jí zdál. Bylo to úplně mimo její mysl. V jednu chvíli je jako princ z pohádky a v jiné je úplný psychopat.

,, Vezmeš mě dnes na večeři?" Nemohl tomu uvěřit. Ona se zdála. Myslela si o něm ty nejhorší věci a přesto mu byla ochotná dát šanci.

,, Cokoliv si přeješ, lásko." Políbil ji na tvář a ona se zasmála.

,, Jdu do sprchy." Přikývl a ona odešla. Hned, co se zavřely dveře od koupelny, otevřely se dveře od jeho pokoje.

,, No no. Podívejme se na to. Rozhodně sis od Camille polepšil. Škoda, že dopadne stejně." Jeho pohled poteměl. Udělá cokoliv, aby tak nedopadla.

Klaus držel Camille za ruku a táhl ji pryč ze školy k řece. Horší věc snad ona udělat nemohla. Nedokázal si představit, že by ho nenáviděla bezdůvodně.

,, Kde jsi to video vzala?" Zeptal se, i když moc dobře tušil.

,, Dal mi ho nějaký kluk, když jsme byli tenkrát spolu na rande." Jeho nejhorší představy se naplnili. Věděl, že to dopadne špatně.

,, Proč jsi mě neudala?" Nechápal to, on přece zabil tolik lidí. Byla tak bezcitná?

,, Protože ty jsi ho nezabil. Ten kluk, co mi dal to video ano." V tu chvíli se ze stínu vynořil muž a Klaus spolkl neexistující knedlík v krku, který se tam náhle objevil.

,, Jakpak to víš?" Zeptal se jí Marcel hlasem, jenž jí naháněl husí kůži.

,, Viděla jsem tě vycházet z učebny biologie a byl jsi celý od krve. Následně jsi odnesl i tělo." Každý někdy udělá chyba a doufal, že tohle nebude jediná chyba, kterou udělá

,, Vypadá to, že tohle bude tvůj konec." Položil své ruce na její krk a začal silně mačkat.

,, Pusť ji!" Chystal se ho z ní sundat, jenže pak vyslovil jedno slovo.

,, Hope." To jedno slovo stačilo, aby se stáhl a dál jen sledoval, jak z jejích očí utíká život.

,, Neublížíš jí!" Marcel se zasmál tím svým sadistickým úsměvem.

,, Pokud budeš mlčet, tak ne. Je mi jedno, že si myslí, že jsi všechny ty lidi zabil ty. Hlavně, že neví, že jsem to byl já." A s tím odešel. A stejně jako minule, hned co se jedny dveře zavřely, další se otevřely.

Gossip GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat