Caroline se ráno probudila a přečetla si příspěvek od Super drbny. Nevěděla, co cítí. Cami možná dokázala být zlá, ale tohle si nezasloužila. Co za stvůru tohle mohlo udělat? Nebyla naivní, aby si myslela, že je to sebevražda. Cami taková nebyla. Musela vědět, kdo a proč. A hlavně se musela podívat na tu flešku od ní. Možná tam je něco, co by s tím souviselo. Vzala si svůj batoh a začala v něm hledat flešku a nakonec jí našla. Dala jí do svého počítače. Chvíli se bála zapnout to video, co tam bylo, ale věděla, že to musela udělat. Sebrala veškerou svojí odvahu a klikla na přehrát.
Klaus byl ve škole v učebně biologie. Spolu s nějakým klukem, který jí připadal povědomý, ale nedokázala si ho zařadit. Klaus vypadal dost naštvaně a kluk naproti němu vystrašeně. Něco jí říkalo, že tohle video všechno změní.
,, Myslel sis, že ti to projde?" Klaus se k němu přibližoval, zatímco ten kluk se krčil v rohu.
,, Omlouvám se. Je mi to líto, Klausi." Klukovi naproti němu začali téct slzy. Klaus se jen usmál, jakoby se mu líbilo, že z něj má takový strach.
,, Na lítost už je pozdě." Klaus mu dal ránu, která ho poslala do bezvědomí. Pak ho začal dále být. Ten kluk se ani nemohl bránit. Tekla mu krev z obličeje a už se mu tam tvořili modřiny. To snad nemohl ani přežít.
Pak video najednou skončilo. V tu chvíli si uvědomila, odkud toho kluka zná. Byl to Elliot Scott. Jeho rodiče byli oba slavní herci Na internetu bylo mnoho článků o jeho smrti. Příčina smrti, byl ubit k smrti. Udělal to Klaus? A jestli ano, znamená to, že zabil Cami? Ne, to se nemohl dít. Ať tak či onak musela to video předat polici. Nemohla si to nechat pro sebe. Jestli zabil ty dva, dokáže zabít i někoho dalšího. A Camille to věděla, ale nikomu to neřekla. Ale proč? Odpověď byla celkem jasná. Chtěla být s Mikaelsone za každou cenu bylo jí to úplně jedno. Kdo další o tom věděl?
Rebekah seděla u snídaně se svými bratry. To nebylo časté. Každý měl svůj život, takže si takovýhle chvil obvykle vážila. Momentálně ale truchlila za Camille. Měla jí ráda, i když si lezly na nervy. Kdo by něco takového mohl udělat? Dneska ani Kol neotravoval, jen se naštvaně koukal na Klause. Nevěděla proč, ale v tuhle chvíli jí to bylo jedno.
,, Dneska jste nějak potichu." Přišla k nim její chůva Annabelle, která je celý život vychovávala. Jejich rodiče se o ně nikdy zvlášť nezajímali, ale jejich místa částečně nahradila Annabelle.
,, Cami umřela." Jejich chůva se snažila neusmát. Nebylo žádné tajemstvím, že nemá Cami ráda, ale smrt jí nepřála.
,, Ubohá mladá duše. Co se jí stalo?" Annabelle začala hladit Rebeku po vlasech jako když byla malá.
,, Někdo ji uškrtil a její tělo hodil do řeky. Nechápu kdo by něco takového mohl udělat." Rebece ukápla z oka slza, což u ní nebylo běžné.
,, Já vím. Pojď sem Bex." Annabelle ji obejmula a to jí dost pomohlo. Byla jako její matka.
,, Jsi šťastný?" Zašeptal Kol Klausovi do ucha. Klaus se jen usmál.
,, Ano. Ani nevíš jak." Klaus se při té myšlence usmál. Kol jen zavrtěl hlavou a dál se díval na svou sestru.
Ahoj fanoušci,
Jste rádi, že jste si ode mne odpočali? Mám pro vás jednu informaci, která stojí za to. Sice nevím, kdo je vrah Camille, ale je to ten stejný, kdo zabil Elliota Scotta. A jak to vím? To vám neřeknu. Naložte s touhle informací, jak chcete. Mojí povinností je vám říct pravdu. Ale co vám říct můžu je, že tohle ještě není konec, ale jen začátek.
Pac a pusu. Pac a pusu.
Vaše Super drbna
ČTEŠ
Gossip Girl
FanfictionCarolineina rodina není zrovna bohatá. Caroline dostala stipendium na školu, kde se to bohatými jen hemží. S upoutala pozornost jednoho z nich. Podle Super drbny