Výhrůžka

104 4 0
                                    

Klaus a Caroline jeli limuzínou do školy. Caroline byla nadšená, jak malá holčička. Ještě nikdy v limuzíně nebyla. Za to Klausovi to přišlo roztomilé. Všechno, co dělala, mu přišlo kouzelné. Nevěděl, co na ní vidí. Možná to, že byla jiná než všechny dívky, které znal. T, uz dávno zkazili peníze, ale ona byla ještě nevinná. Jeho úsměv poklesl, když si vzpomněl, že má dnes rande s Camille. Nechtěl s ní, ale kvůli Caroline se obětuje.

Hned, jak dorazila Rebekah do školy, vydala se okamžitě za Cami. Byla z toho všeho nadšená. Čekala na to, tak dlouho. S Cami měla sraz na balkoně.

,, Mám pro tebe skvělou zprávu. Dnes jdeš s Nikem na rande." Okamžitě viděla, jak se Cami usmála. Nebyl to takový ten smích, jako když dáte dítěti balíček bonbónů, ale když zloduch v pohádce něco plánuje.

,, Ale co ta blondýnka? Můžu jít s ním sice na rande, ale jemu se pořád líbí ona." Na ni malém zapomněla. Camille měla pravdu. Může ho nutit na tolik rande kolik bude chtít, ale bude to k ničemu, pokud bude mít pořád v hlavě ji.

,, Zbavíme se jí. Nějaký nápad?" Rebekah viděla na její tváři zlomyslný úsměv, který se poměrně často objevoval na tváři jí samotné.

Caroline vešla do školy a dostalo se jí mnoha nepříjemných pohledů. Nechápala proč. Bylo to proto, že strávila noc u Klause doma?

,, Užila jsi si noc s Kolem?" Caroline se snažila zahlédnout dívku, která to řekla, ale byla někde v davu plném studentů.

,, Je tu teprve druhý den a už vlezla do postele jednomu z Mikaelsonů a teď pracuje na dalším. Jaká děvka." Teď už Caroline zaznamenala, kdo to byl. Okamžitě se za tou dívkou vydala.

,, Chceš mi to říct přímo?" Dívka na ní vyvalila oči. Nečekala, že za ní půjde.

,, Jsi děvka a neříkej, že ne. Víme, že jsi strávila noc s Kolem. Super drbna už to zveřejnila." Caroline se zarazila.

,, Kdo je Super drbna?" Ona a dívky kolem ní se zasmály. Ona snad byla opravdu nemožná

,, Není to kdo, je to co. Super drbna je účet na instagramu. Odhaluje pravdu o důležitých lidech. Ne, že by jsi ty byla důležitá, ale Mikaelsonovi jsou." V tu chvíli od ní odešly a nechali za sebou zmatenou Caroline. Po té, co si vzpamatovala, vzala si mobil do ruky, šla na instagram a zadala tam super drbna a opravdu tam byla. Klikla na její poslední příspěvek a přečetla si ho. Opravdu byla jen potrava či hračka pro Klause? Ne, to nebylo možné.

,, Pojď za mnou." Z ničeho nic tady byla další dívka. Vypadala trochu vyděšeně, tak jí následovala. Došli do poněkud tmavé uličky.

,, Můžeš jít." Dívka přikývla a odešla. Caroline se podívala na ženu, která to řekla. Dříve jí viděla spolu s Rebekou.

,, Proč jsem tady?" Právě si připadala jako v nějakém hororovém filmu.

,, Jsi tady, protože jsi zaujala Niklause Mikaelsona. Nevíš, jak dlouho jsem čekala s ním na rande a teď si to nenechám pokazit nějakou dívkou z Brooklynu. Tak mě teď poslouchej jasně. Půjdeš na rande s Kolem, aby si mu ukázala, že o něj nemáš sebemenší zájem. Pokud to neuděláš, zničím ti život. Můžou tě vyhodit ze školy, můžou vyhodit tvojí matku z práce a už jí nemusí nikde přijmout. Stačí mi jen lusknout prsty. Uděláš to?" Obě věděly, že Caroline nemá na výběr. Ona byla ve srovnání s ní nikdo. Dokázala jí i její zničit a to nemohla dovolit.

,, Souhlasím."

Zaznamenáno: Brooklynská dívka a Princezna si spolu popovídali v soukromí. O čem pak? Že by snad o bratrech Mikaelsonových. Nebo bych měla říct o bratru Mikaelsonovém?

Přeji všem šťastný nový rok.

Gossip GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat