Když otevřela oči vyděsila se. Byla na místě, které neznala. Ležela na obrovské posteli, která byla opravdu pohodlná. Celá místnost byla v tmavých odstínech a Caroline se snažila vzpomenout, kde se tu vzala. A pak se jí to najednou vrátilo jako blesk. Klaus. On ji sem zavedl. Jak se její život náhle proměnil v béčkový film? Jedna věc byla dobrá, nechtěl jí ublížit. Ta špatná je, že vůbec neví, co s ní chce. Vstala z postele a chystala se odsud odejít, ale zastavil jí ten hlas se sexy přízvukem.
,, Chystáš se někam, lásko?" Caroline se k němu otočila, ale nejraději by udělala přesný opak. Štvalo ji, když viděla, jak se usmívá a přesně věděla proč.
,, Co tady dělám?" Klaus si sedl na postel a rukou na ni poklepal. Caroline gesto pochopila a sedla si vedle něj. Bylo lepší ho kvůli blbostem neštvat.
,, Chceš prozradit mé tajemství a tohle je způsob, jak ti v tom zabránit." Tajemství by to zrovna nenazývala. Tady nešlo o to, že by chtěla rozhlásit, jaká holka se mu líbí, tady šlo o vraždy.
,, Kde to jsme?" Podívala se z okna a doufala, že zahlédne cokoliv, ale byly zatažené závěsy.
,, V mém bytě na Upper East Side." Tohle nečekala. Čekala, že budou někde uprostřed ničeho.
,, Ty máš vlastní byt? Tak proč žiješ s rodinou?" Znala jeho rodinu a ona by s nimi rozhodně žít nechtěla.
,, Chodím sem, když chci být sám. Svoji rodinu miluji, ale občas si od ní potřebuji odpočinout." Jeho rodina. Věděla o tom? Pomáhala mu s tím? Dělali to samé. V její hlavě se na tohle téma objevilo milion otázek, nešlo se nezeptat.
,, Ví o tom tvá rodina?" Klaus strčil pramen jejích ztracených vlasů za ucho.
,, Jen Kol a Elijah. Byli u mého prvního zabití." Nedokázala si představit, jak se ti dva musí cítit. Jejich bratr udělal něco hrozného a zaslouží si trest, ale byl to jejich bratr.
,, Kdo to byl?" Jestli se něco naučila z filmů či knížek, tak každý vrah má svůj příběh o tom, jak to začalo.
,, Neměl bych to říkat, ale teď už je to stejně jedno. Můj nevlastní otec se ke mně celý život nechoval zrovna nejlíp. Bil mě v jednom kuse, křičel na mě, urážel mě a jednoho dne na mě vzal bič. Moje nenávist k němu narůstala a narůstala a s ní i vztek. Chtěl jsem ho nějak zastavit, takže jsem v noci šel k němu s a bodl ho nožem do hrudi. Ten pocit, který jsem cítil, když jsem viděl, jak život vyprchává z jeho očí, byl nepopsatelný a já ho chtěl zažít znovu. V tu chvíli tam vešli Elijah s Kolem a já tam jen stál od krve s úsměvem na tváři. Od té doby zabiju každého, kdo se mě pokusí překročit." Řekl to s takovým klidem a to ji děsilo.
,, Hodláš mě zabít?" Hluboko uvnitř věděla, že to neudělá, ale bylo to opravdu dost hluboko.
,, Zatím ne." Zatím bylo to klíčové slovo. Co když ho naštve nebo ho už omrzí? Skončila by stejně jako jeho ostatní oběti?
,, To budu tady navždy zavřená?" Rozhlédla se po místnosti. Nebylo to zrovna malé, ale bylo to dost malé, aby tu žila celý život.
,, Navždy je silné slovo." Překvalo ji, jak je ohledně všeho tak upřímný. Čekala, že bude lhát, ale on ne.
,, A co moje máma? Všimne si, že jsem pryč, nahlásí to a oni tě najdou." Klaus se nad tím pozastavil. Tuhle část plánu si nechal na pak, ale zatím nic nevymyslel.
,, Fajn. Změna plánů. Chodíme spolu." Klausovi jen pouhá myšlenka na to vehnala úsměv na tvář. Toužil po ní tak dlouho.
,, Cože?" Nechtěla s ním mít vůbec nic, natož s ním chodit. Vlastně chtěla, jen nechtěla, aby chtěla.
,, Chodíme spolu. Už nějakou dobu, ale nikomu jsme o tom neřekli. Šla jsi na naši školu kvůli mně a chceme spolu trávit, co nejvíc času." Kolik času by s ním trávila jako jeho "holka"? To byla dokonalá výmluva. Nikdo by nic neřekl.
,, Zapomeň." Klaus se k ní přiblížil a ona cítila vůní jeho kolínské.
,, Mně to přijde jak geniální nápad. Ohlídám si, abys nikomu nic neřekla a při tom nikdo nebude mít žádné podezření. Jsi vážně chytrá." Že radši nemlčela.
Dobré odpoledne, fanoušci,
Jste připraveni na večírek? Zúčastní se ho i nejnovější pár. No ne tak nejnovější, jak se zdá. To už brzy zjistíte, ale ne ode mě. Udělala jsem dohodu a já své slib držím, ale to už víte. Užijte si večírek. Ráno se už pak moc bavit nebudete.
Pac a pusu. Pac a pusu.
Vaše Super drbna
ČTEŠ
Gossip Girl
FanfictionCarolineina rodina není zrovna bohatá. Caroline dostala stipendium na školu, kde se to bohatými jen hemží. S upoutala pozornost jednoho z nich. Podle Super drbny