Vztah

30 0 0
                                    

Caroline nemohla uvěřit tomu, co právě teď slyšela. Když se chystala vlézt do sprchy, slyšela hlas z vedlejší místnosti, tak přitiskla ucho na dveře a poslouchala. Když uslyšela zavření dveří, tak bez váhání vešla za Klausem a obejmula ho.

,, Asi bych ti to měl vysvětlit." Caroline se od něj odtáhla a přikývla. Spolu se posadili na postel.
,, Říkal jsem ti, že jsem zabil svého otce, to je pravda, ale pak už nikoho. Před dvěma lety jsem chodil s dívkou, jmenovala se Aurora. Milovali jsme se a ona po pár týdnech otěhotněla. Bál jsem se to říct otci, a když jsem našel odvahu, tak začal mít strašlivé řeči nejen o mně, ale i o dítěti a Auroře. Tak jsem to nevydržel. Nelituji toho, zasloužil si to. Každopádně, Aurora a já jsme chtěli její těhotenství udržet v tajnosti, což se povedlo. Aurora dřív chodila s Marcelem, kterého kvůli mně opustila. Viděl nás jednou spolu na procházce a něco mu prasklo v hlavě a Auroru střelil ho hlavy. Řekl mi, že pokud něco řeknu, tak mi stejně nikdo neuvěří a pak zabije Hope. Hned, co jsem se vrátil domů, jsem zařídil, aby Hope někam schovali, ale on ji našel a tak ještě párkrát, než mi došlo, že je to zbytečné. Vždy, když někoho zabil, bylo to dělané, aby to vypadalo, že jsem to udělal já. Udělám cokoliv, abych svou dceru ochránil." V půlce příběhu, jí začaly téct slzy. Nemohla tomu uvěřit, bylo to strašné. A navíc se cítila ještě hůř, když věděla, jak se k němu kvůli tomu chovala.

,, Je mi to líto." Navíc se nezmohla. Klaus jí začala palcema utírat slzy, které jí padaly. Pak si jen hlavu položila na jeho rameno a on ji začal hladit po vlasech.

,, Vypadá to, že zabiješ dalšího člověka." Oba dva zvedli hlavu k muži, co právě vešel dovnitř. Klaus se postavil přímo před Caroline, aby ji chránil, i když věděl, že to Marcela nezastaví.
,, Výběr si, buď ona nebo Hope." Klaus se s lítostí podíval na Caroline a ustoupil.
,, Je to vskutku nádherná dívka, ale byla by škoda, kdyby neumřela jako žena. A ty se budeš dívat!" Marcel do ní žduchl a následně si na ní lehl. Začal jí líbat na krku a Caroline se ho snažila od sebe odstrčit, ale proti jeho síle neměla šanci. Pak naštěstí uslyšela výstřel a ucítila teplou krev na svém obličeji. Okamžitě jeho bezvládné tělo že sebe sundala a vrhla se mu do náruče.

,, Všechno je v pořádku, lásko." Řekl a začal ji hladit po jejích zářících vlasech.

Ahoj, fanoušci,

vím, že všichni čekáte nějakou peprnou zprávu, když se vám ozývám po tak krátké době, ale zatím ji nedostanete. Přesně za rok o půlnoci zveřejním tajemství, které vás všechny zajímá.

Možná bych pro vás však jednu informaci ještě měla. Víte kdo je vrah Elliotta Scotta a Camille O'Connell? Já ano. Marcel Gerard. Vy narozdíl od policie nemusíte mít důkazy, stačí vám jen mé slovo, neboť víte, že já mám vždycky pravdu.

Pac a pusu. Pac a pusu

Vaše Super drbna

Ahoj!

Už brzo bude konec téhle knihy. Začala jsem psát další kapitolu a prostě se to tak cítila. Snad jste si to užili.

Nina

Gossip GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat