Plán

101 3 1
                                    

Dnes šla ke Caroline do školy se strachem. Nevěděla jak, ale nějak se jí povedlo zaujmout vraha, který kvůli ní někoho zabil. Nevěděla čeho je ještě schopný. Zabil Camille a Elliota a možná ještě někoho. Nejradši by odsud odešla, ale byla to pro ni obrovská příležitost. Ale opravdu to stálo za to, když tady byl nemilosrdný vrah?

,, Zlatíčko." Sakra. To byl jeho hlas. Nevěděla, co dělat, tak asi udělala tu nejhloupější věc, kterou mohla. Otočila se k němu. Rozhlédla se kolem, ale nezahlédla ani jednoho studenta či učitele. Proč šla do části, kam moc studentů nechodí?

,, Co chceš?" Klaus měl radost, když jí viděl, ale to se hned změnilo, jak se k němu otočila. Viděl v jejích očích strach a okamžitě věděl, o co jde.

,, Bojíš se mě." Nebála se, byla vyděšená.

,, Ne." Klaus se dotkl její tváře a ona ucukla, což jen potvrdilo jeho teorii.

,, Co bylo na té flešce, co ti dala Camille?" Caroline viděla jeho pohled a bála se ještě víc. Věděla, že je lepší mu nepodporovat

,, Ty jak biješ Elliota Scotta." Jeden z důvodu, proč se mu Caroline tak líbí je, že je chytrá. Okamžitě poznal, že si dala dvě a dvě dohromady.

,, Co mám s tebou jen dělat?" Pohladil ji po vlasech, které byly blízko jejího krku.

,, Neubližuj mi, prosím." Snažila se, aby na ní nešel poznat strach, ale moc se jí to nedařilo.

,, Byla by škoda zničit, tak krásnou tvářičku, ale nemohu tě nechat jít s tím co víš." V tu chvíli se bála o sebe a hlavně o svou rodinu. On byl schopný čehokoliv.

,, Nikomu nic neřeknu. Slibuji." Ani ona sama nevěřila svým slovům a bylo jí jasné, že Klaus taky ne.

,, Oba víme, že lžeš. Nesneseš pomyšlení, že někdo jako já běhá volně po světě." Někdo jako on. Nechtěla ani myslet, že existuje někdo další jako on. Nádherný, sexy, chytrý, okouzlují psychopat stačil na světě jeden a to už je moc.

,, Co se mnou uděláš?" Modlila se. Modlila se, že ji má opravdu rád a tak jí nic neudělá.

,, Zatím nevím. Možná tě zabiju, možná ne. Mohl bych ti pohrozit, že zabiju celou tvou rodinu." Caroline se rozšířily zorničky. Nezvládla by pomyšlení, že se něco stále její matce ani nikomu jinému. Musela mu v tom zabránit, jakýkolimi možnými prostředky.

,, Já..." Klaus položil prst na její světle růžové rty.   

,
, Nic neříkej, zlatíčko. Mohla by sis to u mě ještě zhoršit." Klaus nenáviděl pocit, jak se kvůli němu třásla strachy, ale nemohl to dát najevo.

,, Prosím." Sama ani nevěděla, o co prosí. Klaus by ji mohl udělat věci, které si ani neuměla představit.

,, Měl bych tě zabít, ale z nějakého důvodu nemůžu." Klaus ji položil ruce na krk a začal trochu tlačit, Caroline brzy upadla do bezvědomí.

Rebekah se pocházela po chodbě s Marcelem po svém boku, když prošli kolem Stefana, neviděla žádnou reakci, což ji extrémně naštvalo. Milovala ho, proč ne on ji? Tolik mužů ji chtělo, ale ne zrovna ten koho ona chtěla. 

,, Nemyslela sis, že to bude tak jednoduché, že ne?" Marcel se podíval na Stefana a viděl jeho smutný výraz, který se snažil nedávat najevo. Snad každý věděl, že Stefan něco k Rebece cítí, kromě Rebekah

,, Ne." Popravdě si to myslela, ale neřekla mu to, protože on nebyla pitomá blondýna, jak si myslí.

,, Myslím, že je čas na jednu Mikaelsonovou party." Marcel byl jedním z těch lidí, které nikdy nezvali, ale moc dobře věděl, co se na nich děje. Vždyť byl ten nejchytřejší v celé škole a nejlepší na tom bylo, že to nikdo neví.

,, Nemyslím si, že je to vhodné. Camille zemřela před dvěma dny." To mu v mysli vytvořilo úsměv. Camille byla mrcha a nic jiného si nezasloužila.

,, To ji ale život nevrátí a jestli chceš Stefana, tak mě budeš muset poslouchat." Rebekah a přikývla a Marcel se že široka usmál. Jeho plán začal.

Dobré dopoledne, fanoušci,

Vím, že každý člověk truchlí jinak, ale truchlíte doopravdy kvůli smrti Princezny nebo jen máte pocit, že byste měli? Tahle škola je plná lidí, kteří něco předstírají a lžou. Jediný, kdo říká pravdu, jsem já. Mnohokrát je to nepříjemné, ale stejně jste nakonec rádi. Říká se, že pravda vás osvobodí. To je blbost. Pravda vás uvězní a osvobodit se musíte sami, z čehož vyjdete silnější. Nemyslíte si, že to potřebujete, ale kdyby ano, tak bych tu nemusela být.

Pac a pusu. Pac a pusu.

Vaše,
 
Super drbna

Do konce týdne vydám další kapitolu jedné z mých knih.

Gossip GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat