Schůzka v limuzíně

110 10 1
                                    

Caroline se vydala ihned za Kolem. Každý jednotlivý krok jí zpomaloval. Nechtěla to udělat, ale musela, jestli chtěla zachránit svou rodinu. Proč se to muselo dít zrovna ní? Neudělala nic špatného nebo ano? Ne, to je nesmysl. Jen se líbila jednomu klukovi a on se líbil jedné zlé holce. Měla by mu to říct? Rozhodně ne! Zas tak dobře se neznají a mohla vše jen zhoršit.

Kolovi se na tváři objevil samolibý úšklebek, když viděl, že jde k němu. Téměř jí to přimělo se vrátit.

,, Ahoj, zlatíčko." Caroline vynutila na své tváři úsměv. Nechtěla nic jiného než mu dát pořádně silnou facku.

,, Ahoj, nechceš jít dnes se mnou ven? " Kol se na ní usmál.

,, Samozřejmě. Vyzvednu tě po škole." Caroline se otočila a odešla. Kol si všiml, že se ho dívka bojí. Což bylo divné, vzhledem k tomu, že ho pozvala na rande. Něco se muselo dít a i když byl Kol parchant, někde hluboko přehluboko uvnitř měl dobré srdce, jen ho moc často neukazoval.

Zaznamenáno: Brooklynská dívka a malý gigolo spolu na nádvoří školy. Co spolu asi tak řešili? Nevíte? Nechte se překvapit. Později podám velmi zajímavé informace.

Klausovi pípl telefon. Byla to další zpráva od Super drbny. Normálně ho to nezajimslo, ale tenhle příspěvek byl o Caroline. Nedokázal uvěřit, že se k ní Kol vůbec přiblížil. Neřekl jasně, aby jí nechal být? Musel mu to dát jasně najevo. Zrovna se za ním chystal, ale zastavila ho žena, která Caroline nesahala ani po kotníky.

,, V kolik mě dnes vyzvedneš?" Chvíli byl zmatený, nevěděl o čem mluví a pak mu to došlo. Slíbil Rebece, že s ní dnes zajde na rande.

,, V kolik chceš?" Bylo mu to úplně jedno. Jen chtěl, aby to už měl za sebou.

,, Snad jsi něco naplánoval." Když mlčel objevil se v její tváři zuřivý výraz.

,, Budu k tobě upřímný, Camille. Nezajímáš mě. Jdu s tebou jen proto, že jsem to slíbil své sestře." Cami to už věděla, ale bylo horší, když to slyšela přímo na vlastní uši od něj.

,, A myslíš, že ta hloupá brooklynská dívka o tebe stojí? Zrovna si domluvila další rande s Kolem." Klausovi vřela krev. On si domluvila rande s mužem, který jí malém znásilnil, byla normální?

,, Vyzvedni mě v osm u mě doma." V tu chvíli jí Klaus políbil. Byl na Caroline naštvaný a potřeboval jí to nějak vrátit a Camille byla přímo před ním a ochotná.

Caroline čekala před školou na Kola. Rozhlížela se kolem dokola, ale nikde ho neviděla. Byla dost nervózní. Ne, to bylo to správné slovo. Byla vystrašená. Najednou před ní zastavila černá limuzína. Stáhla okno a za ním byl Kol.

,, Nastup si." Caroline polkla neexistující knedlík v krku a poslechla ho.

,, Kam jedeme?" Kol si všiml, jak se celá třese. Další znamení, že na to rande jít nechtěla.

,, Nikam přesně, budeme jezdit jen tak." Caroline byla zmatená? Očekával, že se během té jízdy nikam s ním vyspí?

,, Proč?" Kol viděl v jejích očích ještě větší strach než předtím.

,, Proč jsi tady? Vím, že tu se mnou nechceš být. Někdo tě donutil?" Bylo hodně divné, že by jí někdo nutil do rande, na které vůbec nechtěla, ale oni byli na Upper East Side, kde bylo možné všechno.

,, Nejaka blondýnka. Jednou nebo dvakrát jsem jí viděla s Rebekou." Kol už pochopil odkud vítr fouká. Nepotřeboval na to ani moc inteligence.

,, Camille. Jak jinak. Co ti řekla?" Caroline v tu chvíli pochopila, že jí od Kola nehrozí žádné nebezpečí, alespoň pro teď.

,, Že čeká na rande s Klausem už hodně dlouho a nenechá si to zkazit mnou, tak mi řekla, že buď půjdu na rande s tebou, abych dokázala Klausovi, že s ním nechci být nebo mu zničí život. To je zkrácená verze." Kol věděl, že v tom Caroline nemá na výběr. Camilliina rodina byla velmi vlivná narozdíl od její.

,, Pomůžu ti zbavit se Camille a taky jí to oplatit. Konec konců dlužím ti to." Caroline se na Kola usmála a tentokrát to bylo upřímné.

Gossip GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat