♕1. Fᴇᴊᴇᴢᴇᴛ♕

1.3K 66 35
                                    


'𝙏𝙝𝙚 𝘿𝙚𝙫𝙞𝙡 𝙖𝙣𝙙 𝙄 𝙜𝙚𝙩 𝙖𝙡𝙤𝙣𝙜 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙛𝙞𝙣𝙚.'

—————————————————————

     Az idősebb férfi hasa alja a rózsaszínes hajú fiú fenekéhez ért, ahogy újabb és újabb lökéseket mért végbélnyílásába. A fiú mindeközben persze folyamatosan nyögött. Nem, valószínűleg nem azt élvezte olyannyira, hogy egy öregúr akarata szerint fekszik kiszolgáltatottan egy luxus szobában található franciaágyon. Sőt, igazából nagy valószínűséggel semmit sem élvezett abban a pillanatban.

     Azt sem mondanám, hogy esetleg fájdalmában nyögdécselt a törékeny testű, fiatal fiú. Hozzá volt már szokva az ilyesfajta fájdalomhoz, hiszen munkáját teljes energia-befektetéssel végezte már gimnazista kora óta.
És még szerette is.

     Egyszerűen csak éppen ezért a teljes odaadásért kedvelték őt olyannyira a férfiak. A nyögésekkel biztatta őket és sokkal nagyobb hullámmal tudtak elélvezni, mint ha teljes csendben lett volna. Amikor nőkkel volt, igazán domináns és szexi volt a fiatal fiú, ahogy azonban egy férfi hívta egy éjszakára, olyan volt, akár egy kezesbárány. Engedelmesen tette a dolgát, hogy a másik félnek minél nagyobb élvezetet okozhasson. Felőle kikötözhették őt a pincében, meglovagoltathatták, összevissza harapdálhatták, semmi sem zavarta. Talán éppen ezért volt ő mindenki kedvence.

     -Mmh! – nyögött fel, majd vonagló mozdulatokkal elélvezett, és kecses sóhajok között várta, hogy társa is átléphesse az élvezet kapuját. Természetesen ez hamarosan be is következett.

     Hihetetlen, hogy ez az öreg papa is hogyan tudja mozgatni bennem a farkát. Ezt gyakorolta egész életében, hogy jó sokáig menjen neki a dolog, vagy mi? – gondolkozott a rózsaszín hajú.

     -Csodálatosan teljesítettél ma este, Jiminie – dicsérte meg őt a férfi, miközben megsimogatta a fiú arcát.

     Undorító, aszott, öreg fasz – szidalmazta ekképpen Jimin a férfit, ennek ellenére azonban csábos mosolyt ejtett felé, miközben fél karjával feltámaszkodott az ágyban.
     -Hányadik alkalommal is jöttem már? 5? És még mindig nem jutott el a hírem az unokáihoz? Na de kérem, harabeoji! („nagyapa" koreaiul, Jimin uezt ebben a szituációban úgy használja, hogy az öreg, hozzá színjátékszerűen közel álló emberre utal – írói megjegyzés) – játszotta az agyát a fiú. Kínzóan csábító volt a hangja, ahogy ezeket a szavakat kiejtette ajkain, ezt pedig tetézte az a cselekedete, ahogyan ujjbegyeivel végigsimított az idős férfi oldalán.
     -Mit vársz? Azt, hogy közöljem az unokáimmal, hogy egy hímkurvával fekszek össze néhány naponta, aki velük is baszni akar és még csak nem is ingyen? Persze, már hívom is őket – nevetett fel erőltetetten, mire a fiú elmosolyodott.

     Az öregember lefeküdt a fiú mellé az ágyba, és szintén egyik karján támaszkodva legeltette végig tekintetét a rózsaszín hajú fiatal testén, majd másik karját mozdítva aszott tenyerét oldalára helyezte és simogatni kezdte a területet.

     -Ha nincs új ügyfél, emelnem kell az áron – mosolyodott el Jimin kissé, miközben szemei pimasz csillogással vizslatták a férfit. Na, erre mit lépsz? – gondolta, az öregember azonban néhány másodperc csend után csak elnevette magát.
     -Jól van, jól van! Szerzek még ügyfeleket, ne aggódj! – kelt fel a férfi, és öltözni kezdett.

     -Ennyi volt? – kérdezett rá Jimin, mire a férfi értetlenül fordult vissza felé.
     -Miért? Tán nem volt elég három menet egymás után? – kérdezett vissza, Jimin viszont csak elmosolyodott.
     -Tudod, hogy nem engedek az árból. Egy éjszaka 18 alatt 190000, 18-30 között 260000, 30-40 között... – kezdte mosolyogva a fiú, az öregember pedig szemforgatva fejezte be a mondatot. Nem először hallotta már...
     -...340000, 40 felett 450000, nem számít, hogy 3 percig vagy 5 óráig tartott az az éjjel – mondta a férfi unottan. – Tudom, Jimin, tudom – mosolyodott el kissé, miközben elkezdte begombolni az ingjét.

     A fiú csak nézte, ahogy az idős ember öltözködik, majd hanyatt dőlt az ágyban és nyújtózkodott egyet.
     -Éhes vagyok, harabeoji – nézett kiskutya szemekkel az idősebbre, mire az immár teljesen felöltözve indult el a szobában lévő kishűtő felé és kinyitva azt, kivett onnan egy letakart tálat, majd egy kisasztalra helyezte.
     -Főtt garnéla – ismertette, mire Jimin elmosolyodott.
     -Hm, tetszik a kínálat – mondta, és szép lassan ő is öltözködni kezdett. Ezt is – mint minden mást – olyan kecsesen tette, akár egy balett-táncos hölgy.

     Az öregember leguggolt egy kis szekrényhez, majd egy rövidke bíbelődés után egy köteg pénzzel a kezében lépett újra Jiminhez. Látszott, hogy át sem számolta, mennyit tart a kezében, de igazából nem is érdekelte. Pontosan ezért érte meg Jiminnek azt az aszott testet elviselnie szeretkezéskor.
     -Kapsz egy kis borravalót is. Csodálatos volt a mai – mosolyodott el a férfi, mire a fiú arcán is széles mosoly jelent meg és boldogan vette át a pénzköteget.
     -Kedves tőled – jegyezte meg, miközben megpörgette a kezében tartott papírokat, majd lehajolva luxusmárkás oldaltáskájához, beletette az összeget egy rejtett zsebbe. – Mikor jöjjek legközelebb? – kérdezte, közben pedig elindult a szoba másik felében található tükör felé, hogy kissé elrendezze külsejét – na, nem mintha nem lenne kócosan is csodaszép. – Holnap délelőtt és péntek éjjel foglalt vagyok, a többi nap egyelőre ráérek- tette hozzá. Bár úgy tűnt, sok szabad hely van még nála, valójában szinte mindig volt heti 8-9 alkalma. Tényleg igazán sokan megkeresték őt, hogy vele együtt élhessenek a vágyaiknak.
     A kedvence az volt, amikor egy néhány hetes betegség vagy esetleg nyaralás miatt kellett besuvasztania az elmaradt alkalmakat, így átlagosan napi 3-4 alkalommal volt lehetősége különböző ügyfelekhez menni. Szerintem nem meglepő, ha azt mondom, Jimin egyszerűen fürödni tudott volna a rengeteg pénzben.
     -Akkor mostmár szombat délutánra is foglalt vagy – jelentette ki az öreg. Mekkora egy bunkó paraszt... De legalább egy gazdag bunkó paraszt – gondolta Jimin azonnal, ennek ellenére azonban természetesen egy hatalmas hamis mosollyal fordult a férfi felé.
     -Rendben – mondta, tündérien mosolyogva, majd leült az asztalhoz, ahová az öreg letette az imént a garnélákat, és enni kezdett. Valójában nem volt túl éhes, de szerette kihasználni az embereket, amikor csak lehetősége volt rá, így természetesen minden gazdag öregembernek előadta legalább egyszer, hogy szex után ételt kíván. Ilyenkor garnélától kezdve a kaviárig mindent felkínáltak neki, ezt pedig kár lett volna nem elfogadni.

     -Itt kell, hogy hagyjalak, kincsem – kezdett búcsúzkodni az öreg, Jimin legnagyobb örömére. – A pótkulcs nálad van? – kérdezte.
     -Persze – mosolygott rá a rózsaszín hajú, mire az öregúr is elmosolyodott kissé, majd hozzá lépve egy kisebb csókot adott a fiú haja közé és elhagyta a szobát.

     -Igazán feldobhatná a talpát szombatig, úgyis eleget élt már – morogta halkan a fiú, miközben újabb garnélát vett kezei közé és kezdte hámozni azt, majd miután elfogyasztotta, felállt és egyszerűen csak elhagyta a luxusépületet.


Sziasztook!
Remélem, az erős kezdés ellenére felkeltette a könyv az érdeklődéseteket és szívesen olvassátok tovább^^

Szokásomtól eltérően, mint látjátok, ez nem egy kedves, aranyos (azonban nem is gyilkolászós haha) fanfiction, hanem egy teljesen más témát érint, emellett a megfogalmazása is sokkal komolyabb, mint eddig bármelyik publikált könyvemnek.

Hamarosan jelentkezem a folytatással, addig is további szép napokat mindenkinek! 🥰

2021 11 1 오후 8:45

Bo(y)ss bitch /Yoonmin ff/Where stories live. Discover now