'𝙄 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙠 𝙢𝙮 𝙗𝙞𝙜𝙜𝙚𝙨𝙩 𝙥𝙧𝙤𝙗𝙡𝙚𝙢 𝙞𝙨 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙄 𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙡𝙤𝙣𝙚 𝙗𝙪𝙩 𝙄 𝙝𝙖𝙩𝙚 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙡𝙤𝙣𝙚𝙡𝙮.'—————————————————————
Min Yoongi családja sohasem volt átlagos.
Ha annyit említenék, hogy rengeteg megbeszélésre és gyűlésre jártak, kitüntetett egyetemi – illetve régebben középiskolai – diákok voltak és a leggazdagabb családok közé tartoztak Dél-Koreában, nyilván foglalkoztatna mindenkit a kérdés, kik is ők, hogy így élnek. Azonban ezeket a gondolatokat mindenki letudta annyival, hogy biztosan csak valami olyan munkát végeznek a szüleik, amitől meggazdagodtak. Voltak szóbeszédek arról, hogy a Min családban maffiák élnek, ahogy arról is, hogy titkosügynökökként tesznek szert ilyesfajta luxusra, de minden ilyen felvetés csupán szóbeszéd maradt. A Min család tagjai ugyanis sem maffiák, sem pedig titkosügynökök nem voltak. Királyi leszármazottak viszont annál inkább.
Yoongi volt a család legfiatalabb sarja. Geumjae, a bátyja 4 évvel volt idősebb nála, így ő sokkal komolyabban ki kellett, hogy vegye a részét a család életében mint királyi sarj, mint Yoonginak. Geumjae sok mindent intézett a családon belül, míg Yoongi csupán ott kellett, hogy üljön bátyja mellett a megbeszéléseken. Hiszen ő csak másodszülött volt.
A másodszülöttséget az övéjükhöz hasonló családokban általában nem kedvelte senki. Az elsőszülöttnek mindig mindene megvolt, míg a második gyakorlatilag csak azért élt, hogy legyen. Yoongi mégis szeretett másodszülött lenni, és a családja is örült, hogy nem ő született először. Geumjae mindig is komolyabban vette a dolgokat, mint az öccse, emellett hozta az átlagos és rideg királyi formát, ahogyan azt kellett. Yoongi viszont teljesen más volt: ő szerette megmondani a magáét. Nem egy megbeszélésen szállt vitába az emberekkel, vagy nevette ki a többi fejes gondolatait. Emellett volt vele még egy aprócska gond...
Yoongi 15 évesen realizálta, hogy homoszexuális. Méghozzá megvolt a sajátos ideálja is: Vékony, törékeny, aranyos fiúk tetszettek neki. Kicsit lányosan viselkedjenek, de ne legyenek túl érzelmesek és érzékenyek, mint az ellenkező nem, az már idegesítő. Csak hadd lehessen értük aggódni, hadd védje meg őket minden bajtól és ölelje át törékeny testüket!
Persze a családja befolyása miatt erre esélye sem volt. Geumjae, a bátyja szabadon randizhatott lányokkal, a komolyabb kapcsolataiban el is mondhatta az adott párjának, kiknek a leszármazottai, Yoongi viszont minden alkalommal el kellett, hogy nyomja érzéseit.
-Tudom, hogy nehéz, Yoongi, de nem jelentheted be, hogy egy férfi a párod. Az egész családunkat bajba sodorhatod ezzel – simogatta a fiú haját édesanyja, mikor Yoongi csupán 17 éves volt. Akkor szeretett bele életében először olyasvalakibe, aki viszonozta is az ő érzéseit. Azonban ahogy aznap elcsattant köztük egy csók és Yoongi a szülei elé állt azzal, hogy beleszeretett valakibe, azonnal kitört a balhé.
-De én tényleg szeretem őt – sírta Yoongi, miközben összébb húzta magát az ágyon.
-Tudom. Sajnálom – mondta az édesanya, majd lejjebb hajolt fiához és átölelte őt. Persze fogalma sem volt arról, mit érezhet akkor a fiú, de próbált vele együtt érezni. Nagyon szerette őt és azt akarta, hogy jól érezze magát akkor is, ha vannak dolgok, amiket nem tehet úgy, ahogy szeretne. Yoongi pedig mélyen belül gyűlölte a családját. És nem, nem a szüleit vagy esetleg a bátyját, hanem azt, akik voltak ők mind. Hiszen hogyan élhetne egy fiatal szerelem nélkül? Az érzelmeit lehetetlen elnyomni, ő egy ember, nem pedig egy robot.
YOU ARE READING
Bo(y)ss bitch /Yoonmin ff/
FanfictionJimin hímkurvaként keresi kenyerét, ezt pedig meg sem próbálja elrejteni a nyilvánosság elől. Nem gondolkozik abban, hogy a közeljövőben abbahagyja ezt a munkát, hiszen nem elég, hogy megél belőle, csábító külseje miatt gazdag férfiak és nők egyará...