Bölüm 5

221 23 9
                                    

Kestirmek için yatmıştık ama kalktığımızda saat on birdi. Annem ve babam salona geçmiş bizde oturma odasında uymuştuk saatlerce. Ve sonuç olarak Eda yine bizde kalacaktı. Edayla gece klasiğimiz olan Oreo + cep telefonlarımız + şarj aletlerimizi aldık ve mutfaktan çıkınca Eda odama doğru koşturmaya başladı, kurnaz.
"Eda hayır, dur!
Artık çok geç deyip bana sinsi kahkaha atarak yatağın prizli tarafını kaptı. "Eda çok pisliksin."
"Kabul ediyorum bazen çok pislik oluyorum." dedi.

Selim hakkında merak ettiğim çok şey vardı. Bunun için tüm sosyal ağ hesapları vardı ama yeterli olmuyordu zaten bunun da önüne onunla konuşmadan geçemezdim. Ve bir fikir geldi aklıma: #31#. Edaya ilk söylediğimde pek sıcak bakmadı ama sonradan kabul etti. Artık hazırdık.
İlk önce hiçbir şey demeden sesini duyacaktım ama sonradan eğer kapatmazsa Eda onunla sesini değiştirerek konuşacaktı, eğer olurda sesini tanıyıp Eda veya Eylül derse A planı: Duymamış gibi yapıp "dj Cumhur - At kendini diskoları" şarkısını açıcaktık eğer hala susmazsa ve adımızı ağzına alırsa B planı: Yok.
Ses değişimi için Edayı güzelce hazırladım; ağzına eşarp bağladık, saçlarımızı en yukardan topuz yapıp yerlerimize yerleştik.
"Getir telefonu hadi Eylül."
"Tamam, #31#05..., çalıyor, çok heyecanlı..."
"Alo."
"..."
"Kimsiniz?"
"Yav asıl sen kimsin?"
"Merve, Merve sen misin?" Merve kim ya?
"Merve eğer sensen artık bitti, anladım mı? Bırak peşimi, ben senin adına üzgünüm ama artık yapamıyorum sen kendi yoluna ben kendi yoluma hoşçakal."deyip kapattı.-_-
Demek ki yakın bir zamana kadar bir sevgilisi vardı. Eda "Eylül duydun mu? Bu iyi bir haber."
" Ne saçmalıyorsun Eda?"
"Bak tamam sevgilisi olabilir ama ayrılmış, yani bu sana açılabilecek bir kalbi var demektir." Olaya hiç bu açıdan yaklaşmamıştım. Eda haklı olabilirdi. Kafamda deli sorularla düşünmeye başladım.
Yarım saat sonra ikimizinde imkansız bir şekilde, saatlerce uyumamıza rağmen uykusu geldi ve yatağımda dayanamayıp daha doğrusu üşenip üzerimiz değiştirmeden uyuduk.

hzulal2
Arkadaşlar sizler kitabımı okudukça çok mutlu oluyor ve bölüm yazmak geliyor içimden ve eğer beğeniyorsanız vote atarsanız sevinirim ama sıkıcı buluyorsanız yada öneriniz varsa yazın lütfen :D sizleri seviyorumm.

Neşeli AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin