Bölüm 2

400 26 4
                                    

Okullar kapandı ve iki hafta sonra Fransa gezisi var. Acaba Selim geliyor mu?
Evden biriciğim Eda ile buluşmak için çıktım ve sahilde bir kafeye oturduk. Eda "Sana süper bir haberim var." dedi ve Fransaya gelip gelmeyeceğimi sordu. Ben "Bilmiyorum Eda ama noldu ki? Söyle,hadi Eda." dedim. Eda "Fransaya Selim de geliyormuş." dedi. Ben şok. Olamaz, oley, süper. Sevincimi pek belli etmek istemeyerek "Aa gerçekten mi?" dedim ama kalbim feci atıyordu. Artık kararımı vermiş ve Fransaya kesin gelecektim. Eda "Hemen rengin attı bakıyorum"dedi. "Yoo öyle birşey olmadı Eda","Tamam yaa oldu öyle birşey off çok heyecanlandım,sen geliyorsun değil mi?"dedim. Eda "Bilmiyorum ki karar veremedim."dedi."Tamam bebeğim ben senin yerine karar vereyim, sen geliyorsun ve beraber kopuyoruz yani sen, ben, Meriç, bidee neyse onu da söyliyim Selim;)"dedim. Sonrada onun sevgilisi olan Meriçle nasıl gittiğini sordum. Onlar Meriçle aşırı tatlılar, beş aydır çıkıyorlar ve Eda çok mutlu. Onun adına seviniyorum.
"Eda akşam bizde kalsana."
"Off aynen ya, hem sana anlatcaklarım var."
"Noldu ki, kötü bir şey mi oldu? Anlat dinliyorum canım"
"Yokya evde anlatırım."dedi ve durağa gidip otobüs beklemeye başladık. Hava çok kötüydü yani yağmurluydu, aslında yağmuru severim ama böyle havalarda ulaşım zor oluyor.
Durakta bekliyoruz hala ve gelmiyor otobüs. Ve birden Edayla bir otobüs gördük, numarasını anlamaya çalışırken hızla geçen bir Ferrari ikimizinde üzerindeki elbiselerimizi sırılsıklam etti. Kim bu ayı yaa. Edayla beraber adamın arkasından bela saydırırken lüks araba sağa çekti ve arabanın içinden çıkan adam hiçte yabancı değildi. Selimdi.

Neşeli AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin