Selimin arabadan çıktığını görünce ikimizde şok olduk. Selim o yakışıklı suratı ve o kaslı vücudu ile bize doğru geliyor ve benim kalbimin atışları o yaklaştıkça daha da artıyordu. Sonunda yanımıza geldi ve "Eylül, Eda, çok özür dilerim, be- ben telefonla görüşüyordum ve biraz sinirliydim kusura bakmayın." dedi. Ben hala olayın şokundayken Eda "Yani biraz ıslandık ama olsun dert etme." dedi. Selim"Eylül sen iyi misin?"
"Ev- evet sorun yok"
"Ya siz nereye gidecekseniz lütfen ben bırakayım."
"Hiç gerek yok ya kendimiz gidebiliriz sağol."dedi Eda ve onu biraz fazla kaçırarak dürtmüşüm ve "Ahh, aslından olabilir."
"Hadi o zaman." deyip gülümsedi, ayy çok tatlı gülüyo yaa.
Onların varlıklı bir aile olduğunu biliyordum ama böyle bir arabasının olduğunu bilmiyordum. Arabaya bindik ve içi bayağı güzeldi. Neyse arabayı da niye telefonla görüşürken sinirliydi? Sorsam olmazdı yaa. Aslında onunla yedi yıllık arkadaş olsakta hiçbir zaman kardeş kadar olamadık. Bu iyi mi yoksa kötü mü bilmiyorum.
Biraz sonra Selim bana "Eylül Fransaya geliyor musun?" dedi. Aşırı tatlı. " Evet peki ya sen?" dedim, sanki bilmiyormuşum gibi.O da "Bende geliyorum, çok güzel olucak diyorlar gezi hem hep beraber gidersek de daha çok zevk alırız" dedi.
" Umarım öyle olur, kız arkadaşında gelecek mi?" !!!
Ne yaptım ben, ne dedim öyle! Off yaa!
"Hayır." Demek ki bir kız arkadaşı var.
"Peki." dedim ve ardından da o "Zaten istesemde gelecek bir kız arkadaşım yok." dedi. Oleyyyy. Sonra bende sevincimi saklamaya çalışıp "He tamam o zaman peki."
Bu arada ben Edayı unuttum. Ona bakmak için kafamı çevirecektim ki Selim "Eda fazlasıyla yoruldu sanırım." deyip güldü. Kafamı çevirdiğimde Eda uyuyakalmıştı.
"Bencede öyle." dedim ve güldüm. Biraz sonrada eve geldik ve saat altıyı gösteriyordu. Edayı kibarca uyandırmaya çalışırken Selime teşekkür ettim. Edayı uyandırıp yukarı çıktık. Annem ve babam henüz gelmemişti. Odama geçtik ve Eda bana "Güzel rol yapabiliyor muyum?" dedi, "Oha sen rol mü yapıyordun?"
"Evett, aranıza girmek pek istemedim."
"Aşkım ya gel buraya." dedim ve sarıldık, onu çok seviyordum. Tabiki Selimide;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neşeli Aşkım
Roman d'amourEylül, liseden yeni mezun olmuş on sekiz yaşında kumral ve mavi gözlü güzel bir kız, ayrıca çok neşeli. Aşkıda onu kadar neşeli olacak mı? Yedi yıllık arkadaşı olan ve bir yıldır aşık olduğu Selim'le birde en yakın arkadaşı Eda ile sürprizlerde dolu...