"Selim yani, aslında evet, yani hayır dedim çünkü hani sen daha yeni ayrıldın ya sevgilinden o yüzden şey ettim ama evet:)"
"Beni çok mutlu ettin ama sen nerden biliyorsun kız arkadaşımdan yeni ayrıldığımı?"
"Seni gizli numarayla biz aramıştık yani Edayla ben." deyip güldüm.
Kahkaha attı ve "Tamam önemli bir şey değil zaten o konuda, sen beni niye aradın gizliden?"
"Çünkü sesini duymak istemiştim:)"
Yine kahkaha attı.
"Ya ne gülüyorsun...Gülme..."
"Tamam tamam hadi gidelim saat geç oldu epey."
Beraber otele doğru yürümeye başladık. Otele varınca akşam yemeği vardı ve acıkmıştım. Selimle birilikte gittik. Yemeklerimizi aldık ve ilk defa gruptan arkadaşlarımızı gördük ve ben onların yanına doğru yürümeye başladım ki Selim "Eylül, nereye?"
"Arkadaşların yanına, hadi gel sende."
"Eylül sen bana öküz diyorsun ama...Çıktığımız ilk gün ve başbaşa yemek yemeye fırsat aramamız gerekiyor ama sen çok farklısın." deyip kahkaha attı.
"Oğğ, aslında haklısın, hadi şu köşedeki yere gidelim."
Yemeklerimizi yedik ve ben yine odaya çıkmak istemiyordum bir aktivite yapalım falan...
"Selim bugünde odaya kapanmayalım, hadi gidip bir yerlere bir şeyler yapalım, ne yapalım?"
"Ne yapsak?"
"İşte bende sana soruyorum embesil, ne yapsak?"
"Oha ama embesil ne ya...Eylülcüme hiç yakışmıyor."
"Eylülcümü bir kessen artık, illa bir şey diyeceksen başka bir şey bul."
"Ya bilmiyorum ne diyim ki sen söyle?"
"Ya bilmiyorum zamanla bulursun bir şeyde, ben sana ne diyim, pamuk şekerim nasıl:)"
"Ya Eylül pamuk şeker mi?"
"Tamam lolipopum nasıl?:)"
"Pamuk şeker daha iyi." deyip kahkaha attı.
"Birde akşamları sinema olduğunu duydum, bakalım mı?"dedi.
"Aaa ciddi misin? Tamam bakalım hemen."
Sinema salonuna gittik ve filmin adını öğrendik ama pek bir işimize yaramadı yani Fransızca olduğu için ama romantik bir film ve ingilizce alt yazılı olduğunu duyduk. İzlemek için arkalardan bir koltuk seçtik.
"Niye arka tarafta kimse yok ki?"
"Ön taraftan daha iyi izleniyor çünkü."
"Biz niye oraya geçmedik?"
"Daha rahat olalım diye." dedi ve piçimsi gülümseme yapıp göz kırptı.
"Aklından bile geçirme Selim Sarsın."
"Tamam kızma hemen sevgilim." deyip elimi aldı ve öptü. Pamuk şekerim benim yaa.
Film başladı ve bizde izlemeye başladık."Ya Selim yazık kıza yaa, hep siz öküzler üzüyorsunuz bizleri, bak kızın haline."
"Ya şimdi ben mi suçlu oldum? Banane o kızdan yaa."
"Ya Selim bir sus çok konuşuyorsun, film izlemek istiyorum ben."
"Nee? İki saattir konuşan benim sanki."
"Selim bir kapa çeneni!""Selim şimdi sevgili mi olcaklar?"
"Evet öyle olcak."
"Ohaa çok iyi yaa."
"Mısırın kaldı mı?"
"Hayır."
"Oha nasıl bitirdin?"
"Ya bir sus, terbiyesiz."Film çok güzel bitmişti, aşırı güzeldi.
"Selim çok güzeldi dimi?"
"Yaa ne demezsin."
"Gayette güzeldi ama şimdi uykum var, hadi odaya çıkalım."
"Eylül."
"He?"
"Biz şimdi hem sevgili olduk..."
"Evet..."
"Hemde aynı odada kalıyoruz."
"Selimm! Kaç yoksa elimde kalcan!"
Koşmaya başladı ve bende peşinden. Odaya varınca oda kartımı aradım ama içerde kaldığı aklıma geldi.
"Selim oda kartım içerde kalmış kendininkini çıkarsana."
"Benimkide içerde ama."
"Off kim incek şimdi aşağıya."
"Sen."
"Hayır lütfen hadi çok yorgunum."
"Tamam tamam bekle sen."
Gittiğinden emin olunca arka cebimden kartımı çıkarıp odaya girdim. Çok fenayım yaa. O gelmeden üstümü değiştirip büyük olan yatağa geçtim. o gelince uyuyormuş gibi yapıcaktım.
Biraz sonra kapıdan sesler gelmeye başladı
"Eylül, Eylül nerdesin?" Sonra kapıyı açtı ve
"Ah Eylül sen buraya nasıl girdin? Eylül, Eylül." Sonunda uyduğumu anladı ve yani uymasamda
"Eylül sen ne zaman uyudun ya konuşcaktık seninle neyse iyi uykular." deyip yanağımdan öptü ve üstümü örttü. Onu çok seviyorumhzulal2
Çok sevdiğim okurlarım okuma sayılarım bu aralar az, bunun nedenini kestiremiyorum ama bir sorun varsa lütfen bana aktarın. Birde kitabımın adını değiştirmeyi düşündüm ama emin olamadım, eğer sizde isterseniz böyle bir şeyi öneriniz varsa yorum yapın lütfen. Sizleri çok çok seviyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neşeli Aşkım
Roman d'amourEylül, liseden yeni mezun olmuş on sekiz yaşında kumral ve mavi gözlü güzel bir kız, ayrıca çok neşeli. Aşkıda onu kadar neşeli olacak mı? Yedi yıllık arkadaşı olan ve bir yıldır aşık olduğu Selim'le birde en yakın arkadaşı Eda ile sürprizlerde dolu...