Beraber odaya çıktık ve yerleşmeye başladık yatakların biri çift diğeri tek kişilikti, büyük bir odaydı ve bir manzarası vardı süper. Direk Eyfel Kulesini görüyordu, aşırı güzeldi.
Selimde yerleştikten sonra "Hangi yatakta yatıcan?" dedi. Hoşuma giden çift kişilik olduğu için çift kişilik olan dedim.
"Ama bende çift kişiliği istiyorum, napıcaz Eylülcüm?"
"Sen öbüründe yat o zaman :)"
"Ahh hayır olmaz ama madem paylaşamıyoruz beraber yatalım, ne dersin?" deyip göz kıptı. Bu çocuk kendini aştı cidden.
"Şaka kaldırıcak durumda değilim."
"Ben gayet ciddiyim Eylülcüm."
"Ya sen ne saçmalıyorsun, tamam sen yat çok istiyorsan orda."
İlk gün yol yorgunu olduğumuz için gezi yoktu yani bütün günü otelde geçirecektik.
Yatağa oturup dinlenmeye başladım. Ve Selim bir kaç dakika sonra soyunmaya başladı. "Oha, ya, ne yapıyorsun sen? deyip arkamı döndüm.
"Duşa giricem."
" O zaman git içerde soyun." dedim ama keşke demeseydim, çok kaslı ve etkileyici bir vücudu vardı.
"Ne oldu Eylül çok mu etkilendin? :D"
"Ne alakası var?" Aşırı alakası vardı. Gerçekten çok etkilenmiştim.
Sonra içeri girip duş almaya başladı.Son zamanlarda yaptıkları acayip şeylere aşırı ve olumsuz tepki versemde hoşuma gitmiyor değildi. Acaba niye böyle davranıyordu? Beni seviyor muydu? Umarım:).
Akşam yemeği için hazırlandık ve beraber aşağıya indik. Akşam yemeği yine Eyfel manzaralı ve loş ışığı ortamı romantik yapan bir yerdi. Yemeklerimizi aldık ama yanlarına oturabilmek için gruptan kimseyi bulamadık. Bu işime geldi. Beraber romantik bir akşam yemeğine başladık
ama tek sorunum onun karşısında yemeğe bu sefer mahkumdum. Selim nereye gittiğini söylemeden kalktı ve biraz sonra elinde iki kadeh şarapla döndü. İçmeye başladık. Biraz sonra Selim "Sen niye hiç dokunmuyorsuz yemeğine?" Niye acaba Selim bey?
"Canım pek istemiyor.""Eylül, hatırlıyor musun?"
"Neyi?"
"Benim bornozum üzerindeyken anneme yakalandığını." dedi ve ikimizde kahkahalara boğulduk.
"Maalesef hatırlıyorum, ama ne yapayım iç çamaşırıya çıkmaktan iyidir:)"
"Bence öyle çıksan daha iyiydi.(Bir sessizlik oldu) şaka yaptım, abartma:D"
"Bir daha yapma o zaman."
"He birde senin sevgilin niye gelmedi?"
"Bir sevgilim yok çünkü." Birden çocuğun gözleri parladı.
"Oo tamam o zaman..."
Yemeklerimiz bitince odaya çıktık ve televizyonu açıp film izlemeye başladık. Film bittiğinde saat 00.10 gösteriyordu. Uykum gelmişti ve yatıcaktım ama üstümü değiştirmem gerekiyordu.
"Selim iki dakika odadan çıkar mısın? Üstümü değiştircem."
"Bence sorun yok."
"Bence var, hadi."
"Banyoda giyinsene sen."
"Ya olmaz hadi bi git yaa." Hala çıkmıyordu ve sabrım taştı. Selim diye bağırıp üstüne atladım ve yataktan yere düşürdüm. Sonrada cimcikleyerek ite ite odadan çıkardım hayvanı.
"Oda kartım var yalnız."
"Cebine bi bak Selim bey." Onu odadan çıkarken arka cebinden çaktırmadan almıştım kartını;). Sonra yaklaşık yarım saat oyalandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neşeli Aşkım
RomanceEylül, liseden yeni mezun olmuş on sekiz yaşında kumral ve mavi gözlü güzel bir kız, ayrıca çok neşeli. Aşkıda onu kadar neşeli olacak mı? Yedi yıllık arkadaşı olan ve bir yıldır aşık olduğu Selim'le birde en yakın arkadaşı Eda ile sürprizlerde dolu...