Medya Aden'in gördüğü kişi
Merhaba arkadaşlar her bölüme bir şarkı bırakıyorum . Bölümü okurken dinleyebilirsiniz
Lia Shine - Aden
Keyifli okumalar diliyorum
Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum
Sevgiyle kalın
_______________________________________________________
ADEN
1 Nisan Pazartesi
15 GÜN ÖNCEBu sabah çok erken saatte kalkmış olmama rağmen çok enerjik ve mutluydum. Hayatımda ilk defa en sevdiğim arkadaşlarımla birlikte 2 günlük bir tatile çıkıyorduk, tamam okul gezisi olabilirdi, ama ben daha önceden okul gezilerine katılamadığımdan
bu benim için arkadaşlarımla çıktığım ilk tatil sayılabilirdi.(Ailemin tek ve kıymetli kızı olduğum için onların olmadığı bir yere bende gidemezdim)
Okulumuz lise son sınıf öğrencilerine sınav stresini atmak için 2 gece konaklamalı hem tarihi hem de kültürel bir gezi düzenlemişti. Şunun şurasında nede olsa sınavımıza iki buçuk ay kalmıştı.
Okulda duyuruyu panoda gördüğümüzde, Nehir' Mina, Zeynep, Tuna ve Rüzgar hep bir ağızdan "Bu geziye gidiyoruz." dediklerinde en sevdiğim arkadaşlarımla beraber tatil yapma fikri bana inanılmaz güzel gelmişti ama maalesef bundan önceki gezilerde olduğu gibi buna da katılmayacağımı düşündüğümden annemlere bahsetmeyi düşünmüyordum bile, ama arkadaşlarımın bu geziye gitmesini istiyordum.
Daha önceki gezilere ben gidemediğim için onlarda katılmamış, "Anca beraber kanca beraber." deyip beni yalnız bırakmamışlardı.
(Biz ayrılmaz bir ekiptik, bu yaşımıza kadar hiç ayrılmamıştık, her zaman beraber takılır, her şeyi birlikte yapardık, yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi. Ailelerimiz üniversiteden beri arkadaş oldukları için zaten beraber büyümüştük,kardeş gibiydik, aynı okullara gitmiş, hatta aynı sınıflarda okuyorduk ve aynı üniversiteyi kazanmak için elimizden geleni yapıyorduk, derslere birlikte çalışır, sınavlara beraber hazırlanırdık, okulumuzun gözde öğrencilerindendik, başarılıydık, mutluyduk ve bizi hiç bir şey ayıramayacağına yeminler ederdik, ama hayat bazen sizin istediğiniz gibi gitmiyor.)
Bu geziye ben gidemesem de, onlar gitmeliydiler. Bütün yıl çok yorulmuştuk, dinlenmeye, kafa dağıtmaya ihtiyaçları vardı, artık fedakarlık sırası bendeydi.
Başımı çevirip onlara gülümseyerek baktım "Hey! tabikide gidiyorsunuz, bu sefer bana takılmak yok, ayrıca bensiz iki gün yaşaya bilirsiniz sanırım?
Bende bu arada biraz kafa dinlerim, koca bir hayat var önümüzde ve biz 6 kişi bu hayatı yapışık ikizler olarak yaşayamayız, sıkıldım sizden gidin de biraz nefes alayım." dedim.Nehir bana bakıp yüzünü buruşturup dilini çıkardı.
"Oldu canım başka, bizden okadar kolay kurtulamazsın, bu geziye hep beraber gideceğiz, sürekli oyun bozanlık yapamazsın, bu konu burada kapanmıştır." değinde herkes onu onaylamıştı."Oyunbozanlık yaptığım yok bizimkileri benim kadar sizde tanıyorsunuz, bende sizinle olmak istiyorum ama babamın duvarlarını kıramazsınız."
Tuna "Evdekileri biz çözeceğiz, sen karışma bu sefer bu izin alınacak" dediğinde pek de ümitli değildim.
O akşam herkes bizde toplanıyordu. Hafta da bir gün birimizin evinde toplanırdık, ailelerimiz mangal partisi yaparken bizde onlara yardım eder yemekten sonra onlar kahvelerini içerken bizlerde beraber vakit geçirirdik, bazen evde film izlerdik, bazı zamanlarda sinemaya yada tiyatroya gider yada sahile inerdik, sınavlarımız olduğunda evde kalıp ders çalışırdık, bu akşam için ise bir plan yapmamıştık, hep birlikte yemeğimizi yedikten sonra sofrayı toplayıp kızlarla kahveleri yapmış bahçede oturan ailemizin yanına geçmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADEN UYANIŞ (Düzenleniyor )
FantasyTüm bölümler tamamlandı fakat yeniden düzenlemeye aldığım için bölümleri yayından kaldırdım düzenleme yaptıkça bölümleri yeniden paylaşacağım . Yeni halini daha çok beğeneceğinizi düşünüyorum. Fikirleriniz ve Yorumlarınız benim için çok kıymetli b...