6. Bölüm (Bunalım) Düzenlendi

564 374 181
                                    

Medya Mina

Bölümün şarkısı bölüme çok yakıştı bence siz ne dersiniz. ?

Yeni Türkü - Bana bir masal anlat Baba
_______________________________________________________

ADEN
5 Nisan Cuma
11 gün önce devam

Arabaya bineli nekadar, zaman geçtiğini bilmiyorum, sadece etrafı izliyor, babamın bana son söylediklerini kafamdan tekrar tekrar süzüyor, bana ne demek istediğini anlamaya çalışıyordum.

"Bilmediğin şeyler var, sadece ikimiz konuşacağız , kimseye bahsetme , sadece bu üç cümle tekrar tekrar beyninden geçiyor ama anlamlandıramıyordum. Belkide beni sakinleştirmek ve beni oradan uzaklaştırmak için söylemişti.

Babam arabanın aynasından sık sık arkaya bakıyor , iyi olup olmadığımı , kontrol ediyordu. Annemin ise artık gözyaşları durmuş , ciddi tavrını takınmış duruma el koymuş gibi davranıyor . Sürekli elindeki telefonla bir yerleri arıyordu. Benim için yarına randevu verebilecek bir pisikatri kliniği arıyordu.

En sonunda dayanamayıp " yeter" dedim. " Ben deli değilim bunu sana kaç kere söylemem gerekiyor, bana hiç bir pisikatri yardım edemez neden anlamıyorsun. " Böylesi daha kolayına geliyor değilmi benim deli olduğumu düşünmek, beni pisikatri ye götürürsün, oda beni iyileştirme çalışır , sorumlulukta senden gitmiş olur" dediğimde babam aynadan gözlerini bana dikmiş sus der gibi bakıyordu. Annem ise arkasını dönmüş gözlerini , kocam açmış söylediklerimi sindirmeye çalışıyordu.

Sonra gözleri yavaşça doldu, "Bunu nasıl söyleye bilirsin Aden ben senin annenim, sana yardımcı olmaya bu yaşadıklarını atlatmana yardımcı olacak çözümler bulmaya çalışıyorum , sen deli değilsin , sana hiç bir zaman böyle birşey söylemem , ama yaşadıkların , yaşadıklarımız çok ağır . Biliyorum Zeynep senin kardeşin gibiydi, acı çekiyorsun, ama bizde acı çekiyoruz hemde senden daha fazla , Zeynep bizimde kızımız gibiydi, onun için nekadar acı çektiğimizi tarif edemem, ayrıca senin bu durumun , beni bitiriyor görmüyor musun? Belkide sadece senin değil hepimizin desteğe ihtiyacı var ama önceliğimiz sensin , senin iyi olman "dediğinde annemi kırdığımı , onu üzdüğümü, onun ise sadece benim için çırpındığını görmüştüm.

Neydim ben? Lanetlenmişmiydim.? Benim lanetim sevdiklerime zarar vermekmiydi. Önce benim yüzümden Zeynep gitmişti, şimdi ise annem ve babam onları üzüyordum. Peki daha sonra ne olacaktı sevdiğim bütün insanların başına daha ne gelecekti benim yüzümden kim bilir? Diğer arkadaşlarım, onlarda Zeynep gibi , tek tek kayıp gidecekler miydi elimden ?Bu bir kez olmuştu , bir daha asla böyle birşeyin olmasına izin veremezdim. Onları korumak için kendimden uzaklaştırmam gerekiyorsa öyle yapmalıydım. Benden nekadar uzak olurlarsa o kadar güvende olurlardı.

Anneme dönerek "Özür dilerim, seni kırmak istemedim anne çok özür dilerim" diyebilmiştim.

Babam anneme dönerek "Belkide haklısın Pınar , hepimizin destek alması gerekiyor. Ama şu telefon görüşmelerine ara versen , Aden'i strese sokuyor görmüyor musun ? Bunu daha sonra konuşmalıyız, belkide bir süre Madina'yı terk etmeli başka bir yere taşınmalıyız, en azından Aden daha iyi olana kadar" demişti.

Annem şaşkın gözlerle babama bakmış , "Nasıl ? Nereye gideceğiz ? Bizim işimiz, herşeyimiz Madina'da herşeyi bırakıp nereye gideceğiz? Ayrıca Aden arkadaşlarının yanında olursa bu süreci daha iyi atlatır" demiş .

Babam ise" jazira'ya benim doğup ,büyüdüğüm yere" demişti. "Orada bana ait bir ev var oraya taşınırız, Adenin okul kaydını oraya aldırırız. Sen de buradaki okulu bırakıp, orada başka bir okulda çalışabilirsin. Hatta orada bir arkadaşımın koleji var . Onu araya bilir yardım ,isteyebilirim . Aden'in kaydını oraya aldırabilir, senin için ise orada veya başka bir okulda , iş ayarlamasını sağlayabilirim." dediğinde

ADEN UYANIŞ (Düzenleniyor )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin