Chapter 3

156 18 6
                                    

Y/n- "Τσσσσσσ αναγκάστηκα να σηκωθώ για να κάτσει ο κολλητός του; Τουλάχιστον είχα χαρεί λίγο που είχα κάτσει δίπλα του για αυτά τα δέκα λεπτά, αλλά έπρεπε να μας γίνει χαλάστρα αυτός; Δεν το πιστεύω, όμως δεν είχα άλλη επιλογή".

Junkook- Να φανταστώ αυτό σημαίνει όχι στην ερώτηση μου.

Taehyung/ Y/n- ΟΧΙ! (είπαμε και οι δύο ταυτόχρονα καθώς τα μάτια μας συναντήθηκαν)

Jungkook- Jungkook χάρηκα ( απλώνει το χέρι του για μια χειραψία)

Y/n- Y/n (του λέω καθώς του δίνω το χέρι μου) "Είναι τόσο μαλακό και απαλό και ζεστό ☺️. Κάτσε τι σκέφτομαι; Ήρεμα Y/n έχεις και τον mister Taehyung τι να κανείς τον κολλητό του, όχι ότι είναι λιγότερο όμορφος αλλά και πάλι.( Είχα κολλήσει στις σκέψεις μου χωρίς να καταλάβω ότι ακόμη του έκανα χειραψία, αυτός μου χάιδεψε το χέρι απαλά και κοιταχτηκαμε. Μέχρι που συνήλθα και τράβηξα το χέρι μου  απότομα προς τα πίσω. Ένιωσα αρκετά περίεργα εκείνη την στιγμή αλλά μέχρι εκεί).

Jungkook pov

Όπα ρε τι έγινε. Γιατί της χάιδεψα το χέρι, υποτίθεται ότι έχω κοπέλα (δεν το ξέρει κανείς ούτε ο κολλητός του). Πάντως συμπαθητική μου φαίνεται έχει και το όνομα της κολλητής της κοπέλας μου.( Που να ήξερε ο άνθρωπος 😂)

End of Jungkook pov

Μετά από 5 λεπτά:

Y/n pov

Ο Taehyung μιλούσε με τον Jungkook για διαφορκα άσχετα θέματα και εγώ απλώς του κοίταζα μη ξέροντας τι να πω. Είχα την ιδέα ότι είχαν ξεχάσει την ύπαρξη μου. Αλλά το όλο αυτό με το χέρι δεν ξέρω ήταν κάπως. Αχχχχχχ θέλω να του ξανά ακουμπήσω το χέρι αλλά σίγουρα ο γλυκούλης μου έχει ποιο μεγάλα και ωραία χέρια οπότε ναι 😬. 

End of Y/n pov

Anna- Ει αυτό που κάνετε λέγεται αγένεια. Η κοπέλα είναι μαζί μας και εσείς ούτε σημασία της δίνετε. Παλιόπαιδα 😑..... (Τους ρίχνει ένα δολοφονικό βλέμμα)

Y/n- Όχι όχι δεν πειράζει έτσι και αλλιώς πρέπει να γυρίσω σπίτι μου οπότε καλύτερα να φεύγω.

Taehyung- Σίγουρα;

Jungkook- Συγγνώμη αν σας έγινα χαλάστρα (είπε ξυπνώντας τον αυχένα του).

Y/n- Όχι όχι ούτε καν, για την ακρίβεια εγώ έγινα (είπα χαμογελοντας ψεύτικα)" Και βέβαια έγινες αγόρι μου την κατάλληλη στιγμή βγήκες να έρθεις τι να σου πω τώρα. ΈΛΕΟΣ 🙄!!! ( Καθώς σηκώθηκα για να φύγω σκόνταψε το πόδι δεξί μου πόδι στο πόδι του τραπεζιού στο οποίο καθόμασταν και έπεσα. Αλλά όχι κάτω.....)

My Bestfriend's Handsome Boyfriend Where stories live. Discover now