Είδε πως ήμουν σκεπτική και άρχιζε να έρχεται σιγά σιγά προς την κατεύθυνση μου με αργά βήματα. Εγώ πήγαινα όλο και ποιο πίσω, δεν ήξερα πως να αντιδράσω ή τι να του πω. Μέχρι που η πλάτη μου χτύπησε τον δυνατό και κρύο τοίχο του σπιτιού του. Έσκυψε προς στο αφτί μου και μου ψιθύρισε αισθητικά.Heeseung- Γιατί με άφησες έτσι; Και γιατί σε σκευτομαι ακόμη;
Κοίταξε τα χείλη μου και μετά εμένα. Είχα καταλάβει ότι σκεφτόταν να με φιλήσει για αυτό τον σκουντιξα ελαφρά στο στήθος του και τραβήχτηκα λίγο μακριά μιας και δεν θέλω άλλα δράματα στην ζωή μου.
Y/n- Κοίτα δεν θέλω να γίνει αυτό που σκέφτεσαι, έχω προχωρήσει στην ζωή μου, έχω αγόρι.
Heeseung- Τι εννοείς ότι έχεις προχωρήσει! Ξέρεις ότι εγώ σε περίμενα τόσο καιρό; Το ξέρεις πως κάθε φορά που σε έβλεπα με εκείνους τους δύο έβραζα από θυμό μέσα μού; Εεε;
Y/n- Κάτσε τι εννοείς κάθε φορά που με έβλεπες; Με κατασκόπευες;
Heeseung - Και βέβαια πως αλλιώς θα μπορέσω να σε κάνω δική μου. Αρκετά δεν έπαιξες με εκείνους τους δύο; Έλα τώρα σε εμένα (άνοιξε τα χέρια του περιμένοντας να τον αγκαλιάσω αλλά δεν έκανα ούτε βήμα μπροστά).
Y/n- Εμμμ εγώ... (Και τότε άρχισε να χτυπάει το κινητό μου που το είχα τόσην ώρα στην τσέπη μου χωρίς να το ξέρω. Όταν το άνοιξα είδα πως αυτός που με έπαιρνε τηλέφωνο ήταν ο Jungkook. Πήγα να το σηκώσω αλλά ο Heeseung μου το πήρε από τα χέρια μου).
Heeseung- Μπα για δες αυτό δεν είναι το αγοράκι σου;
Y/n- Heeseung δώστο τώρα
Heeseung- Γιατί να το κάνω αυτό; (Είπε με ένα smirk).
Ήταν αρκετά ψηλός σε σχέση με εμένα για να του πάρω το κηνητο από τα χέρια για αυτό και τον χτύπησα στο ευαίσθητο σημείο του. Ακούστηκε ένα ahhhh από τον πόνο που ένιωσε. Τον χτύπησα τόσο δυνατά που γονάτισε και του πήρα το κηνητο σηκώνοντας το τηλέφωνο.
Στο τηλέφωνο:
Jungkook - Γιατί άργησες να το σηκώσεις δεν ξέρεις πόσο ανησύχησα. Έφτασες στο σπίτι σου; Είσαι καλά; Μήπως κοιμωσκτν και σε ξύπνησα;
Y/n- Εέεε δεν είμαι σπίτι, είδα έναν γνωστό στο δρόμο και τώρα είμαστε μαζί.
Jungkook - Τον ξέρω; Εννοώ είναι έμπιστο άτομο;
Πήγα να του πω να μην ανησυχεί αλλά μου ξανά άρπαξε το τηλέφωνο από τα χέρια μου αλλά αυτή την φορά του απάντησε ο ίδιος.
Heeseung - Τι θες από την Y/n μου; Δεν σου είπε ότι είναι καλά; Ξέρεις κουράζεις πολύ!
Jungkook - Ποιος είσαι εσύ; Και που είναι η Y/n;
Heeseung - Μαζί μου πρόβλημα; Και αν θέλεις να ξέρεις ποιος είμαι, είμαι το αγόρι της οκ;(του απάντησε πολύ χαλαρά).
Jungkook - Δώσε μου την Y/n τώρα!!!(είπε θυμωμένος).
Τέλος κλήσης
Αλλά αυτός αντί να κάνει αυτό που του είπε ο Jungkook του το έκλεισε στα μούτρα. Αλλά ο Jungkook ήξερε πώς να βρει την Y/n, θα μπορούσε να δεί την τοποθεσία της. Για αυτό και έβαλε μπρος το αμάξι του για να πάει να την βρει.
Y/n- Ποιο είναι το πρόβλημα σου; Οκ μπορεί στο παρελθόν να μου αρέσεις αλλά για κάποιο λόγο δεν τα φτιάξαμε μαζί, το καταλαβαίνεις;
Heeseung - Και αυτός ο λόγος ήταν η κολλητουλα σου. Επειδή της άρεσα με απείλησε πως θα σου έκανε καλό αν εκείνη την ημέρα σε ακολουθούσα (είναι στο 19 κεφάλαιο). Όμως δεν πειράζει κατάφερε να επανορθώσει αφού τώρα της αρέσει ο Jungkook.
Y/n- Τι εννοείς να επανορθώσει;
Heeseung - Αυτή που έδωσε όλες την πληροφορίες για εσένα και τα υπόλοιπα τα ξέρεις.
Y/n- Κοίτα για να μην έχει άσχημο τέλος αυτή η ιστορία άσε με να φύγω και δεν θα γίνει τίποτα, σύμφωνοι;
Heeseung - Νωμιζεις πως μετά από τόσο καιρό θα σε αφήσω να ξανά φύγεις. Από εδώ και στο εξής αυτό θα είναι το νέο σου σπίτι (είπε χαμογελώντας σαν ψυχοπαθής).
Y/n- Είσαι τρελός άνθρωπε μού;
Heeseung - Ναι για εσένα 😏.
Y/n- Σε παρακαλώ άσε με να φυγ- (τοποθέτησε τον δείκτη του χεριού του στο στόμα καθώς μου είπε).
Heeseung - Σσσσσσσ
Μετά από αυτό με τράβηξε απότομα από την μέση μου μικραίνοντας την απόσταση μεταξύ μας. Πήγα να τον χαστούκισε αλλά με προλάβε πιάνοντάς το χέρι μου και μπλοκάροντας με να κάνω την οποιαδήποτε κίνηση.
Έσκυψε πολύ κοντά μου έτοιμος να με φιλήσει, εγώ είχα κλείσει τα μάτια μου επειδή δεν ήθελα, αλλά την ίδια στιγμή κάποιος άρχισε να χτυπάει την πόρτα μανιωδώς μέχρι που την έσπασε. Είδα την ενοχλημένη έκφραση του Heeseung αλλά η ματιά μου πήγε σε αυτόν που την έσκασε και τον ευγνωμονώ για αυτό που έκανε.
Μου πήρε 10 δευτερόλεπτα να αναγνωρίσω την φάτσα του νεαρού αλλά εν τέλη κατάλαβα πως ήταν ο Jungkook και άρχισα να τρέχω κλαίγοντας προς την κατεύθυνση του αγκαλιάζοντας τον.
Γειαααααααααα τι κάνετε 😂; Ναξ ξέρω ότι έχω να ανεβάσω έναν αιώνα και συγγνώμη για αυτό 😅. Ελπίζω να σας άρεσε το σημερινό κεφάλαιο. Αν θέλετε βάλτε αστεράκι ⭐ ή αφήστε σχόλιο. Ευχαριστώ πολύ σε όλους όσους διαβάζουν το βιβλίο μου 🥰. Τα ξανά λεμεεεε 👋✨💖😂!!!
YOU ARE READING
My Bestfriend's Handsome Boyfriend
Teen FictionΗ κολλητή της y/n η Sia τα φτιάχνει με τον famous του σχολείου έχοντας κρυφή σχέση μαζί του. Τι γίνεται όμως όταν η y/n ξεπερνάει τα όρια της φιλίας και αρχίζει να βλέπει το νέο αγόρι της κολλητής της ποιο ερωτικά; Μήπως κανεί και αυτός το ίδιο; Sta...