Jungkook- Άστο αυτό, απαντα στην ερώτηση μου ειλικρινά και θα σε αφήσω να φύγεις.Y/n- ΝΑΙ ΡΕ ΒΛΑΚΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙΣ!!! Ευχαριστημένος;
Jungkook- Αυτό ήταν που ήθελα να ακούσω (λέει με ένα λαμπερό και χαρούμενο χαμόγελο που τόνιζε τα λαγουδισια δόντια του).
Y/n- Και πάλι αυτό δεν αλλάξει και κάτι, όλα θα συνεχίσουν όπως ήταν και πρίν.
Ανοιξα την πόρτα της τουαλέτας καθώς πήγα να φύγω αλλά με σταμάτησε πιάνοντάς με από τον καρπό απαλά, γύρισα πίσω για να αντικρίσω το πρόσωπο του που είχε πάρει ένα σοβαρό ύφος και όλο αυτό τον έκανε ποιο hot. Με τράβηξε προς την κατεύθυνση του αφού έκλεισε την πόρτα της τουαλέτας κολλώντας με πάνω της. Έκανε λίγα βήματα προς το μέρος μου και μου έπιασε και τα δύο χέρια κολλώντας τα και αυτά στην πόρτα. Με σκαναρε από την κορυφή ως τα νύχια αλλά το βλέμμα του έπεσε πάνω στα χείλη μου λόγο του ότι δεν μπορούσε να αντισταθεί εγλυψε τα δικά του και δάγκωσε το κάτω χείλος του με ένα smirk λέγοντας μου "κι όμως αλλάζουν πολλά". Μετά από αυτό έγειρε το κεφάλι του στο ύψος μου και με φίλησε μιδενιζοντας την απόσταση μεταξύ μας. Η καρδιά μου χτυπούσε ήδη αρκετά γρήγορα αλλά με το φιλί ακόμη παραπάνω, είχα κοκκινησει και ιδρώσει + το γεγονός ότι ένιωθα πεταλούδες στο στομάχι μου. Δεν μπορούσα να κάνω τίποτα άλλο από το να ανταποδώσω απολαμβάνοντας την στιγμή. Μέσα από το φιλί γέλασα, το ίδιο και εκείνος. Τύλιξε τα χέρια του γύρω από την μέση και εγώ τα τύλιξα γύρω από το σβέρκο του. Με κόλλησε τελείως πάνω του κάνοντάς το φιλί ποιο άγριο.
Εκείνη την στιγμή θυμήθηκα τον Taehyung και ένα δάκρυ κύλησε από τα μάτια μου ακουμπώντας ελαφρά το μάγουλο μου αλλά και το δικό του αφού ήμασταν αρκετά κοντά. Δεν ήθελα να σταματήσει όλο αυτό αλλά έπρεπε. Αυτός παρατήρησε το δάκρυ στο μάγουλο μου και τραβήχτηκε και μου είπε
Jungkook- Τι έγινε γιατί κλαίς; Μήπως έκανα κάτι που δεν έπρεπε;
Y/n- ..... (Δεν του απάντησα τίποτα).
Jungkook- Σε παρακαλώ πες μου, δεν μπορώ να σε βλέπω έτσι.
Y/n- Αυτό που κάνουμε δεν είναι σωστό, θα πληγώσει του ανθρώπους που νοιάζονται πραγματικά για εμάς.
Jungkook- Φταίει το φιλί; Αυτό είναι; Δεν σου άρεσε;
Y/n- Δεν είναι αυτό απλώς ο Tae και η Sia ( με διέκοψε φωνάζοντας πράγμα που με έκανε να τυναχτω).
Jungkook- ΜΟΛΙΣ ΤΏΡΑ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΚΕΥΤΕΣΑΙ ΑΥΤΟΝ; ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ; ΓΙΑΤΙ ΣΚΕΥΤΕΣΑΙ ΑΥΤΟΝ ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΩ;
Y/n-........ (Δεν είπα τίποτα απλώς στεκόταν σαν κολώνα κοιτώντας το πάτωμα).
Jungkook- ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΥ ΡΕ ΓΑΜ*ΤΟ!!! ( σόρρυ για το καλό λεξιλόγιο γενικά δεν βρίζω απλώς ήθελα να τωνισω τον θυμό που ένιωθε ο Jungkook εκείνη την στιγμή).
Y/n- ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ; ΑΦΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ!!! ( του είπα με την ίδια ένταση).
Και μετά αυτό έφυγα κοπανωντας την πόρτα από πίσω μου, αφήνοντας τον κάγκελο. Σκούπισα τα δάκρυα μου για να μην παρατηρήσουν τίποτα και κατευθύνθηκα προς τα παιδιά.
Taehyung- Το κακάο;
Y/n- Το ποιο;
Taehyung- Για κακάο δεν πήγες να πας;
Y/n- Αααα ναι δεν είχε τελικά, δεν πειράζει άλλη φορά (χαμογελασα ψεύτικα).
Sia- Αααα και κάτι άλλο που είναι ο Jungkook μαζί δεν πήγατε;
Y/n- Εμμμ πήγε στην τουαλέτα (σκαρφίστηκα το ποιο απλό αλλά και πιστικό ψέμα που θα μπορούσα να βρω εκείνη την στιγμή). Μετά από αυτό το κουδούνι χτύπησε και όλοι κατευθύνθηκαμε προς την τάξη μας.
Η ώρες περνούσαν σαν αιώνες για εμένα, στα μαθήματα δεν πρόσεχα βασικά πως θα μπορούσα μετά από αυτό που έγινε.
Μετά από κάτι ώρες
Ήταν ώρα για να ετοιμάσουμε για την παράταση που διωργανωναμε. Πήγαμε όλοι μας και βάλαμε τα κοστούμια μας. Ο Tae από το πρωί δεν ήταν και τόσο καλά, όπως μου είπε και ο ίδιος είχε λίγο πονοκέφαλο και φαινόταν αυτό, βέβαια ήθελε να το κρύψει αλλά ήταν προφανές πως δεν ήταν και στα καλύτερα του. Του ξανά είπα να μην παίξει και να μιλήσει στην κυρία ώστε να τον στείλει σπίτι του αλλά αρνήθηκε.
Η παράσταση πήγαινε μια χαρούλα. Ο Tae έπαιζε αρκετά καλά τον ρόλο του, ήμουν ξαφνιασμένη. Παρόλο που ήταν χάλια δεν τα παρατούσε.
Είχε φτάσει η στιγμή που ο Ρωμαίος έπρεπε να φιλήσει το νεκρό πτώμα της Ιουλιέτας. Εγώ είχα κλείσει τα μάτια μου και περίμενα τον Ρωμαίο μου δηλαδή όταν Taehyung μου να με φιλήσει. Άκουσα κάποια βήματα να κατευθύνονται προς την κατεύθυνση μου και κατάλαβα πως ερχόταν ο Ρωμαίο.
Ένιωσα την καυτή ανάσα του να χτυπάει το πρωσοπο μου. Την στιγμή που με φίλησε ένιωσα σαν να με φιλάει ένας διαφορετικός Taehyung. Το φιλι του ήταν περίεργο αλλά με την καλή έννοια. Ποτέ δεν με είχε κάνει το φιλί του να νιώσω έτσι, μου θύμιζε περισσότερο το φιλί που ανταλλάξαμε εγώ και ο Jungkook αλλά παρόλα αυτά ανταπέδωσα και εγώ διακριτικά.
Άνοιξα ελάχιστα τα μάτια μου για να τον δω λίγο αλλά στην θέση του ήταν ο Jungkook.
Αλλά γιατί;
Γειά καλά Χριστούγεννα σε όλους σάς εύχομαι ότι καλύτερο. Συγγνώμη που άργησα να ανεβάσω απλώς δεν ήμουν σίγουρη αν ήθελα να συνεχίσω το βιβλίο μου αλλά χάρη στην υποστήριξη σας βρήκα έμπνευση για αυτό και σας ευχαριστώ θερμά. Ευχαριστώ σε όλους όσους διαβάζουν το βιβλίο μου 🥰. Αν θέλετε βάλτε αστεράκι ⭐ ή αφήστε σχόλιο. Τα ξανά λεμεεεε 👋✨💖😂!!!
ESTÁS LEYENDO
My Bestfriend's Handsome Boyfriend
Novela JuvenilΗ κολλητή της y/n η Sia τα φτιάχνει με τον famous του σχολείου έχοντας κρυφή σχέση μαζί του. Τι γίνεται όμως όταν η y/n ξεπερνάει τα όρια της φιλίας και αρχίζει να βλέπει το νέο αγόρι της κολλητής της ποιο ερωτικά; Μήπως κανεί και αυτός το ίδιο; Sta...