Y/n- Ποιός είσαι;
Εκείνη την στιγμή η καρδιά μου χτυπούσε πολύ γρήγορα επειδή είχα τρομάξει λίγο. Πώς είναι να σε παίρνει ένας άγνωστος σε ένα ξένο μέρος; Τρομακτικό δεν είναι;
Αυτός γύρισε και είδα το όμορφο πρόσωπο του.
Ήταν πανέμορφος αλλά κάτσε πες μου ότι είναι αυτός που νωμιζω;
Y/n- Heeseung;
Heeseung- Τόσο λίγο με θυμάσαι;
Εκείνη την στιγμή είχα κοκκινησει από την ντροπή. Το χαμόγελο του ήταν φωτεινό όπως πάντα, είχε αυτό το χαμόγελο που όταν το έβλεπες θα ξεχνούσες τα προβλήματα σου.
Για να πω την αλήθεια ήταν το πρώτο αγόρι που είδα ερωτικά ποτέ στην ζωή μου, δεν ήξερα ότι τον αγαπούσε και η Sia, αλλά μόλις το κατάλαβα προσπάθησα να τον ξεχάσω, παρόλο που μου ήταν δύσκολο.
Flashback:
Πριν 3 χρόνια
Ένα ηλιόλουστο Σάββατο μιας που δεν είχαμε σχολείο είπαμε εγώ η Sia και ο Heeseung μιας και ήταν παιδικός μας φίλος να βγούμε έξω για να διασκεδάσουμε.
Εμένα μου άρεσε ο Heeseung εδώ και δύο χρόνια αλλά δεν του το έλεγε για να μην φάω άκυρο. Αυτός με κοιτούσε συχνά όταν προσποιουμουν πως κοιτούσα άλλου όμως δεν έδινα σημασία διότι πίστευα πως με έβλεπε απολύτως φιλικά.
Στον Heeseung δεν είχα αναφέρει πως θα ερχόταν και η Sia μαζί μας επειδή ήξερα πως δεν θα τον πείραζε.
Όταν πήγα στο σημείο συνάντησης είδα τον Heeseung να με περιμένει μιας και έρχεται πάντα πρώτος. Με πλησίασε και με αγκάλιασε σφιχτά όπως κάνει πάντα. Φορούσε το άρωμα που του είχα πάρει για τα γενέθλια του, κάθε μέρα το φορούσε για την ακρίβεια.
Y/n- Φοράς το άρωμα που σου πήρα!!!( Είπα περιφανη).
Heeseung- Ναι βρε χαζουλα αφού είναι το καλύτερο δώρο που έχω πάρει ποτέ.
Είχα κοκκινησει παρά πολύ με συνέπεια να καλύψω τα μάγουλα μου για να μην φαίνεται παρόλο που το παρατήρησε.
Y/n- Είπαμε μην υπερβάλεις
Heeseung- Ναι για αυτό κοκκινησει😂( είπε καθώς μου χαμογέλασε). Δεν υπερβάλλω το ξέρεις πως σε αγαπώ πολύ.
Εκείνη την στιγμή είχαμε μείνει και οι δύο κάγκελο, ήταν η πρώτη του φορά που μου είπε πως με αγαπάει. Ναι ξέρω πως είμαστε παιδικοί φίλοι αλλά και πάλι με ξάφνιασε. Η αύρα ήταν πολύ awkward για αυτό και είπα κάτι για να διευκολύνω την κατάσταση. Ναι μόνο αυτό δεν έκανα αλλά υγεία
YOU ARE READING
My Bestfriend's Handsome Boyfriend
Teen FictionΗ κολλητή της y/n η Sia τα φτιάχνει με τον famous του σχολείου έχοντας κρυφή σχέση μαζί του. Τι γίνεται όμως όταν η y/n ξεπερνάει τα όρια της φιλίας και αρχίζει να βλέπει το νέο αγόρι της κολλητής της ποιο ερωτικά; Μήπως κανεί και αυτός το ίδιο; Sta...