Αφού ανέβηκα πάνω σου διαμέρισμα αντίκρισα την Sia να με κοιτάει με μια θυμωμένη έκφραση στο πρόσωπο της.Sia- Τι έκανες με το αγόρι αγόρι μου έξω; Μήπως σου αρέσει;
Y/n- Όχι ούτε καν. Τι είναι αυτά που λες; Και καταρχάς δεν είναι πλέον το αγόρι σου. Γιατί μου έλεγες τόσο καιρό ψέματα; Δεν ήταν και τόσο δύσκολο να μου πεις την αλήθεια ξέρεις. Υποτίθεται ότι είμαστε και καλά κολλητές.
Sia- Βλέπω ήρθατε τόσο κοντά που σου τα λέει όλα. Δεν το περίμενα αυτό από εσένα Y/n νωμιζα ότι ήσουν φίλη μου.
Y/n- Μα δεν έκανα κάτι εγώ! Σου το ορκίζομαι δεν μου αρέσει. Ποτέ δεν θα σου το έκανα αυτό. Πίστεψε με σε παρακαλώ 🥺.( Της είπα αφού τα μάτια μου είχαν αρχίσει να δακρύζουν. Δεν είχα σκοπό να της κάνω κάτι τέτοιο ούτε έχω).
Sia- Τίποτα; Νωμιζεις ότι είσαι τόσο αθώα; Είδα από το παράθυρο το πώς σε έπιασε (μου απάντησε εξοργισμένη).
Y/n- Απλώς πήγα να πέσω και με επιασε, αυτό είναι όλο και όλο (της είπα με ήρεμο τρόπο).
Sia- Μάλιστα, και την ζακέτα του στην μέση σου πως την εξηγείς; Για πες μου; Διότι κάτι δεν μου κολλάει Y/n σε αυτή την ιστορία.
Y/n-(Της εξήγησα όλα όσα έγιναν με τον Jungkook τις τελευταίες μέρες διότι είχα και εγώ τις τύψεις μου παρόλο που δεν το έκανα επίτηδες καθως συνέχισα να μιλάω: ) για αυτό δεν πρέπει να αφήσουμε κανένα αγόρι να καταρρίψει την φιλία μας.
Sia- Πως τολμάς μετά από όλα όσα μου έκανες να μου το παίζεις και καλά γλυκιά; ΠΕΣ ΜΟΥ!?!(Μου μίλησε εξοργισμένη αφού με χαστούκισε δυνατά).
Y/n- Sia; Αυτό γιατί μου το έκανες; (Είπα κλαίγοντας) Μα δεν ήθελα να σε πληγώσω απλώς έτσι ήρθαν τα πράγματα. Εμένα μου αρέσει ο Taehyung όχι ο Jungkook θα κάνω τα πάντα για να με πιστέψεις. Απλώς σε παρακαλώ ξανά σκέψου το, γιατί να σου έκανα κάτι τέτοιο; Αφού είμαστε κολλητές εδώ και οχτώ χρόνια.
Sia- Ο Jungkook πάντα ήταν κρύος με τους άλλους αλλά μαζί σου; Είναι ολοφάνερο Y/n ότι σου αρέσει. Μπορεί να μην το παραδέχεσαι αλλά φαίνεται. ( Ε λοιπόν εκείνη την στιγμή κατέρρευσα και έτρεξα όσο ποιο γρήγορα μπορούσα έξω από το διαμέρισμα).
Y/n pov
Όταν μπήκα στο σπίτι είδα την Sia να με κοιτάει θυμωμένη. Μετά κατάλαβα ότι με είδε με τον Jungkook για αυτό. Εντομεταξυ μέσα από τα λόγια της καρφώθηκε ότι δεν ήταν με τον Jungkook σε ραντεβού πράγμα που ήξερα φυσικά αλλά δεν της το είπα για να μου το έλεγε αυτή όταν ένιωθε έτοιμη. Δηλαδή ποτέ. Άρχισε να μου φωνάζει και να μου λέει τα ποιο προσβλητικά σχόλια που έχει πει ποτέ σε κάποιον. Προσπάθησα να την καθησυχάσω λίγο και να την ηρεμήσω αλλά δεν τα κατάφερα αφού ο τόνος της φωνής της ανέβαινε διαρκώς. Με έκανε να νιώσω τόσο μα τόσο άσχημα που άρχισα να κλαίω. Η Sia ξέρει πολύ καλά πόσο ευαίσθητη είμαι αλλά ο θυμός την κυρίευε. Ένιωθα μια μια τις τύψεις για αυτό και την εξομολογήθηκα την αλήθεια για τις τελευταίες μέρες μας και με καταλάβει καλύτερα αλλά αποδείχτηκε ανώφελο. Σαν να μην έφτανε αυτό η οργή της έφτασε σε τελείως άλλο επίπεδο.... Ναι με χαστούκισε, και πολύ δυνατά μάλιστα. Είχε κοκκινησει όλο μου το δεξί μάγουλο. Ε και εγώ έχασα την υπομονή μου με συνέπεια να τρέξω έξω από το σπίτι μας. Καθώς έτρεχα είδα τον Jungkook να κάθεται σε ένα παγκάκι αλλά τον προσπέρασα γρήγορα. Αυτός με είδε καθώς δάκρυα κυλούσαν από τα μάγουλα μου. Σε μια φάση σταμάτησα να τρέχω επειδή είχα κουραστεί επειδή τα πόδια μου πονούσαν από τα παπούτσια που φορούσα. Άκουσα μια γνωστή φωνή να καλεί το όνομα μου καθώς γυρισα είδα πίσω μου να στέκεται ο Jungkook αναπνέοντας βαθιά.
End of Y/n pov
Jungkook pov
Αφού άφησα τη Y/n στο σπίτι της είπα να κάτσω σε ένα κοντινό παγάκι για να παίξω το αγαπημένο μου παιχνίδι. Δεν υπήρχε λόγος να βιάζομαι να πάω στο σπίτι μου αφού μένω μόνος μου, κάνεις δεν με περιμένει έτσι και αλλιώς. Οπότε γιατί όχι. Σε μια φάση είδα την Y/n να τρέχει κλαίγοντας ενώ τα μάγουλα της ήταν κατά κόκκινα. Την ακολούθησα όχι ότι την νοιάζομαι ή τέτοιες μπούρδες απλώς ξέρετε λίγο κοινωνικό ενδιαφέρον δεν βλάπτει. Επειδή με το περπάτημα αποκλειόταν να την φτάσω άρχισα να τρέχω σαν άλογο μέχρι που σταμάτησε και την φώναξα:
End of Jungkook pov
Jungkook- Y/n; Όλα καλά; (Ήξερα ότι δεν ήταν καλά απλώς την ρώτησα μπας και μου έλεγε η ίδια).
Y/n- Ναι, βασικά όχι δεν είμαι καθόλου καλά και ξέρεις γιατί; Επειδή φταις ΕΣΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΣΥ, ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ Ή ΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑ ΠΩ; (Είπα εκνευριασμένη καθώς τα δάκρυα κυλούσαν ποίο γρήγορα)
Jungkook- Εγώ; Τι έκανα; Καλά άστο τέλος πάντων μπορείς να μου πεις τι έγινε;
Y//n- Λοιπόν μόλις πήγα σπίτι.... (Του είπα όλα όσα έγιναν στο σπίτι. Γενικά δεν μου αρέσει να κλαίγομαι σε άλλους απλώς εκείνη την στιγμή χρειάζονταν να μιλήσω σε κάποιον. Δεν είχα κανέναν εκείνη την στιγμή, μόνο αυτόν).
Jungkook- Έλα όλα θα πάνε καλά ( μου είπε ενθαρρυντικά ενώ με αγκάλιασε και τον αγκάλιασα και εγώ) "Κάτσε έκανα τι";
Κάπως έτσι 👇
Ναι ξέρω το 8ο κεφάλαιο ήταν πολύ δραματικό. Και συγγνώμη που έγραψα λίγο απλώς το 7ο κεφάλαιο το ανέβασα πριν κάτι ώρες. Ελπίζω να σας άρεσε αν θέλετε βάλτε αστεράκι ⭐ ή αφήστε σχόλιο. Ευχαριστώ σε όλους όσους διαβάζουν το βιβλίο μου 🥰. Τα ξανά λεμεεεε 👋✨💖!!!
BINABASA MO ANG
My Bestfriend's Handsome Boyfriend
Teen FictionΗ κολλητή της y/n η Sia τα φτιάχνει με τον famous του σχολείου έχοντας κρυφή σχέση μαζί του. Τι γίνεται όμως όταν η y/n ξεπερνάει τα όρια της φιλίας και αρχίζει να βλέπει το νέο αγόρι της κολλητής της ποιο ερωτικά; Μήπως κανεί και αυτός το ίδιο; Sta...