Taehyung- Συγχαρητήρια bro. Βασικά τα φτιάξαμε και εμείς 😁. (Απάντησε καθώς τοποθέτησε το χέρι του στον ώμο της Y/n χαμογελοντας της).Jake- Τέλεια και εγώ τώρα είμαι μόνος μου.
Y/n- Ήρεμα ρε εσύ θα βρεις καμία.
Jake- Όχι σαν εσένα (μουρμουρησε).
Y/n- Είπες κάτι;
Jake- Όχι απλώς είπα ότι θα μου πάρει πολύ καιρό.
Όλοι- Χαχαχα ναι σίγουρα 😂.
Μετά από αρκετή ώρα συζήτησης:
Taehyung- Εμ νωμιζω ότι σιγά σιγά πρέπει να φεύγουμε και εμείς (είχε πάει 12:30). Αν είναι θα συναντηθούμε αύριο που δεν έχουμε σχολείο.
Sia- Τι λέτε καλέ έξω κάνει παγωνιά και ταξί τέτοια ώρα που θα βρείτε άσε που μένετε και μακρυά. Το λέτε να μείνετε εδώ για απόψε; Δεν νωμιζω να σε πειράζει Y/n, άλλωστε φίλους θα έχουμε μέσα στο σπίτι μας, όχι ξένους.
Y/n- Οκ εγώ δεν έχω πρόβλημα.
Sia- Τότε εγώ θα κοιμηθώ με την Y/n ο Taehyung και ο Jungkook στο δωμάτιο του Jake και ο Jake στον καναπέ
Jake- Όντως τώρα; Άντε καλά θα κοιμηθώ στον καναπέ επειδή είμαι και καλός άνθρωπος (είπε περιφανος για τον εαυτό του).
Y/n- Ή επειδή είσαι ψωνάρα 😂(είπα καθώς γελούσαμε όλοι).
Taehyung- Άσε Jake σου την είπε 😂.
Sia- Τέλος πάντων εγώ και η Y/n θα σας φέρουμε μαξιλαράκια και κουβέρτες. Jake εσύ δώσε ένα ζευγάρι πιτζάμες στον καθένα.
Jake- Τι λες βρε θα τους βάλεις να φορέσουν γυναικεία ρούχα;
Sia- Τι γυναικεία βρε ουφο τις δικές σου θα δώσεις.
Jake- Αααα οκ. Περιμένετε να φέρω (είπε καθώς πήγε να φέρει).
Jungkook- Είναι σίγουρα οκ να μείνουμε εδώ;
Taehyung- Ε προφανώς για να μας το πρότειναν ναι.
Jungkook- Δεν ξέρω ρε απλώς νιώθω λίγο άβολα που θα κοιμηθώ σε ξένο σπίτι.
Taehyung- Εσύ λες ξένο το σπίτι της κοπέλας σου; Είναι φυσιολογικό να νιώθεις στην αρχή λίγο άβολα μαζί της, αλλά στην συνέχεια θα την συνηθίσεις. Τα δεις που έχω δίκιο.
Jungkook- Εμ οκ ο,τι πεις. " Αχχχχχ βρε Taehyung που να ήξερες.... Η Y/n είναι το πρόβλημα όχι η Sia. Νιώθω άβολα μαζί της ειδικά όταν είναι μαζί σου. Ώρες ώρες σκευτομαι να της πω πως νιώθω αλλά σε αγαπάει και την αγαπάς. Δεν θέλω να γίνω χαλάστρα στον κολλητό μου. Αλλά θέλω τόσο πολύ να την αγκαλιάσω και να την φιλήσω. Όπα όπα όχι! Δεν θα το κάνω αυτό με τίποτα όμως λυπάμαι λίγο την Sia, δεν της αξίζω. Έκανα πατάτα!"
YOU ARE READING
My Bestfriend's Handsome Boyfriend
Teen FictionΗ κολλητή της y/n η Sia τα φτιάχνει με τον famous του σχολείου έχοντας κρυφή σχέση μαζί του. Τι γίνεται όμως όταν η y/n ξεπερνάει τα όρια της φιλίας και αρχίζει να βλέπει το νέο αγόρι της κολλητής της ποιο ερωτικά; Μήπως κανεί και αυτός το ίδιο; Sta...