Y/n- Οκ επιστρέφω αμέσως 😁. "Αχ θεέ μου τι με έπιασε τώρα; Και αυτό το μαγαζί έχει μόνο μια τουαλέτα, έλεος 🙄. Βασικά είναι το μόνο αρνητικό που έχει αλλά και πάλι. (Όταν έφτασα στην πόρτα της τουαλέτας είδα ένα γνώριμο πρόσωπο που δεν θα ήθελα να δω εκείνη την στιγμή ο οποίος δεν ήταν άλλος από τον...."Y/n- JUNGKOOK!?! Εμ εσύ τι κάνεις εδώ; Από πότε έγινες stalker; Κοίτα αν- (με διέκοψε για εκατοστή φορά ο βλάκας).
Jungkook- Πρώτον διαβάζεις πολύ wattpad και δεύτερον γιατί να σε κατασκοπεύω; Ποια νωμιζεις ότι είσαι; Η γη δεν περιστρέφεται γύρω σου, δεν υπάρχεις μόνο εσύ σε αυτόν τον κόσμο!
Y/n- Τότε άσε με ήσυχη! (Του είπα με οργή καθώς τον σκουντιξα για να μπω στην τουαλέτα αφού έφυγε θυμωμένος με βιαστικό βάδισμα)
Στο τραπέζι:
Taehyung- Βρε καλός τον!
Jungkook- Γειά σου και σε εσένα! (Λέει χωρίς όρεξη)
Taehyung- Τι; Κρατάμε μουτρακια 😂; (Απαντάει γελώντας)
Jungkook- Ναι αλλά εσύ γιατί γελάς; Είπα κάτι αστείο;
Taehyung- Όχι ρε απλώς πρώτη φορά σε βλέπω τόσο θυμωμένο. Παρεμπιπτόντως είδες την Y/n;
Jungkook- Ναι δυστυχώς. Κάτσε μην μου πεις ότι και αυτή θα είναι μαζί μας;
Taehyung- Ε ναι, γιατί έγινε κάτι;
Jungkook- Ε όχι...
Μετά από δύο λεπτά:
Y/n- Γύρισα και εγώ (είπα με χαρά μέχρι που αντίκρισα ποιος καθόταν δίπλα στον Tae).
Taehyung- Πως και μας θυμήθηκες;
Y/n- Συγγνώμη απλώς είχε μια τουαλέτα και κάποιος κύριος έκανε μια ώρα για να βγεί από εκεί μέσα (είπα εκνευριστηκά κοιτώντας τον Jungkook ο οποίος με είχε γραμμένη)
Γενικά επικρατούσε μια ησυχία. Κανένας τους δεν ήθελε να μιλήσει. Μόνο ο Taehyung μιλούσε αλλά η Y/n και ο Jungkook απαιτούσαν με ένα <<Ναι>> ή <<Όχι>> δηλαδή τελείως μονολεκτικά. Μέχρι που ο Taehyung σκευτηκε κάτι που θα είχε περισσότερο πλάκα.
Taehyung- Ε ακούτε; Θέλετε να πάμε στο Λουνα Παρκ; Άκουσα ότι σήμερα είχε ανοιχτά μέχρι τις 12:00.
Y/n- Ναιιιι!!! Έχω να πάω πολύ καιρό και μου έχει λείψει αρκετά (λέω χαρούμενη).
Jungkook- Ναι αλλά εκεί μόνο τα τρίχρονα πάνε.
Taehyung- Έλα ρε Jungkook θα έχει πλάκα (Προσπαθεί να τον πείσει με τα πανέμορφα κουταβισια μάτια του που μπορείς δεν θα μπορούσε να αντισταθεί).
YOU ARE READING
My Bestfriend's Handsome Boyfriend
Teen FictionΗ κολλητή της y/n η Sia τα φτιάχνει με τον famous του σχολείου έχοντας κρυφή σχέση μαζί του. Τι γίνεται όμως όταν η y/n ξεπερνάει τα όρια της φιλίας και αρχίζει να βλέπει το νέο αγόρι της κολλητής της ποιο ερωτικά; Μήπως κανεί και αυτός το ίδιο; Sta...