Από την άλλη η σχέση της Sia με του Jungkook δεν πήγαινε τόσο καλά. Δεν θέλω να φανώ κακιά αλλά ήταν σαν να έχασαν την λίγη χημεία που τους είχε απομείνει. Καυγαδίζουν αρκετά συχνά. Τον λόγο δεν τον ξέρω διότι η Sia δεν μου εμπιστεύεται τίποτα για άλλη μια ακόμη φορά. Κάνει λες και δεν της έχει συμβεί τίποτα ενώ φαίνεται ολοφάνερα πως δεν είναι χαρούμενη με τον Jungkook ούτε αυτός με αυτήν.
Για να είναι ειλικρινής ο Jungkook θα ήταν υπέροχο αγόρι αλλά όχι και σαν τον Taehyung μου. Νωμιζω πως έχω αρχίσει να τον ερωτεύομαι σιγά σιγά, αγαπώντας παράλληλα και τον Tae.
Η μέρα της θεατρικής παράστασης:
Με ξύπνησαν ο λαμπερός ήλιος που μπήκε ανάμεσα στις άσπρες τούλι κουρτίνες αγκαλιάζοντας το επιδερμίδα μου και δίνοντας του την πρωινή λάμψη.
Σηκώθηκα σέρνοντας τα πόδια μου στο δάπεδο μέχρι που ένιωσα τα κρύα πλακάκια να ακουμπούν το δέρμα μου. Ήταν αρκετά κρύα αλλά με έκαναν να ξυπνήσω παρόλα αυτά συνέχισα να έχω το ίδιο βαρεμενο ύφος διότι έπρεπε να πάω σχολείο και εγώ δεν ήθελα προφανώς. Άλλοτε ήταν και η ημέρα της θεατρικής παράστασης οπότε είχα και άγχος. Μας είπαν ότι η γιορτή θα ξεκινούσε κανένα μισάωρο αφού σχολαγαμε.
Πήγα στο μπάνιο και έριξα κρύο αλλά και καθαρό νερό στο πρόσωπο μου για να πλυθω και λίγο. Μην πάω στο σχολείο και τρομάξουν οι άνθρωποι.
Ντύθηκα κάπως έτσι 👇:
Κατέβηκα κάτω και έφυγα από το σπίτι μου, μιας και δεν τρώω πρωινό.
Η Sia είχε ήδη φύγει από ποιο νωρίς για να προλάβει να δει τον Jungkook. Είπαμε πως κάνει έτσι δεν γύρισε από δέκα χρόνια πολέμου για να του λείπει τόσο πολύ. Από την άλλη εγώ περίμενα τον γλυκούλι μου για να πάμε μαζί. Γιατί να πάω μόνη μου; Έτσι και αλλιώς αγόρι μου είναι.
Μετά από τρία τον παρατήρησα απο μακρυά να κατευθύνεται προς το μέρος μου ήταν πανέμορφος όπως πάντα. Τον λατρεύω ειδικά το boxy smile του, απλά ότι ποιο cute.
ESTÁS LEYENDO
My Bestfriend's Handsome Boyfriend
Novela JuvenilΗ κολλητή της y/n η Sia τα φτιάχνει με τον famous του σχολείου έχοντας κρυφή σχέση μαζί του. Τι γίνεται όμως όταν η y/n ξεπερνάει τα όρια της φιλίας και αρχίζει να βλέπει το νέο αγόρι της κολλητής της ποιο ερωτικά; Μήπως κανεί και αυτός το ίδιο; Sta...