Sia pov
Έτρεξα γρήγορα στον Jungkook να τον αγκαλιάσω και αυτός μου συμπεριφέρθηκε λες και είμαστε άγνωστοι. Αλλά όταν με έπιασε από τον καρπό και με πήγε κάπου χαμογελασα χωρίς να ξέρω η κακομοίρα τι θέλει να μου πει. Μέχρι που η καρδιά που η καρδιά μου σπάει στα δύο και μου έρχονται πάλι τα λόγια της Y/n στο μυαλό μου:
Y/n- Μπα γιατί; Ο κύριος μήπως θέλει να τα έχει με πολλές ταυτόχρονα;
End of Sia pov
Sia- Γιατί μου συμπεριφέρεσαι λες και δεν γνωριζόμαστε;(λέει καθώς τοποθετεί το χέρι του Jungkook πίσω) Μήπως θέλεις να τα έχεις με πολλές ταυτόχρονα; Απάντα μου!
Jungkook- Κοίτα Sia θέλω να σου πω κάτι αλλά δεν ξέρω πως θα το πάρεις... (Λέει με σκισμένα τι κεφάλι κοιτάζοντας το εδαφος). Υπάρχει λόγος που ήθελα να κρατήσουμε την σχέση μας κρυφή. Και όχι δεν θέλω να τα έχω με πολλές ταυτόχρονα αλλά δεν είμαι πλέον σίγουρος για εμάς. Δεν είμαι σίγουρος για τα συναισθήματα μου απέναντι σου!
Sia- Δηλαδή δεν με αγαπάς πλέον; Βασικά με αγάπησες κάποτε; (Λέει με γεμάτα τα μάτια της με δάκρυα).
Jungkook- Δεν εννοώ αυτό. Άκουσε με. (Λέει αναστενάζωντας) Δεν είναι ότι δεν σε αγαπώ απλώς δεν σε αγαπώ αρκετά για να τα έχουμε. Έχουμε αργήσει στην τάξη , πάμε. Μπορούμε να το συζητήσουμε αργότερα αυτό.
Sia pov
Ένιωθα χάλια εκείνη την στιγμή ακόμη δεν θα φτιάξαμε και αυτός θέλει να χωρίσουμε. Τι θα πει ότι όντως με αγαπάει αλλά όχι για να τα έχουμε; Μήπως είμαι κανένα παιχνίδι για αυτόν; Τις προηγούμενες μέρες συμπεριφερόταν απολύτως φυσιολογικό. Τώρα τι έπαθε, με βαρέθηκε; Εγώ απλώς πήγα στην τάξη χωρίς να πω κουβέντα, ούτε να τον κοιτάξω. Τον ένιωθα να με ακολουθεί από πίσω έχοντας την ελπίδα ότι μπορεί να μετάνιωσε για αυτά που μου είπε αλλά που τέτοια τύχη. Μόλις θυμήθηκα ότι είμαστε στην ίδια τάξη απογοητεύτηκα ακόμη περισσότερο με το όλο περιστατικό. Στην Y/n δεν θέλω να πω κουβέντα επειδή θα ανησυχήσει πολύ με συνέπεια να του κάνει την ζωή κόλαση. Με λίγα λόγια δεν θέλω να εμπλακεί παρόλο που είναι φίλη μου. Άσε που θα καφιεται ότι είχε και καλά δίκιο.
End of Sia pov
Jungkook pov
Μήπως ήμουν πολύ απότομος; Μα αυτό ένιωθα εκείνη την στιγμή, δεν θα ήταν σωστό να τα έχουμε και η αγάπη να είναι μονόπλευρη. Θα θεωρούνταν ότι την κοροϊδεύω ή ότι παίζω με τα συναισθήματα της κάτι που φυσικά δεν έκανα και ποτέ δεν θα έκανα. Αλλά δεν είπε λέξη και απλώς μου γύρισε την πλάτη και κατευθύνθηκε προς το τμήμα μας. Ήταν έτοιμη να κλάψει.
YOU ARE READING
My Bestfriend's Handsome Boyfriend
Teen FictionΗ κολλητή της y/n η Sia τα φτιάχνει με τον famous του σχολείου έχοντας κρυφή σχέση μαζί του. Τι γίνεται όμως όταν η y/n ξεπερνάει τα όρια της φιλίας και αρχίζει να βλέπει το νέο αγόρι της κολλητής της ποιο ερωτικά; Μήπως κανεί και αυτός το ίδιο; Sta...