Chapter 9

110 13 2
                                    


Jungkook- Έλα όλα θα πάνε καλά (μου είπε ενθαρρυντικά ενώ με αγκάλιασε και τον εγκαλιασα και εγώ)"Κάτσε έκανα τι";

Y/n- Εμ συγγνώμη. (Του είπα γρήγορα αφού τον έσπρωξα διότι κατάλαβα το τι έκανα εκείνη την στιγμή).

Jungkook- Εμ γιατί μου ζητάς συγγνώμη; Δεν έκανες κάτι.

Y/n- Όχι έκανα και παρά έκανε δεν έπρεπε να σε αγκαλιάσω αυτό κάνει την κατάσταση χειρότερη. Μπορούμε απλώς να συμπεριφερθούμε μη φιλικά; Προς το παρόν δεν θέλω αλλά πλεξιματα. Καλή νύχτα! (Του είπα αφού γύρισα την πλάτη μου και έφυγα χωρίς να με νοιάζει πραγματικά τι σκευτεται)

Jungkook- Ποτέ δεν είμασταν φίλοι κ;θ ποτέ δεν θα είμαστε. Καλή νύχτα! (Της απάντησα με σιγουριά καθώς έφυγα και εγώ)

Jungkook pov

Εμ οκ δεν λέω σήμερα ήταν κάπως η μέρα αλλά η Sia παρά φέρθηκε. Άκου εκεί να χαστουκισει την κολλητή της. Με την Sia όταν τα φτιάξαμε στην αρχή είχαμε σχέση από απόσταση αλλά μετά αφού συναντηθήκαμε δύο τρεις φορές κατάλαβα τον πραγματικό της εαυτό. Για αυτό και την χώρισα. Εξ αρχής δεν έπρεπε να τα φτιάξω μαζί της. Πήρα μια υπερβολικά γρήγορη απόφαση που δεν θα έπρεπε να είχα πάρει ή να το είχα ξανά σκευτει περισσότερο. "Πολύ περισσότερο".  Πάντως είναι λίγο κακό για αυτές να αναγκάζονται να μαλώνουν για εμένα. Τώρα νιώθω και εγώ ένοχος σε αυτή την ιστορία. Μπορεί να φαίνεται σαν να μου αρέσει αυτή η τύπισσα αλλά όχι. Καταρχάς από ότι βλέπω αρέσει στον κολλητό μου και δεύτερον δεν είναι του γούστου μου. Όχι μόνο σε θέμα εμφάνισης αλλά και σε χαρακτήρα. Οπότε παίρνει ένα μεγάλο X από εμένα.

End of Jungkook pov

Μπήκα ξανά στο σπίτι για να κάνω μια μικρή προσπάθεια μπας και τα βρω με την Sia. Κάθε φορά που προσπαθούσα να της μιλήσω έκανε λες και δεν υπάρχω. Είναι χάλια το συναίσθημα της μοναξιάς. Είναι ο μεγαλύτερος μου φόβος να με αγνοούν οι άλλοι και να με ξεχνάνε. Είναι απλώς ότι ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ. Ακόμη και στο σχολείο άλλαξε θέση και έκατσε πίσω με τις ψωνάρες που μας εκραζαν και κραζαμε. "Τι φάση 😔 Τόσο κακία φίλη είμαι; Μήπως το αξίζω όλο αυτό;" Το γεγονός ότι ξέρω τον αδελφό της πιστεύω ότι θα βοηθήσει την κατάσταση.

Την επόμενη μέρα:

Λοιπόν μίλησα στον αδελφό της τον Jake και του εξήγησα πάνω κάτω την κατάσταση που επικρατεί ανάμεσα μας. Ήλπιζα ότι θα της μιλούσε λίγο μπας και αλλάξει γνώμη όμως το ζελεδακι ( το χαϊδευτικό του jake) βρήκε μια καλύτερη ιδέα. Δεν περίμενα να είχε και τόσο μυαλό. Με λίγα λόγια αποφάσισε να μετακομίσει σε εμάς όχι ότι ζούσαμε σε διαφορετικές πόλεις αλλά και πάλι. Παρεμπιπτόντως είναι πολύ καλό και ευγενικό άτομο μου είχε εξομολογήσει τα συναισθήματα του για εμένα πριν έναν χρόνο αλλά για τον λόγο ότι δεν είμαι και πολύ έτοιμη για σχέση του είπα όχι. Δεν ξέρω αν του αρέσω ακόμη όμως από τότε νιώθω λίγο περίεργα ότι βρίσκομαι δίπλα του.

My Bestfriend's Handsome Boyfriend Where stories live. Discover now