SPRAWDŹCIE MEDIA SKARBY<33
POV:Hinata
Była już kolejna lekcja... chyba.. em..no z resztą czy to ważne? Ważne jest to co stało się kilka godzin temu... Kageyama na mnie wpadł. On na mnie spadł i w dodatku stał się czerwony. Cały czerwony ja pewnie też wiec musiało to być niezręczne... ale zawsze gdy go widzę to odczuwam dziwne odczucie w brzuchu jakby motylki? Chodź zawsze tłumaczyłem to sobie jako „odruchy wymiotne"
(PRZEPRASZAM ALE MUSIAŁAM BAHAHAHHA DOP.AUT)Myślałem tak jeszcze kilka godzin nad tą całą sytuacją i chyba się zakochałem... ale jeszcze nic nie wiadomo chyba... wątpie, że w najbliższym czasie mu to powiem ale uważam, że nasza relacja jest dobra taka jaka jest...
<<<<<<<<<<<<time skip>>>>>>>>>>>>>
POV:Kageyama
Na szczęście już koniec lekcji i mogę iść już na trening. Niestety ani razu nie widziałem się dziś na przerwach z Hinatą. Co jeśli nie chce się ze mną widzieć po dzisiejszej sytuacji UGH.
-Dlaczego musiałem Cię pokochać...-powiedziałem do siebie jak najciszej potrafiłem aby nikt tego nie usłyszał.
Po chwili udałem się na trening.
Otworzyłem drzwi od sali treningowej byli tam już prawie wszyscy oprócz Hinaty... a co jeśli coś mu się stało?
-Kageyama! Gdzie Hinata?- zawołał Suga
-Em... szczerze to... nie wiem-
-JAK TO ZGUBIŁ CI SIĘ?!-
-Nie zgubił się... po prostu ja nawet nie wiem gdzie jest.-
-Jak to? Wy zawsze wszędzie chodzicie razem.-wychylił się Nishinoya.
-Tak wiem... ale nie dziś-
-Pokłóciliście się czy co?-Zawołał Tanaka.
-Nie! Nie nie pokłóciliśmy się! Po prostu od rana go nie widziałem-
Po tej rozmowie udałem się do szatni aby się przebarać.
Wszedłem ponownie na sale. Hinaty nadal nie było wszyscy zaczęli się martwić. Założę się, że on się najzwyczajniej w świecie spóźni.
Pół godziny później
Wszyscy uznaliśmy, że dziś zagramy bez Hinaty skoro nadal go nie ma. Ustawiliśmy się i zaczęliśmy trening.
HEEEEEEEEEEJKAAAA SKARBY!!!
Wiem że długo nie było rozdziałów ale tu macie wytłumaczenie:
Ogółem to wyszła taka mega śmieszna sytuacja bo moi rodzice stwierdzili, że zależałą mi „blokadę rodzicielską" No i ja stwierdziłam że chyba ich powaliło XDD i zaczęłam usuwać wattpada i inne podobne aplikacje, a okazało się że oni mnie tylko tak straszyli i ja miałam takie „No chyba se kurwa żarty robicie:))" i byłam tak zła że hit ale już wróciłam i jest git.
kcccc<33
btw tak wiem, że krótki rozdział ale nie chce mi się teraz XDDD
kagehinatozyciecalee~
CZYTASZ
||Dlaczego musiałem Cię pokochać|| Kagehina [W TRAKCIE POPRAWEK]
FanfictionCzy się kochają? Czy nienawidzą? Tego tak naprawdę nie wie nikt. Do dnia dzisiejszego. Czyli miłosna historia dwójki licealistów z Japonii. Totalny Basic to moje pierwsze ff z przed roku wiec jest troszku cringe imo XD