DAKR HOUR⏳part 2

153 52 13
                                    

කෙල්ල නතර උනේ ගරා වැටිච්ච පාලුවට ගිය පල්ලියක් ඉදිරිපිට පඩිපෙලක් ගාව.වට පිටාවෙ ඉන්න බැරි තරම් කුණු ලේ ගද ඒ විතරක්ද එල්ලිලා මැරිච්ච කෙනෙක්ගෙ මලමිනියක් එල්ලෙනවා.

"ම්....මේ....අ......අපි...මේ.....කො.....කොහෙද.....ඔ....ඔ.....ඔයාගෙ ගෙ.....දර.......ත.."

"මේක පහුකරපුවාම හම්බෙනවා....බය නොවී එන්න."

"න්....න්.....නෑ.......තෙ.....තෙල් ඔ....ඕනෙ නෑ..ම...මං අ......ආපහු යන්නම්."

කෙල්ල පස්සෙන් පස්⁣සට යන ගමන් කිව්වා.යද්දි ගලක හැප්පිලා ඇදගෙන වැටුනා.කෙල්ලගෙ එහා පැත්තෙ තිබ්බෙ සෙහොන් කොත් වගයක්.

"ආා.........පො......දැ....දැකලා.....😲මේ...ඒ මනුස්සයනෙ...😥එ.....එතකොට අ...අර...අර.....පොලිස් ......ආහ්..😰"

"අතුරු පාරක් තියෙනවා එතෙනින් හැරෙන්න......හහ්හහාහාහ්හා 😈"

"මගෙ පිටිපස්සෙන් එන්න නොනා.."

කෙල්ලගෙ හිතේ දෝංකාර දෙන්න ගත්තා.

"ආහ්.......මං මෙච්චර මෝඩ උනේ කොහොමද?😫"

කෙල්ල ඉක්මනට නැගිටලා දිව්වා.ඉක්මනට පෝන් එක අරං යුංගියට කෝල් එකක් ගත්තා.

🌷:යු......යුංගි........අ......නේ......ඒ......ඒ මනුස්සයො නෙමේ........අනේ.....මා....මාව බේ.......ර ගන්න....😭 යුංගි.....යුංගි.....යු...

ජී කතා කරාට එහා පැත්තෙන් කිසි උත්තරයක් නෑ.පෝන් එක බැලුවම call එක answer කරලා ඒත් කිසි සද්දයක් නෑ.බයයි,හදිස්සියයි හිංදා කෙල්ල දාං හිටපු high heels එකක් ගහක මුලක පැටලිලා වැටුනා.

"ආව්..😫 මේ high heels නම් මට පේන්න බෑ.😒"

කෙල්ල ⁣සපත්තු දෙක ගලවලා පැත්කට විසි කරා.කෙල්ල නැගිටින්න හැදුවට ආයෙත් වැටු⁣නා.ජීගෙ කකුල උලුක්කු වෙලා.

"ආහ්........මොන එහෙකටද කරදර පිට කරදර එන්නෙ..😫ආව්... හරි ඔයාට පුලුවන්....😫😫"

කෙල්ලගෙ ඇස් වලින් කදුලු ගලනවා කකුලෙන් එන වේදනාවටයි,බයටයි.අමාරුවෙන් නැගිටලා දුවන්න ගත්තා.ගල් ඇනිලා ජීගෙ යටිපතුල් තුවාල වෙලා.කෙල්ලට ගානක් නෑ.ජීට ඕනෙ උනේ.ජීවිතෙ ⁣බේර ගන්න අදහස.

DEMON LET US BE FREE|MYG|✔|Where stories live. Discover now