Μπαίνουμε μέσα στο μπαρ, εννοείται το πρώτο πράγμα που μυρίζεις είναι το τσιγάρο και το ποτό, που υπάρχει σε κάθε μεριά.
Ο Αχιλλέας είναι συνεχώς δίπλα μου δεν με έχει αφήσει στιγμή μόνη μου καθώς όπως μου είπε:
"Επειδή κάτι τέτοιους τύπους σαν αυτούς εδώ μέσα τους ξέρω καλά θα σε έχω συνέχεια δίπλα μου".
Ε δηλαδή εντάξει μετά εγώ φταίω που αποφασίζω να μην βγαίνω μαζί του.Κάθε φορά που πάμε έξω μαζί, είναι όλο υποδείξεις.
Μην πιεις αυτό , μην κάνει εκείνο ,το άλλο , δηλαδή αυτός ο άνθρωπος δεν σταματάει.Αλλά απόψε θα κάνω την επανάσταση μου, θα πιω όλο το βόσπορο και που ξέρεις όλο και κάτι μπορεί να συμβεί, καλά μην φτάνουμε στα άκρα, έχουμε και μια φήμη να διατηρήσουμε ρε παιδιά.
Ε τι να κάνω όλοι λένε για το πόσο αθώα είμαι, αλλά ε εντάξει δεν τα δείχνουμε παρά έξω αυτό , παίζει λίγο πολύ λίγο το ματάκι μας.
Έχει περάσει μισή ώρα και εγώ κόβω φλέβα.
Ο Αχιλλέας συζητάει με τους φίλους του για βλακείες και εγώ κάθομαι σαν κατοικίδιο μην τυχόν πάθω και τίποτα."Και δεν μου λες πως είπαμε το ονοματάκι σου;" Με ρώτησε ένας από τους φίλους του Αχιλλέα και ήρθε και κάθισε κοντά μου.
Ε ρε μπελά δεν είχαμε και το βρήκαμε.
"Μαρκέλλα"απαντάω μονολεκτικά.
"Μάλιστα... Εγώ είμαι ο Χάρης"είπε με ένα ευδιάθετο ύφος.
"Και δεν μου λες μπορούμε να σε φωνάζουμε και Ελλα;"συνέχισε να ρωτά.Πραγματικά μου έσπασε τα νεύρα.
"Όχι"απαντάω γρήγορα.
"Γιατί καλέ , αν κάποιος θέλει να κάνει κάτι μαζί σου θα φωνάζει αμέσως Ελλα, αν κατάλαβες τι εννοώ"είπε με ένα πονηρό βλέμμα και ένα γελοίο χαμόγελο πάνω στο πρόσωπο του.Πω , ποιο γελοίο άτομο σαν αυτόν σίγουρα δεν υπάρχει.
Έβγαλα και τα συμπεράσματα μου, μαλακας είναι.
"Μάλιστα.. και για λέγε Χάρη από τι κατάλαβα μόνο το όνομα έχεις , διότι κάτι άλλο που να μας κάνει την χάρη δεν έχει , για αυτό εγώ τώρα θα σε αφήσω εδώ και τραβά άλλου για απαλλαχτείς από τις ορέξεις σου...Άντε γεια τώρα".
Σηκώθηκα από εκεί που καθόμουν και πήγα προς την μπάρα.
Στο μεταξύ ο Αχιλλέας είχε πιει ένα σορό αφού δεν κατάλαβε καν ότι έφυγα από δίπλα και κάθε δύο λεπτά κακαριζει σαν την κότα.Πήγα στην μπάρα και ο μπαριστας φαινόταν καλό κομμάτι.
"Τι θα κεράσω στην όμορφη αυτή εδώ παρουσία;"είπε με ένα πολύ χαρούμενο ύφος.
Πήρε φόρα αμέσως."Ότι πιο δυνατός έχεις, απόψε θα διασκεδάσω και δεν θα μου το χαλάσει κάνεις."είπα με απόλυτο ύφος.
Ο μπαριστας αμέσως μου φέρνει ότι πιο δυνατό έχει το κατεβάζω όλο με την πρώτη και νιώθω το ποτό να με καίει.Μετά από πολλά πολλά ποτά.
Καλά εντάξει δεν έχω τόσο πολύ , αλλά η αλήθεια είναι ότι το κεφάλι μου πονάει ολόκληρο.
Τόση ώρα χορεύω με πολλούς αγνώστους.
Κάποια στιγμή ένας από αυτούς περνάει αρκετό θάρρος και αρχίζει να με φιλάει και εγώ το ίδιο.
Είπαμε αφού με τον Αχιλλέα δεν υπάρχει περίπτωση να τα φτιάξουμε ποτέ , οπότε προχωράμε.Καθώς τον φιλούσα νιώθω ότι απομακρύνεται και παραπονιέμαι , αλλά αμέσως καταλαβαίνω πως ο Αχιλλέας τον τράβηξε από πάνω και τώρα με κοιτάζει με νευριασμένο ύφος.
Τι έπαθε δεν του έκατσε καμία γκόμενα;
Πάω να τον ρωτήσω τι συμβαίνει, αλλά αμέσως μου αρπάζει το χέρι και με τραβάει προς τα έξω.
Μόλις βγαίνουμε έξω νιώθω τον αέρα να χτυπάει το πρόσωπο μου και νιώθω καλύτερα.
Μετά από λίγο πάω να αντικρίσω τον Αχιλλέα μα μόλις το κάνω με πιάνει από τη μέση και ενώνει τα χείλη μας.
Πεθαίνω , σώστε με , με φιλάει.
Είναι μεθυσμένος, τα χείλη του έχουν γεύση βότκας αλλά και πάλι εμένα μου αρέσει.Σταματάει το φιλί και περνάει από μπροστά μας ένα ταξί.
Το σταματάει , γιατί δεν υπάρχει περίπτωση κάνεις από τους δύο μας να οδηγήσει σε αυτή την κατάσταση.
Λέει στον οδηγό την διεύθυνση.Μετά από λίγο μπαίνουμε στο σπίτι.
Με το που κλείνει η πόρτα έρχεται καταπάνω μου και αρχίζει να με φιλάει , το ίδιο κάνω κι εγώ , αρχίζουμε να βγάζουμε και οι δύο τα ρούχα του άλλου ώσπου να είμαστε γυμνή μόνο με τα εσώρουχα.Με σηκώνει στην αγκαλιά του και διπλώνω τα πόδια μου γύρω από την μέση του.
Με κολλάει στον τοίχο και αρχίζει να με φιλάει με πάθος.
Με ξεκολλάει και μας πηγαίνει στο δωμάτιο του , ανοίγει την πόρτα και με πετάει στο κρεβάτι, έρχεται από πάνω μου.
Και από τότε και μετά έγινε το μοιραίο.......
BẠN ĐANG ĐỌC
My Best Friend's Kid✅
Teen FictionΜαρκέλλα και Αχιλλέας. Δύο φίλοι αχώριστοι, κολλητοί 9 χρόνια. Μάλιστα τα τελευταία 2 χρόνια συγκάτοικοι. Ένας από τους δύο έχει συναισθήματα για τον άλλον. Μια νύχτα όπου και οι 2 βρίσκονται σε ώρα εορτασμού αφήνουν τους εαυτούς τους ελεύθερους, πα...