Od tamtych wydarzeń minęło wiele lat. Wiele lat przez które nagromadziliśmy masę wspomnień i przez które poznaliśmy się jeszcze lepiej. Wiecie, to dość dziwne, żeby poznać kogoś i nagle stracić dla kogoś głowę, ale to miłe.
Zakochanie się w Harrym było najlepszym co spotkało mnie w życiu. Fakt, że jest mi dane spędzić wieczność z Harrym jest najlepszym prezentem od losu. Harry po prostu jest moim życiem, jest połową mnie, bez której szybko bym zginął.
Przeczytam wam co Harry właśnie mi podsunął. Nigdy nie lubi gdy czytam coś co napisał przy nim.
"Orchideo,
Siedząc obok i słuchając całej historii naszego poznania dochodzę do wniosku, że niebiosa nie mogły mi zesłać lepszej osoby do dzielenia wieczności. Może właśnie to miałem na myśli gdy mówiłem Ci, że Lucy nie była taka zła? W końcu dała mi Ciebie.
Moja bratnia duszo, mój promyku słońca, moje życie i śmierci, kocham Cię jak żadnemu prorokowi się nie śniło. Kocham Cię do gwiazd i jeszcze dalej.
Louisie Styles szukałem Cię wiele długich lat, szukałem Cię całe stulecia. Szukałem tak długo, że prawie straciłem nadzieję, jednak jesteś tu ze mną na dziś i na wieczność. I tylko to jest w stanie zapewnić mi szczęście."
Tyle lat razem a ja dalej płacze, gdy wyznaje mi miłość...
Na koniec jeśli mogę dać wam radę jeśli odważycie się nazwac kogoś orchideą pamiętajcie, że nie możecie uciec. Harry jest na to najlepszym przykładem. Nazywajcie tym pięknym kwiatem tylko tą jedną osobę w życiu, która je dopełnia. Tak naprawdę nic się nie stanie jeśli nazwiecie tak kilka osób, ale wtedy to straci tą dawna magię, którą nadal temu mój ukochany kwiat.
Może poznacie też w swoim życiu kogoś, kto owiany jest tajemnicą, nie bójcie się tego. Za każdą legendą czy plotką kryje się nieco prawdy jednak nigdy jej nie poznamy jeśli będziemy się bali zaryzykować. Kto wie kogo spotkacie? Kto wie jak ten ktoś zmieni wasze życie?
Mam nadzieję, że mocno was nie zanudziłem...
Dotarliśmy do końca.
Mam nadzieję, że nie było tak źle jak wygląda to w moich oczach.Widzimy się w nastepnych pracach!
M.
CZYTASZ
Tajemnica Miasteczka Montgomery ✔
FanfictionPo śmierci swojej babci Louis przeprowadza się do tajemniczego miasteczka Montgomery. Wszystko w nim wygląda jak z innego świata, lasy, pola i... ludzie. Zwłaszcza mężczyzna mieszkający w domu naprzeciwko, który mimo serdecznego uśmiechu wygląda jak...