Nie obrażę się za komentarze. Miałam się uczyć a napisałam dla was rozdział... No cóż miłego czytania i tak hej tam są The Beatles.
Najpierw pojawiła się strona na Wikipedii. Później były artykuły, których było więcej i więcej i Louis nie wiedział na czym powinien się skupić.
Wybrał więc jeden z wpisów na blogu, stwierdzając, że do internetowej encyklopedii zajrzy na koniec.
Upadek rodu Stylesów - największa zagadka przed Wiktoriańskiej Anglii.
Mało kto pamięta o starym rodzie, który był jednym z najważniejszych w czasach ery gruzińskiej.
Wielkie dworki i eleganckie bale, życie pełne przepychu i wielkich pieniędzy. Spotkania z królem, będące czymś w zupełności normalnym.
Idealny świat jednak w końcu spłynął krwią. Hrabia Desmond, jeden z doradców króla Jerzego III, w końcu poddał się chorobie, którą dziś nazwiemy zaburzeniem afektywnie dwubiegunowym. Dokładnie tej samej przypadłości, ktora zabiła Van Gogha.
Właśnie przez to, piątego października tysiąc siedemset osiemdziesiątego szóstego roku śmierć poniosła hrabina Anne Styles, będąca młodszą siostrą babki królowej Wiktorii.
Kiedy obłęd minął, hrabia zdając sobie sprawę z popełnionego czynu, sam popełnij samobójstwo, robiąc to na oczach swojego syna.
Jednak to nie zakończyło złej passy wielkiej potęgi. Kilka lat później, w sierpniu roku dziewięćdziesiątego czwartego, osierocona córka hrabiostwa Gemma Rosaline Styles, zginęła w pożarze letniej rezydencji, zostawiając samemu sobie jej dwudziestoletniego brata - Harolda Edwarda Stylesa II, który w tamtym czasie przebywał u rodziny we Francji.
Po powrocie do ojczyzny, młody hrabia objął miejsce swojego ojca. Dopuszcza się nawet, że był w romantycznej relacji z samym królem, jednak te doniesienia nigdy nie zostały potwierdzone, stając się kolejną tajemnicy monarchii.
Minęły lata, a on został królewskim doradcą do spraw zagranicznych, prowadząc między innymi negocjacje z Ahmedem III. Doszło do tego, że była mu za żonę obiecana córka samego sułtana, Leila, jednak Styles z tej możliwości nie skorzystał. Stare pisma tureckie podają, że na hrabiego została rzucona klątwa. Zaledwie kilka miesięcy później, kiedy hrabia oficjalnie stał się dwudziestoośmioletnim mężczyzną ślad o nim zaginął.
CZYTASZ
Tajemnica Miasteczka Montgomery ✔
FanficPo śmierci swojej babci Louis przeprowadza się do tajemniczego miasteczka Montgomery. Wszystko w nim wygląda jak z innego świata, lasy, pola i... ludzie. Zwłaszcza mężczyzna mieszkający w domu naprzeciwko, który mimo serdecznego uśmiechu wygląda jak...