Multimedia da Gece Yıldız*****
Küçük yaşta başladım zorluklara karşı direnmeye...
Beyaz eve götürülmek benim için korkunç bir kabus gibiydi. Küçük olduğum halde defalarca dövülmek, aç bırakılmak farklı farklı işkenceler etmeleri.
Buraya geldiğimden beridir en mutlu anlarım yaramaz bir kızın getirilmesiyle başladı. Sevinmemem doğru değil biliyorum ama buraya getirilen bir daha geri dönemez. O yüzden yapacak birşey yok. Aslında sinirliyim onu buraya getirmelerini izin veren insanlara sırf para için bir insan evladını nasıl böyle bir acımasız ortama girmesine izin verir.
Ben Gece Yıldız 18 yaşındayım 8 yaşında zorla getirildim.Babam satmıştı beni bu adamlara zaten beni hiç sevmezdi. Buraya getirilmiş olmak benim için hiç bir değişiklik yaratmadı aslında zaten buradaki şiddeti hergün babam dediğim adamdan da görüyordum. Ama küçük kız nasıl dayanırdı bunlara buraya geldiğine göre en fazla 8-9 yaşlarında olmalı, bu acımasızlara karşı dayanabilecek miydi?
O dışarıdan görülen sadece yaramaz bir kız ...
Burada bulunmamızın amacı bizleri en acımasız katil olarak yetiştirmek istemeleri. Hertürlü acıyı çektirerek acıya alıştırıyorlar. Bizlerin duygusuz olup kimseyi umursamamamız için bir çok psikolojik baskı uyguluyorlar. Benden daha önce gelmiş olan büyükler sinirli , duygusuz ve çok az konuşan insanlar. Eğer eğitmenlerimizin yapmış olduğu testleri geçersek farklı şehirlerde bize verilen isimlerdeki kişileri öldürmemiz için görevlendiriyorlar.
Ben her türlü aşamayı geçsemde duygularımı yok edemiyorlar. Ve ben duygularımı kontrol altına almazsam yaptıkları işkencenin daha ileri seviyede olacağını söylüyorlar. İşkenceler benim için sorun değil ama daha fazla dayanabileceğimide sanmıyorum. Her hafta morlukları üzerine yeni morluklar yaraların üzerine yeni yaralar ekleniyor. Ama duygu konusunda bende haklıyım.
Karşımda gördüğüm bu küçük güzelle nasıl duygularımı kaybedebilirim ki...Kaçıp gitmek istesemde pek mümkün değil. Kapıda herhangi bir güvenlik yok kamera sistemi sınırlı yerlerde var ama, kendilerine çok fazla güveniyorlar. Kuralları buradaki herkes bilir, kaçan biri görüldüğü ilk yerde kafası kesilerek öldürülüyor. Bu yüzden kaçmak için en doğru zamanı bulmalıyım tabi küçük kızı da yanlız bırakmamam gerekiyor.
Bakalım Yaramaz kızla bizi nasıl bir dönem bekliyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SU PERİSİ
Teen Fiction"Gece'nin karanlığını aydınlatan bir peri.." ### " Sen kimsin?" diye ilk soruyu soran o olmuştu. Aslında ne kadar küçük gözüksede akılca büyük birine benziyordu. Daha cevap vermeden " seni içeri girerken gördüm. Sende mi kötü abilerdensin?" diye so...