TEHLİKE ÇANLARI

413 53 2
                                    

Keyifli okumalar...

###

Sudan ayrıldıktan sonra eğitimin nerede

olacağını öğrenmek için duyuruların asıldığı odaya girdim. Suyun eğitimlerinde biraz sorun yaratıyordu. Direne bildiği kadar direniyordu. Onun dışında pek bir sorun yoktu.

Panonun olduğu oda ayrıca dinlenme de odasıydı. Herzaman kalabalık olan oda kalabalık değildi.

Odaya girdiğimde herkes bana küçümseyici

bakışlar atıyordu. Yanlış birşey yapmışım gibi...

Panonun önüne geldiğimde 3. Kademenin

"Sayar Ormanı" adını verdikleri etrafı ağaçlarla çevrili yerde olduğunu öğrendim. Asıl dikkat çekici olan benim eğitimimin 'Tehlike odasında' olacağıydı.

Kaşlarım çatıldı. Neden özel eğitime

giriyorum? Diye düşündüm. Üstelik bu hafta oldukça iyi geçmişti. Duygu çalışmalarını hesaba katmıyorum. Çünkü o aşama Suy'un gelmesiyle daha da kötü sonuç veriyordu. Onlara göre...

Özel eğitime giren kişi mutlaka hatalı bir davranışta bulunurdu. Yanlış birşey yapmadığımı düşünerek ne olduğunu öğrenmek için tek yol 'Tehlike odasına' gitmekti...

&&&

Tehlike odasına giden merdivenlerden aşağı indim. Bir iki lambanın aydınlattığı soğuk koridor da yürüdüm. Odaya yaklaştıkça merakım artmıştı. Asıl merak ettiğim bana ne olacağıydı. Bu odaya

giren kişinin sağ çıktığına pek şahit olmamıştım.

Odanın kapısına geldiğimde kolunu tuttum. Koridora oranla daha sıcaktı.elimi yakacak kadar, ani refleksle elimi

kapının kolundan çektim. Beynim neden sıcak olduğuna dair bir kaç sonuç üretiyordu. Tişörtümün eteklerinden tutarak kapının kolunu tekrardan indirmeye çalıştım. Kapıyı açmamla yüzümü yakan sıcaklıktan dolayı geri adım attım. Alev çemberi oluşturulmuştu.

"lütfen içeri giriniz."duyduğum kızın sesiyle küçük adımlarla ateşle çevrili olan çemberin açık olan ucundan ortasına doğru ilerledim.

Böceklerden korkmazdım. Karanlıkta beni korkutmazdı. Yada saatlerce kapalı alanda kalmak. Ama ateş en korkulu rüyamdı

sanırım...

Kısa bir süreliğine gözlerimi kapatıp içimden sakin kalmamı tekrarladım.

Çok fazla sıcaktı Tişörtüm şimdiden sırılsıklam olmuştu bile. İlk kez ateşle olan bir eğitime giriyordum. Terlememin başka bir nedeniyse böbrek üstü bezlerimin fazla adrenalin hormonu

salgılamasıydı. Gözlerimi sıkıca kapattım eskiyi düşünmemeye çalıştım.

Çemberin tam ortasına geldiğim düşünerek

durdum. Alevlerden oldukça uzak kalmaya çalıştım. Havalandırması kapalı olan odada tavanı kaplayan kara dumanlar kötü şeylerin habercisiydi.

Düşünme...

Vücudumun kalın br bir ter tabakasıyla kaplanmıştı bile. Oda normalde durabileceğim ısının fazlaca üstündeydi.

Arkamda bir hareketlenme olduğunu hissederek arkamı döndüm. Benden sonra içeri giren adam tek çıkışım olan

Çemberin ucunu da yakıcı bir şey dökerek alevlendirdi. Kaçabileceğim hiçbir yer yoktu. Panik duygusu..

SU PERİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin