Merhabalar Nasılsınız? Yorum yapmayı ve beğenmeyi lütfen unutmayın🫶🏼❤️ daha çok motive olmam için ihtiyacım var ❤️🫶🏼 şimdiden çok teşekkür ederim ❤️
..
Sabah 5 de karnımın ağrısıyla uyandım. O kadar ağrıyordu ki nefesimi kesecek kadar.. Elim telefona giderken Ahmet'i aradım. Gece 3 den beri geçecek umuduyla bekliyordum ama daha çok şiddetleniyordu.
Ahmet telefonu açmış konuşurken gözümden akan yaşı sildim. Dayanamıyordum artık, dayanamıyordum.
Telefon elimden düşünce yatağa yüz üstü uzanıp karnıma baskı yapmaya başladım. Nasıl ağrısı hafiflerdi hiçbir fikrim yoktu.
...
15 dakika gibi bir süre içinde kapının sesini duyunca kendimi zorlayıp yataktan kalktım. Adım atarken karnıma bıçak saplanıyor gibiydi..
"Çilli"
Ahmet yanıma gelip beni kucağına alacakken onu durdurdum
"Yürüyeceğim"
Ellerime bakıp hızlı hızlı konuşmaya başladı
"Daha kendini dik tutamıyorsun, nasıl yürüyeceksin". Deyip beni kucağına aldı ve yürümeye başladı. Kollarımı boynuna dolayıp ona sıkı sıkı sarıldım. Her ay olduğu gibi yine hastaneye gidiyordum. Ahmet de bu duruma alışmıştı.
"Biraz daha dayan, geçecek Çillim"
..
Beni arabaya yerleştirirken direksiyonun başında Mir'i görmemle şaşırmıştım. Ahmet yanıma oturunca Mir arabayı kullanmaya başladı.
"Geçti güzelim, biraz daha dayan"
Başımı olumsuz anlamda sallayıp Ahmet'in elini sıkı sıkı tuttum. Canım o kadar acıyordu ki artık son raddeye gelmiştim. Dayanacak gücüm kalmamıştı."Tuğba, kendine gel" Ahmet beni sarstığı zaman kapanmış olan gözlerim açıldı. Allah'ım neden böyle bir acı yaşıyorduk biz, ağrısız geçse olmaz mıydı? Bıçak saplanıyordu sanki, nefesimi kesen bir ağrıydı. Benim bu ağrıya dayanacak gücüm yoktu..
...
Kolumdaki serumla odada turlar atarken bir an önce bu ağrının geçmesini diliyordum. Geçmiyordu işte, serum da işe yaramıyordu.
"Çillim gel otur, kalkma geçecek birazdan"
Başımı olumsuz anlamda sallamama rağmen Ahmet kolumdan tutup konuşmaya başladı
"Hadi ama, ayakta durunca ağrın geçmez, uzanacaksın, bir güzel ısınacaksın. Sonra geçecek"
"Bir tahlil falan yaptıralım, kötü bir şeyi olmasın? Duramıyor kız yerinde? Serumla hallolmaz ki bu iş"
Mir komutanın konuşmasıyla Ahmet bana baktı, yanağımı okşayıp konuştu.
"Biz geçen ay tahlil yaptırdık bir sorun yok, sadece.." deyip mir komutana döndü. Herhalde söylemeyecekti değil mi? Yani söylemezdi sanırım.
"Sadece soğuk aldığı zamanlar böyle oluyor"
Mir komutana uydurduğu şeyle ben de onaylarcasına başımı salladım. Evet regl olmak ayıp bir şey değildi, çok doğal bir şeydi ama herkesin gözüne gözüne sokmaya da gerek yoktu. En azından kendim için öyle düşünüyordum.
Yatağa uzandığım zaman üzerimi örtüp üstüne de giydiği ceketini örttü. Gözlerimi kapatıp kendimi kontrol etmeye çalışmaya başladım. Zordu..Ama geçecekti..