Uzun bir aradan sonra selammlarr🧡 çalıştığım için vaktim olmuyordu 🥹 ama şimdilik burdayım🧡 hepinizin bayramını şimdiden en içten dileklerimle kutluyorum 🫶🏻 hayırlı bayramlarımız olsun🧡
Not: konuyu biraz unuttum :( yanlışlarım olursa lütfen yorum olarak yazın hemen düzeltirim🧡
Eminim yazım yanlışlarım da vardır siz yorumlara yazın ben hemen düzeltirim, tekrar okumaya maalesef vaktim yok :(. Bundan sonra her gün bölüm atmak istiyorum her gün olmasa da 2 günde bir kesin atacağım beklemede kalın 🧡
Olayların üzerinden 1 ay geçmişti, her şey tekrar eski düzenine oturmuş ve her şey çok huzurluydu. Beni tam da bu huzur rahatsız ediyordu. Sanki huzurlu olunca hep bir aksilik çıkacak gibi hissediyorum. 1 aydır bu kışladan çıkmamıştım. İhtiyaçlarımı Ahmet getiriyordu. O kadar sıkılmış ve bunalmıştım ki.
"Prensesim"
Ahmet yanağımı öpünce düşüncelerimden sıyrılıp gülümsedim.
"Hadi çay bekliyoruz, neye daldın öyle?"
Omuz silkip doldurduğum çayları tepsiye dizdim ve tek tek askerlere verdim. Her şey çok güzel Ahmetciğim ama ben çok sıkıldım. Bunaldım.
Çayları dağıttıktan sonra mutfağa gelip kalan işleri de hallettim. Onlar çaylarını içerken ben de odama gelip abdest aldım. Namaz kılmaya da başlamıştım, henüz yeniydi ama. Namaz kılmak için ayırdığım kıyafetlerimi dolaptan çıkartıp giydim ve seccademi serdim. Allah inşallah ömrümün sonuna kadar namaz kılmayı bana nasip eder.
..
Namazımı kılınca seccademi katlayıp yatağımın üstüne koydum, o esnada kapı çalınca biraz irkildim. Mir kapıyı yarım açıp bana baktı, gel dememiştim ben? Neden böyle aniden giriyor içeriye anlamıyordum.
Beni baştan aşağıya süzüp gülümsedi.
"Çok yakışmış"
Baş örtümü gösterince kaşlarımı çatıp komidinin üzerindeki kalem ve kağıdı aldım.
"Müsait olmayabilirdim, neden ben gel demeden içeriye giriyorsunuz?"
Yazdığımı okuyup sırıttı
"Her gün bu konuşmayı yapıyoruz farkında mısın?"
Evet biraz haklı olabilirdi. Her namaz kılmaya geldiğimde odaya geliyordu..
"Her gün bu konuşmayı yapmamıza rağmen siz anlamıyorsunuz"
Yazdığımı okuyup duvara yaslandı
"Kapını kilitle o zaman, demek sen de gelmemi istiyorsun ki kapını kilitlemiyorsun"
Kaşlarımı çatıp hayretler içinde ona baktım. Zaten uyurken her zaman kilitliyordum ama her namaz kılmaya geldiğimde unutuyordum.