Selamlar🩷 kaç gündür hastayım. Bugün iyi hissedince hemen bölüm yazmaya başladım 🫶🏻 yazım yanlışlarım varsa lütfen yorum olarak belirtin hemen düzeltirim 🩷 keyifli okumalar 🤎
.
.
"Kızım hadi yemekleri sen doldur, ben de mutfağı temizleyeyim"
Elif ablanın konuşmasıyla başımı olumlu anlamda salladım.
Tüm askerler tek tek sıraya girmiş yemeklerini almışlardı. Ben de Mir komutan gelmeden yemeğini hazırlayıp elime aldım. O esnada içeriye girince herkes ayaklandı. O gelmeden masasına bıraksaydım iyi olacaktı ama maalesef yetişememiştim. O otururken ben de içimden konuşmayı bırakıp yemeğini götürdüm. Ona hiç bakmadan geri çekildim ve hemen mutfağa geldim. Çünkü gece beni öptüğü aklımdan çıkmıyordu ve çok utanıyordum....
"Çilli de çilli çillim"
Ahmet benim duyabileceğim bir şekilde şarkı söylermiş gibi tabağını bırakınca güldüm. Bana göz kırpıp gitti. Tüm askerler yavaş yavaş yemeklerini bitirip gidince bez alıp tek tek masaları silmeye başladım. Peki Mir bey gider mi? Hala yemeğini yiyordu. Onunla göz teması kurmamak için kendimle üstün bir savaş içine girmiş bir haldeydim. Masaları silmem bitince Mir konuştu
"Su getir bana" deyince bakışlarım onu buldu. Getir derken? Bu nasıl bir üsluptu. İçimden bir sürü sabır dileyip bir bardak su aldım ve ona getirdim. Bana dik dik bakarken kaşlarım çatıldı. Bu adam dengesiz biri miydi? Dün geceye kadar bana iyiyken güzel bakarken şimdi bu bakışları neydi? Bakışlarımı ondan çekip tabağını önünden aldım.
"Al dedim mi ben? Henüz yemeğim bitmedi." Deyince kaşlarım iyice çatıldı. Tabağı tekrar önüne bırakıp derin bir nefes aldım. Yemeğinden bir kaşık daha alıp arkasına yaslandı
"Şimdi alabilirsin" dediğinde gülümsedim. Tabağı önünden aldım ve mutfağa geldim. Çok sinir bozucuydu bu hareketleri. Neden yaptığını da anlamış değildim.
"Odama çay gelsin, hemen"
Mir komutanın sesiyle irkilince Elif abla tamam demişti. Çayı doldurunca Telefonumu çıkardım ve notları açtım
"Elif abla sen çayı götürsen ben de mutfağı halletsem olur mu? Çayı bıraktıktan sonra sen de molaya çık"
Elif abla yazdıklarımı ağır ağır okuyup konuştu
"Olmaz kızım mutfağı beraber bitirelim sonra ben çıkarım molaya"
Başımı olumsuz anlamda sallayıp konuştum
"Kırma beni Elif abla inan tek başıma halledebilirim zorlanmam. Merak etme sen"
Yazdıklarımı okuyup çayı eline aldı.
"Bugünlük böyle olsun, bir daha seni bırakmam. Biraz dizlerim ağrıyor o yüzden kabul ediyorum" deyince gülümsedim. O gidince ben de hemen mutfağa koyuldum.
...
Sonunda mutfak bitince sandalyeye oturup soluklandım. Tek başına yapmak gerçekten çok yorucuydu. Belim çok ağrıyordu.
"Çillim işin bitti mi bebeğim güzelim her şeyim"
Ahmet mutfağa gelince başımı olumlu anlamda salladım.
"O zaman molaya çıkabilirsin değil mi?"
Tekrar başımı olumlu anlamda sallayınca elini uzattı