Selamlarrrr🧸 satır arası yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayınnn🌙🙈
Nasılsınız???
Keyifli okumalar 🩷
...
Duyduğum şeyin şokunu yaşarken Maral'ın beni itmesiyle kendime geldim. Evli derken? Sakin ol Tuğba, sakin ol. Mir asla öyle biri değil. Asla. Sakin kal. Bu kadına kendini güldürme. Sakın.
"Evli olduğunu biliyorum. Seni sevmediğini de" dediğimde karşımdaki kadının yüz ifadesi değişti. Ama ben dünyayı ayağıyla kaldırmamak için kendimi zor tutuyordum. Ne olursa olsun bu kadına asla kendimi güldürmeyecektim.
"Mir beni kabul edecek, ondan asla boşanmayacağım! Sen çekileceksin aramızdan"
Üzerime doğru tekrar geldiğinde saçlarına yapıştım.
"Seni sevmiyor anlamıyor musun! Sevmiyor! Sev-mi-yor! "
Tüm gücümle onu ittiğimde yere düştü. Şu an sinir krizi geçirmemek için kendimle savaş veriyordum.
"Sevecek! " deyip ayaklandı, tam bana doğru adım atacağı an Mir'in gür sesi yükseldi. Aynı anda arkasından birkaç asker daha çıkmıştı. Mir elimi tutacağı an yüzüne tokat atmamak için ellerimi sıktım. Geri çekildiğimde Maral'a döndü.
"Kızım sen beni anlamıyor musun? Gelme diyorum! Gelme! Bak benim sabrım yok! Elimden bir kaza çıkacak artık! Siktir git lan! Siktir git hayatımdan! Seni tanıdığım güne lanet olsun! "
Mir Maral'ı kolundan tutup itti. Daha fazla onların yanında kalmak istemiyordum. Midem bulanıyordu. Hızlı adımlarla ordan uzaklaşırken Mİr'in bağrışları kulağımı dolduruyordu.
Daha fazla dayanamayıp ağlamaya başlamıştım bile. Nasıl evliydi ya? Nasıl! Kafayı yemek üzereydim.
..
Eve geldiğimden beri hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Kapım defalarca çalınıyordu. Açmak istemiyordum. Kapımın açılma sesini duyunca hemen yerimden kalktım.
"Çillim" Ahmet'in sesini duymamla ben de kapıya doğru yürüdüm. Onu gördüğüm gibi sarılıp ağlamaya başladım.
"Kurban olurum ben sana, ağlama lütfen ağlama yoksa katil olacağım lütfen ağlama"
Saçlarımı defalarca öperken ben daha çok ağlıyordum. Ondan uzaklaşıp derin bir nefes aldım.
"Haline bak Tuğba! Haline bak, gel otur." Deyip kolumdan tuttu. Koltuğa oturunca yanıma oturdu ve hemen konuşmaya başladı
"Güzelim, kurban olurum bak benim haberim vardı bu durumdan.. " dediği an refleks olarak ayağıyla kalktım
"Nasıl vardı ya! Nasıl vardı!"
"Çillim sakin olur musun? Ortada gerçekten bir evlilik yok. Yoksa nasıl onunla sevgili olmanı kabul ederim? Delirdin mi?" Dediğinde kaşlarım çatıldı