My Goddess||Hela

155 8 2
                                    

Smut!🔞•Y/N POV•Mířila jsem do komnat královny

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Smut!🔞
•Y/N POV•
Mířila jsem do komnat královny. Poslala pro mne totiž své služebné. Nevěděla jsem co by mohla chtít ale sakra hodně jsem se bála. Nikdy jsem ji ani pořádně neviděla. Zahlédla jsem ji jednou když jsem šla po chodbě a ona na konci něco řešila. Všichni říkají, že jakmile si někoho zavolá neznamená to nic dobrého ale taky říkali že do svých soukromých komnat nikdy nikoho nepustila. Samozřejmě až na nějaké služky.

Celou cestu jsem měla sklopenou hlavu a snažila se být co nejvíc nenápadná. Tohle je část paláce kam má přístup jen pár vyvolených.

Byla jsem tak moc zažraná do svých myšlenek že jsem si nevšimla jednoho strážného a narazila do něj. Chtěla jsem se omluvit ale neměla jsem ani šanci když mě pevně chytil za paži a vytáhl na nohy. ,,Co tady chceš? Sem nesmíš." Řekl hrubým hlasem. ,,Já... Jdu za královnou." Podíval se na mne a nejspíš čekal že mu to nějak vysvětlím. ,,Ona pro mne poslala." Nejspíš mi nevěřil ale nechal to být. Furt si mě ale prohlížel jako nějakou kořist. Pak naštěstí odešel.

Stála jsem před velkými dveřmi. Nnakonec se odhodlala zaklepat. ,,Vstupte!" Slyšela jsem její přísný hlas. Otevřela jsem mohutné dveře a naskytl se mi pohled na obrovskou ložnici mé královny. Bylo to až překvapivě útulné. Největší dominanta pokoje byla obrovská postel.

Pak moje oči ovšem spatřily postavu královny v jejím brnění jak stojí na balkoně a kochá se výhledem. Otočila se a navázala semnou hluboký oční kontakt. Sklopila jsem pohled a uklonila se. ,,Prý jste mě chtěla vidět Vaše veličenstvo." ,,Ano to jsem chtěla. Víš proč?" Zavrtěla jsem hlavou. ,,Použij svá slova maličká." Ta přezdívka mě zarazila. ,,Ne netuším Vaše veličenstvo." ,,Řekni mi jak se jmenuješ." ,,Y/N Vaše vel-" Přerušila mě. ,,Dost. Říkej mi Hela." Teď jsem byla absolutně zmatená. Měla jsem jí říkat jménem?

,,Zavolala jsem si tě sem protože už tě nějakou dobu pozoruju." Jestli mě ona pozoruje tak proč jsem jí já viděla jen jednou. ,,A chtěla bych ti nabídnout lepší místo zde v paláci. Chci abys byla moje osobní služebná." To se mi snad musí jen zdát. ,,Znamenalo by to že bys splnila jakýkoliv můj požadavek. Jakýkoliv." Přistoupila ke mně a chytila mě za ramena. ,,Tak co maličká?" ,,Samozřejmě Vaše- teda Helo." Ušklíbla se na mne a její jemnou rukou mi pohladila tvář. ,,Tak to hned vyzkoušíme."

,,Kleknout." Nechtěla jsem ji naštvat ani zklamat proto jsem si na její praní klekla. ,,Hodná holka." Řekla přistoupila úplně ke mně. Chytila mě za bradu a zvedla mi ji. ,,Teď zvedni ten svůj hezký zadeček a lehni si na postel." Byla jsem naprosto vyděšená ale i tak jsem poslechla.

Její postel byla neuvěřitelně pohodlná. Hela mezi tím došla k jedné ze svých skříní a něco z ní vyndala. Neviděla jsem co to ale bylo. Vlezla si ke mně na postel a sedla mi na stehna. ,,Zvedni mi tu tvojí hlavičku." Když jsem to udělala viděla jsem jak vzala černý šátek a zavázala mi ho okolo očí. Teď už jsem vůbec neviděla co se děje. Pak mi najednou stáhla tričko a já před ní byla jen v sukni. Podvědomě jsem se fackovala že jsem si nevzala podprsenku. ,,Někdo je tady zlobivej."Řekla škádlivým hlasem. Cítila jsem jak mi bere obě ruce a nejspíš nějakým lanem mi je váže k rámu postele. Došlo mi že v tuhle chvíli jsem úplně bezbranná. Může si semnou dělat co jen bude chtít. No a nebudu lhát bála jsem se. Jako kdyby mi četla myšlenky promluvila. ,,Neboj maličká když se ti něco nebude líbit stačí říct bezpečné slovo černá. Ale rozmysli si to protože jestli řekneš abych přestala už se nikdy neuvidíme." To že přestane když budu chtít mě uklidnilo ale já se s ní chci vidět znovu. Takže doufám že nebudu to slovo muset použít.

Najednou mi tělem projel mráz. Pomalu se mě dotýkala po celém těle. Začala u ramen pak cestovala rukou až k mým prsům a nakonec se zastavila u lemu mojí sukně.

•Hela POV•
Bylo strašně roztomilé vidět jak se mi tak snadno poddává. Zvedla jsem se a začala jí pomalu stahovat sukni dolu. Viděla jsem jak se otřásla a v duchu jsem se tomu musela trochu zasmát. Měla jsem na ní vliv a to se mi líbilo. Když jsem jí sukni stáhla začala jsem si ji prohlížet byla tak bezbranná v mé posteli jen v kalhotkách.

Opatrně jsem ji roztáhla nohy a uviděla tu nejkrásnější věc. Na jejích kalhotkách byla už nádherná mokrá skvrna. ,,Někdo je tady nedočkavý." Jen zoufale přikývla. ,,Tak se o to postaráme ne." Znovu přikývla. ,,Použij svá slova Y/N." ,,Prosím ano." Jediné co dokázala říct. Bylo mi jasné že touží po mém doteku a já se dneska cítím dost velkorysá. Proto jsem se rukou dotkla jejích kalhotek a trochu ji škádlila. Ona okamžitě zvedla boky a zoufale hledala větší tření. ,,Když mě hezky poprosíš pomůžu ti s tvým problémem."

•Y/N POV•
,,Prosím straně tě potřebuji. Udělám cokoliv." Bez čekání jsem začala prosit protože jsem chtěla aby se mě poradně dotkla. ,,Když si tak hezky prosila." Řekla a s tím jsem cítila jak mi sundavá kalhotky. Teď jsem před ní byla úplně nahá.

Ona se naklonila a začala mi pomalu okusovat krk. Pak jela níž a zastavila se u mých prsou. Nejdřív začala olizovat a cucat jednu bradavku a to samé pak udělala i s tou druhou. Uniklo mi zasténání a proto jsem si hned kousla do rtu aby se to už nestalo. ,,Ale no tak. Chci tě slyšet."

Chvíli mě pak ještě škádlila když jsem cítila její dech na mém klitorisu. Bylo to neuvěřitelný pocit. Pomalu ho začala nasávat a když cítila že potřebuji víc zajela do mne svými prsty. Okamžitě jsem trochu vykřikla. Nejdřív pomalu přirážela ale pak začala zrychlovat. Cítila jsem jak už jsem blízko. ,,Já...u-už budu." ,, Tak to pusť." A s tím souhlasem jsem ji přišla na celé prsty a tvář.

Když uklidila můj nepořádek ucítila jsem jak mi pomalu rozvazuje ruce a díky tomu jsem se jí konečně mohla dotknout. Pak mi sundala i šátek a ja se setkala s jejíma očima. ,,Vedla sis výborně." Řekla a políbila mě na nos. ,,Děkuju." Odpověděla jsem a políbila ji ja rty. Byl to sladký a něžný polibek až mě to překvapilo. Pak si lehla vedle mne stále ve své zbroji. Přišlo mi to nefér a tak jsem sebrala všechnu svojí odvahu a zeptala se jí. ,,Myslíš že bych tě mohla vidět?" Vyšlo to jako pouhý šepot. Podívala se a usmála se na mne. Viděla jsem jak jí najednou zmizelo brnění a ležela vedle mne taky úplně nahá. Celou jsem si ji prohlídka. Měla krásná pevná prsa, úzký pas a velké boky. Její postava byla dokonalá. ,,Co maličká líbí se ti co vidíš?" Přikývla jsem. Trochu se zasmála a posunula mě k sobě tak že jsem hlavu měla na její hrudi a nohy jsem měla spletené s jejíma.

Ještě nějakou chvíli jsme tam jen tak ležely. Když jsem jí řekla že bych se měla vrátit. Ona souhlasila a pomohla mi se obléct. ,,Uvidíme se zítra zlatíčko." ,,Už teď se těším." Řekla jsem a s tím odešla.

1202slov
Vítám vás u první takové oficiální kapitoly. Doufám že se bude líbit. Nikdy jsem nic takového nepsala takže budu moc ráda za komentáře s vašimi názory a votes.💚

One ShotsKde žijí příběhy. Začni objevovat