*Tammy tady nemá děti*
•Y/N POV•
Tammy a já jsme byly už dlouho kamarádky. Vždycky jsme si říkaly všechno. Jenomže v poslední době Tammy moc nevolala a celkově se neozvala. Věděla jsem že se něco děje. Proto jsem se rozhodla zajet rovnou k ní domu.Zaklepala jsem na její vstupní dveře a čekala až někdo otevře. Nakonec otevřela Tammy. ,, Ehm...Ahoj Y/N. Co tady děláš?" ,,Chtěla bych si s tebou promluvit. Mužů dál?" Přikývla a ustoupila od dveří abych mohla vstoupit.
Posadila jsem se na pohovku. Tam-Tam mi zatím přinesla sklenku vody. ,,Tak co potřebuješ?" Stále vypadala docela nervózně. ,,Dlouho ses neozvala a vždycky když se dlouho neozveš něco se děje. Proto jsem tady. Chci vědět co se stalo." ,,Nic se neděje. Jen jsem toho v poslední době měla hodně." Obrátila jsem oči v sloup na její výmluvu. ,,Tohle říkej někomu jinému a ne mně." Povzdechla si a začala mluvit. ,,Zhruba před týdnem jsem přistihla mého manžela (nemám ponětí jak se může jmenovat) jak mě podvádí s naší chůvou. Když odešla oba jsme se strašně pohádali a on..." začala brečet. Sedla jsem si před ní na zem a snažila se ji utišit. ,,Co on?" ,,Ruply mu nervy a nejdřív mi dal jen facku ale...ale pak mě zmlátil a znásilnil." Jakmile ta slova řekla měla jsem takový vztek. Jak tohle mohl udělat. Nechápu to. Nikdy jsem ho neměla ráda ale to přehnal. ,,Och Tammy, zlato to bude dobré teď už jsem tady. Vezmu tě k sobě." Řekla jsem ji a u toho ji držela v objetí. ,,N-ne to nejde. On by vyšiloval kdybych tady nebyla a akorát bych dělala problémy i tobě. To nechci." Odtáhla jsem se a podívala se jí do očí. ,,Vůbec mi neodmlouvej. Tady nezůstaneš. Jdu ti zabalit věci."
Přišla jsem zpět dolu s taškou, která byla plná jejích věcí. Viděla jsem jak si ještě nějaké svoje věci dává do kabelky. ,,Můžeme jet?" Přikývla a šla semnou k mému autu.
,,Buď jako doma. Věci ti hodím nahoru do pokoje." Když jsem přišla dolu viděla jsem jak si děla čaj. Najednou jí začal zvonit telefon. Šla se podívat kdo to je. Musel to být její manžel protože byla úplně bílá. ,,T-to je on." Řekla vyděšeně. ,,Hej zlato klid jsem tu. Zvedni to a dej ho nahlas." Udělala co jsem řekla.
,,Můžeš mi říct kde sakra jsi? " řekla agresivně. ,,No Ehm já..." ,,Co ty? Jsi s někým jiným že Jo. Tak mi ho dej alepoň k telefonu." Vidět ji jak tam stojí úplně zkamenělá bylo hrozný. ,,Takže mám pravdu. Jsi děvka víš o tom. Dej mi ho k telefonu HNED!" Ukázala jsem ji aby mi ho dala. ,,Hele Tammy není žádná děvka. To ty jsi ten kdo ji podváděl. Jinak není u nějakého chlapa je u mne. A taky tady zůstane." Řekla jsem a típla mu to. Tammy na mne s úžasem v očích koukala. ,,Děkuju." Přišla ke mně a dala mi nejdřív malou pusu na tvář ale pak láskyplný polibek na rty.
,,Co to děláš Tammy?" Zeptala jsem se když přerušila polibek. ,,Ani nevíš jak dlouho jsem to už chtěla udělat." Nenechala mě nic říct a znovu mě políbila. Polibek jsem jí opětovala. ,,Řekni mi že to cítíš stejně." ,,Samozřejmě že ano." Řekla jsem bez dechu. Znovu jí zvonil telefon ale my to ignorovaly. Byl to tak krásný okamžik.
557slov
Jinak přemýšlím že bych udělala pokračování na Diane. Můžete napsat jestli by jste do chtěli.💸