•Y/N POV•
Dnes jsem byla s Mildred v jedné nedaleké restauraci. Chtěla jsem si s ní zas někam po dlouhé době vyrazit. Celá večeře probíhala skvěle akorát když jsme se měly vracet začalo venku pršet. Zrovna dnes jsme se bohužel rozhodly jít pěšky a ani jedna z nás neměla deštník. ,,Na vezmi si to." Řekla a podala mi svůj kabát. ,,Ne budeš nemocná." Řekla mi abych toho nechala a vzala si ho. Poslechla jsem a udělala jak žádá. Bylo jediné štěstí že cesta byla tak krátká.Domu jsme přišly obě úplně mokré. Mildred samozřejmě víc než já. Celá se klepala zimou což se vůbec nedivím, zima byla i mně a to jsem měla i její kabát. ,,Jdi se svléknout a lehni si do postele. Musí ti být zima." Chtěla protestovat ale já ji zastavila. ,,Jdi." Šla nahoru po schodech. Já šla zatím udělat dva čaje do kuchyně abychom se zahřály.
Přišla jsem nahoru a viděla jak je Mildred zasunutá v peřině a kouká jí jen hlava. ,,Tady máš čaj lásko." Šálek čaje jsem dala vedle ní na noční stolek. Chvíli jsme si obě povídaly a pak usnuly.
~Noc~
V noci mě probudilo kýchání a kašlání. Otočila jsem se abych viděla jak Mildred sedí na kraji postele a hledá kapesníky. ,,Jsi v pořádku?" ,,J-Jo promiň nechtěla jsem tě probudit." Šlo slyšet jak má ucpaný nos. ,,Říkala jsem ti že budeš nemocná." ,,Nejsem ne-" přerušilo jí kýchnutí. Podívala jsem se na ni s drobným úsměvem. ,,Myslíš?" Obrátila oči v sloup a vrátila se ke svému hledání. ,,Lehni si zpět přinesu ti kapky do nosů, kapesníky a i nějaký další čaj." Překvapivě poslechla. Než jsem odešla ještě jsem jí pořádně zastrčila do deky a vložila jí polibek na čelo. Očividně měla jen trochu zvýšenou teplotu.
Udělala jsem jí nějaký heřmánkový čaj a vzala kapesníky s kapkami. Přišla jsem zpět do pokoje a viděla jak leží stále ve stejné poloze jako předtím. ,,Tady máš kapesníky a ten čaj vypij dokud je teplý."
Čekala jsem abych měla jistotu že vypila čaj. ,,Když budeš něco potřebovat probuď mě ano?" Šlo vidět jak nad tím přemýšlí. Mildred jsem znala a věděla jaký má s tímhle problém. ,,Dobře." Zašeptala unaveně. Lehla jsem si a pomalu usínala. Cítila jsem jak se na mou hruď přitiskla a objala mě rukama. ,,Dobrou noc lásko." ,,Dobrou a děkuju."
397slov
Vím je to krátké ale chci to vydat.❤️