•Y/N POV•
S Lou jsem už nějaký ten pátek chodila. Poznala jsem ji na jednom motorkářském srazu. Já tam byla jako doprovod jednoho kámoše. Sama jinak motorku nemám a ani jim moc nerozumím. Původně jsem tam ani nechtěla ale když jsem ji tam viděla. Bože. Zpětně si říkám ještě že jsem tam šla. Jinak bych ji ani nepoznala.Dneska jsem s Lou a jejíma kámošema měla jet na nějakou tu projížďku. Až na Borise a Miriam jsem tam nikoho neznala. Nemohla jsem se dočkat. Miluju ten pocit když se k Lou můžu přitulit a jen si užívat jízdu.
,,Kotě jsi připravená?" Zakřičela na mne Lou zespoda. ,,Jo jo už letím." Běžela jsem dolu po schodech už oblečená do svých věcí. Podívala jsem se na Lou a SAKRA! Jí ty věci tak extrémně slušely. ,,Vypadáš skvěle." Řekla mi. Přistoupila a políbila mě. Bylo úžasné jak na mne byla tak milá a sladká. ,,To samé bych mohla říct já." ,,Už pojď."
Lou mě se všema seznámila. Všichni byli moc fajn. Jen Colin se na mne moc netvářil. Nechala jsem to být.
Dneska naštěstí vyšlo počasí. Bylo krásně slunečno ale ne moc vedro. ,,Co tam vzadu zlato? Všechno dobrý?" Zeptala se mě Lou za jízdy. ,,Výborný." Lou zrychlila a já se chytila jejího pasu ještě pevněji. Chytila mi ruce a řekla. ,,Ani nevíš jak ráda s tebou jezdím." ,,Mohla bych říct to samé."
Zastavili jsme se na jedné takové benzínce. Lou si šla koupit nějaké pití a já si povídala s ostatními. Chtěla jsem se porozhlédnout, proto jsem šla za budovu. Pak za mnou ale přišel Colin. ,,Hele kotě." Otočila jsem se a viděla ho. ,,Neříkej mi tak." ,,No tak nedělej. Oba moc dobře víme že se ti to líbí." ,,Ne nelíbí. Takhle mi může říkat jen Lou." Řekla jsem mu co nejvíc přísně. ,,Něco ti řeknu. Pro Lou jsi jen krátkodobá známost. Jsi jen malá holka, která se snaží někam zapadnout. Tak nedělej fóry a pojď ke mně. Věř mi pak zapadneš ale trochu jinam." Poslední část mi zašeptala do ucha. Byl o dost vyšší než já. Nelíbila se mi jeho blízkost. Chtěla jsem pryč ale on mi v tom bránil. ,,Coline nech mě jít." ,,Nenechám Kotě." Začala jsem se rozhlížet a hledat jestli mě Lou nehledá. ,,Hledáš Lou? Neboj ta nepřijde." Pak jsem ji viděla stála tam se vztekem v očích.
•Lou POV•
Vyšla jsem ven a hledala Y/N. ,,Lidi kde je Y/N?" Zeptala jsem se. Miriam mi řekla že se šla podívat dozadu.Došla jsem tam a viděla u ní Colina. Sahal na ní a ona vypadala že se ho bojí. Pak řekl tu větu a bylo mi jasné co se děje. ,,Okamžitě od ní vypadni." Řekla jsem mu za zády. ,,Lou klid jen si povídáme." Řekl a usmál se na mne. Stále ji držel za zápěstí. ,,Nelži mi. Dej od ní ruce pryč a zmiz mi z očí." Pustil ji a šel od ní. ,,Zlato jsi v pohodě?" Přiběhla jsem k Y/N, která mě hned objala. ,,Bála jsem se." ,,Nemusíš jsem tady. Vždycky tě ochráním." Slyšela jsem za sebou Colina. ,,Nedělej že ji máš ráda. Je to jen malá, neschopná holka." Řekl a s tím jsem se otočila a dala mu pěstí. ,,Co děláš? Zbláznila si se?" Začal na mne křičet. S tím přišli i ostatní. Y/N mě chytila za ruku a podívala se na mé pohmožděné klouby. ,,Neboj kotě je to dobrý." Řekla jsem jí.
Všichni až na Colina jsme pak dojeli pryč. Y/N se naštěstí nic nestalo.
587slov