Club||Ally

94 7 0
                                    

•Ally POV•Seděla jsem u baru a v klidu si pila své pití

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

•Ally POV•
Seděla jsem u baru a v klidu si pila své pití. Do oka mi padla už při vstupu sem pěkná holčina a já byla odhodlaná s ní i odejít. Po dopití jsem si objednala další a vydala se za ní. ,,Ahoj můžu si přisednout?" Podívala se na mne těma krásnýma očima. ,,J-jistě." Byla značně nervózní což mi přišlo roztomilé. ,,Jsem Ally."-,,Y/N." Potřásly jsme si rukou a já ocenila její hladkou kůži. ,,Jsi zde sama?" Zavrtěla hlavou. ,,Ne někde by tady měla být má kamarády. Jen nevím kde jsou." Nervózně se zasmála a upila ze svého drinku. Musela jsem si ji takhle z blízká prohlédnout znovu. Měla na sobě černé upnuté šaty, které zvýrazňovaly její křivky.

Docela pěkně jsme si pak začaly povídat. Z Y/N očividně spadla nervozita a byla už dost otevřená. Vše pak ale přerušila ruka na jejím rameni. ,,Hej Y/N tady jsi. Pojď tancovat." Nestihla ani nic říct když jí její kamarád odtáhl na parket. Svůj pohled jsem od ní neodtrhla. Během chvíle se na ní nalepil nějaký nechutný chlap. Vidět jak ji drží v pase a oba pak začali kývali boky tam a zpět. Poslední kapka byla když Y/N přitáhl úplně k sobě a začal se o ni třít. Hned jsem se zvedla a šla tam. Poklepala jsem mu na rameno, odstrčila ho pryč a stoupla si za ni.

•Y/N POV•
Skoro jsem si v zápalu tance neuvědomila, že za mnou stojí někdo jiný. ,,Nechci aby se tě někdo takhle dotýkal." Zašeptala mi Ally do ucha. Byl hezký pocit cítit jak se můj zadek tře o její střed. Otočila si mě čelem k sobě a ruce mi dala na boky. Dívala jsem se jí do těch hnědých očích, ve kterých jsem se pomalu ale jistě ztrácela. To bylo jen do té doby než mi ruce začala pokládat na zadek. Rychle jsem se odtrhla a zamířila pryč.

Stála jsem před klubem a dýchala čerství vzduch. ,,Promiň nechtěla jsem aby ses cítila tak nepříjemně." Otočila jsem hlavu na Ally, která tam stála s ustaraným výrazem. ,,To je dobrý. Taky se omlouvám nechtěla jsem tak zdrhnout." Přistoupila ke mně, jednou rukou se opřela o zeď čímž vypadala tak moc sexy. ,,Nechceme se vrátit zpět?" Zeptala se a podívala se na má ústa. Věděla jsem co to znamená. Přitáhla jsem si ji k sobě a políbila ji. Polibek mi oplatila, ruku si zapletla do mých vlasů a tu druhou zas na můj zadek. ,,Víš ty co možná bychom se mohly přesunout ke mně." Přikývla jsem na souhlas a moc dobře věděla, že tohle bude dlouhá noc.

442slov
Je to krátké ale nevadí.❤️

One ShotsKde žijí příběhy. Začni objevovat