*SMUT🔞*
•Y/N POV•
Moje matka mě donutila s ní jít na ples. Stále říkala jak už bych si měla najít ženicha a tyhle věci. Já ale rozhodně nějakého chlapa nechtěla, tak nějak se mi líbily ženy. To samozřejmě nikdo nevěděl ani nesměl.Pravě jsem seděla u jednoho stolu a popíjela. Koukat jak spolu všichni tančí a některé páry se na sebe zamilovaně koukají mě opravdu nebavilo. Matku naštěstí odtáhl na parket nějaký mladší muž, takže jsem teď měla klid alepoň od ní. Upřímně jsem chtěla být už doma, ty šaty mě akorát tak dusily a necítila jsem se v nich dobře.
Můj pohled pak v davu lidí zahlédl nějakou zrzku. Když jsem ji začala zkoumat blíž zjistila jsem, že to je žena středního věku, s přísným ale sexy pohledem. Nemohla jsem z ní za boha spustit oči. Byla jsem ovšem přistižena jak zírám. Chvíli si mě prohlížela a pak mi poslala malý nepatrný úsměv. Otočila jsem hlavu zpět je svému nápoji a začala se červenat. Začalo mi být opravdu vedro proto jsem se zvedla a zamířila na balkón.
•Lady Tremaine POV•
Netuším kdo ta dívka byla ale musela jsem ji mít. Byla tak krásná. Poté co jsem se na ni usmála radši odvrátila pohled a pak prakticky utekla ven. Neváhala jsem a zamířila za ní.Venku se opírala o kamenné zábradlí. Dala jsem si chvilku abych ji mohla pozdravovat a i takhle zezadu zkoumat její krásné křivky. To jak jí korzet zvýrazňoval úzký pas a jak na ní ty šaty celkově seděly. Dál už jsem nečekala a šla za ní.
•Y/N POV•
Nasávala jsem čerstvý vzduch do plic když v tom mi někdo položil ruku na rameno. V šoku jsem se otočila a stála jsem před ní. ,,Ehm...omlouvám se za to minule madam. Nechtěla jsem tak zírat." Její blízká přítomnost mě dost znervózňovala. ,,Za to se neomlouvej." Hladila mě po rameni a pořád si mě prohlížela od shora dolu. Pak se zastavila u mého malého výstřihu, který ukazoval malou část mých prsou. ,,Jsem Lady Tremaine." Natáhla ke mně pravou ruku a já udělala totéž. ,,Y/N Y/L/N." ,,Jak krásné jméno pro tak krásnou slečnu." Nad jejím komentářem jsem se musela začervenat, čehož si všimla a trochu se zasmála.Chvíli jsme tam stály a povídaly si. Snažila jsem se vnímat co říká ale bylo to prostě těžké, vidět jak se ty rty tak půvabně pohybují když mluví nebo jak se jí zvedá hrudník a tím o něco víc vylézají její prsa. ,,Hej Y/N posloucháš mě?" ,,Co promiň nějak jsem ze ztratila v myšlenkách." Šibalsky se usmála a naklonila se ke mně. ,,A o čem si přemýšlela hm?" Svůdně mi zašeptala do ucha. ,,Ehm...No... Já-" ,,Nic neříkej princezno moc dobře vím o čem. To jak celou dobu pozoruješ mé rty a pak tvé oči sklouznou k mému dekoltu je naprosto zřejmé." Musela jsem být úplně rudá, ona se tomu samozřejmě zasmála. ,,O půlnoci na tebe budu čekat před vchodem." ,,P-počkej Lady. Moje matka mě nepustí." Jediné co mi na to řekla bylo ať si něco vymyslím, pak zmizela.
~před půlnocí~
Celou dobu jsem přemýšlela co říct matce. Pak mě napadlo , že možná kdybych jí řekla, že jdu s nějakým chlapcem pustila by mě. ,,Matko někoho jsem potkala." Šokovaně sena mne podívala. ,,Opravdu?" ,,Ano a pozval mě k němu." Snažila jsem se vypadat důvěryhodně. ,,Já věděla, že tyhle šaty zaberou." Zašeptala si spíš pro sebe. ,,Takže mohu jít?" Radostně přikývla a já byla ráda, že se na nic víc nevyptávala.
Byla půlnoc s matkou jsem se rozloučila a zamířila ke vchodu. Lady Tremaine už tam na mne čekala. ,,Vidíš, že sis poradila." Přikývla jsem na ni. Čekal tam na ni kočár, do kterého jsme obě nastoupily. Teď jsem si uvědomila, že sedím s úplně cizí ženou v kováře a veze mě bůh ví kam. Jako kdyby mi četla myšlenky prolomila ticho. ,,Nemusíš se ničeho bát." Dala mi ruku na stehno a začala hladit. Při tom doteku jsem se otřásla a stiskla stehna k sobě. ,,Neboj za chvíli tam budeme a já se o tvůj problém postarám." Už teď jsem věděla, že noc bude zajímavá.
Přijely jsme k jejímu domu. Byl obrovský a ani jsem nechtěla věřit, že zde žije sama. ,,Pojď Y/N čeká nás dlouhá noc." Chytila mě za ruku a táhla do jejího domu. Zabouchla dveře a já se nestačila ani rozhlédnout a už jsem byla přitlačena na zeď. Její rty se okamžitě spojily s mými. Byl to hladový polibek. Její jazyk mi bez varování vstoupil do úst. Pak se odtáhla a podívala se mi hluboko do očí. Nic neřekla jen mě táhla nahoru po schodech.
V pokoji jsem stihla zaregistrovat velkou postel s černými prostěradly a dekami. ,,Svlékni se." Na nic jsem nečekala a začala, ona mi jen pomohla s mým korzetem. Neměla jsem na sobě vůbec nic až na kalhotky. Bez studu si mě pozorovala a pak přistoupila za mne. Její ruce začaly zkoumat mé boky a pak břicho. ,,Ujasníme si nějaké věci...Takže já ti velím. Vše co řeknu ty uděláš. Budeš mi říkat jen mami nebo maminko. No a dotkneš se mě až když ti to dovolím. Jasný?" Přikývla jsem. ,,Dobře teď si lehni na postel a roztáhni ty tvoje nožky." Během mžiku jsem byla na posteli s nohama od sebe. Lady se vrátila jen ve spodním prádle. Její postava byla úplně nádherná. Moje pozornost ale byla hlavně na jejích prsou, byly tak akorát velké a pevné. ,,Líbí se ti co vidíš?" ,,Ano mami." Na mou odpověď se usmála.
Pravě teď mi maminka okusovala a sála má prsa. Byl to tak blažený pocit. Několikrát jsem nechala uniknout mé sténaní když se zakousla do mé bradavky. Pak líbala mé bříško a nakonec se dostala k mému středu. Aby mě víc vzrušila okusovala nejdřív moje stehna. ,,Prosím mami." Očividně přesně na to čekala, protože pak okamžitě odstrčila mé kalhotky stranou a začala olizovat a nasávat můj oteklý klitoris. Nemohla jsem zadržet sténání. Byla tak moc dobrá. Její prsty pak začaly škádlit můj vchod a nakonec je bez varování strčila dovnitř. Musela jsem vykřiknout na ten náhlý pocit. Bez slitování pak začala přirážet. ,,Tak hodná princezna, která sténá pro maminku. Až budeš chtít můžeš přijít." Moc dobře věděla, že už mic nevydržím. Nakonec jsem přišla na její prsty. Vyndala je ze mne a strčila mi je do úst, ty pak vášnivě políbila. ,,Chutnáš výtečně."
Chtěla jsem si ji k sobě přitáhnout ale ona odstoupila a usmívala se na mne. ,,Nejdřív si přede mne klekni a udělej mamince službu. Pak se mě klidně můžeš dotýkat jak chceš." Na nic jsem nečekala a klekla si před ni. Ona už měla sundané kalhotky, takže když pro mne roztáhla nohy viděla jsem její mokré záhyby. ,,Víš co dělat." Vrhla jsem se do jejího středu a začala ji uspokojovat. Její ruka se zapletla do mých vlasů a jemně za ně tahala. ,,Děláš to tak dobře." Vzdychla. Nakonec mi přišla na do úst.
Přitáhla si mne nahoru a znovu mě vášnivě políbila. Lehla si do postele a přitáhla mě na sebe. ,,Tak dělej dotkni se jich." Usmála se a já neváhala. Hnětla jsem ji pravé prso v rukou. ,,Spi princezničko."
1193slov
Nekontrolovala jsem to takže se omlouvám💚