Ayağının ucuna gelen taşa tüm gücü ile vurmuştu genç adam. Kafası o ladar doluydu ki. Bir türlü kafasını boşaltıp sağlıklı düşünemiyordu.
Okulunu zaten onun dışında gelişen olaylar yüzünden uzatmıştı. Şimdi ise bitirme tezi istemişti hocası. Hayır konservatuar da tez yazmak nedir ya diye geçirmişti içinden.
"şarkı bir insanın hayatına nasıl dokunur. Şarkı söylemek mecburi midir yoksa isteğe mi bağlıdır. Konun bu Doruk, bununla ilgili bir tez yazmanı istiyorum"
Şarkı söylemeyi seven genç adam şu yaşına kadar şarkı söylemenin onun için ne ifade ettiğini hiç bir zamab düşünmemişti ki. O sadece sevdiği için okuyordu.
Hatta sadece sadece okumak için okuyordu. Babasının şirketinin başına geçeceğini biliyordu. Ama babaısnın koyduğu diploma şartı ile severek okuyacağı tek bölümü okumuştu. Şimdi bitirme tezi başına bela olmuştu. Kesin beceremeyecekti ve babası yine bir ton kırıcı lafı söylecekti ona.Kafasıbı boşaltmak için en sevdiği manzarası olan denizi izlemeye gelmişti. Denizin kokusunu içine bir kaç kez derim derim çekip gözleirni kapattı genç adam. Bir kaç dakikalık süreden sonra sol tarafından gelen şarkı sesi ile gözlerini açıp o tarafa baktı.
Üzerinde pembe omuzlarını açıkta bırakan bacağında yırtmacı olan bir elbise giymiş genç bir kız vardı. Yanında oturan bir genç adam elindeki enstrümanı çalıyordu genç kız da şarkı söylerek bir yandan da hafif kıvırtarak dans ediyordu.
Genç adam merak edip biraz daha yaklaştı onlara doğru. Tam karşısında kalacak şekilde durdu ve izlemeye devam etti. Genç kızın yüzünü tam görememişti çünkü sürekli dans ederken yüzü sağ sola dönüyordu. Saçları uzun ve kıvırcıktı. Sol tarafına yatırdığı saçları sağ tarafında da kocaman çiçekler yerleştirmişti.
Sonra bir anda genç kız ile göz göze gelen delikanlı hayatında gördüğü en güzel olduğunu düşündü bir anda. Kocaman kahverengi gözleri uzun gür kirpikleri arasında resmen kaybolmuştu sanki. Küçük dik burnu ve dolgun kırmızı dudakları ile sanki buradaki her şeyden daha güzeldi. Üzerinde giydiği cırtlak renkteki elbise ve tuhaf büyük çiçeklere rağmen nasıl bu kadar kusuruz görünüyordu. Genç kız gözleirni çektiği an girdiği büyüden sıyrıldı genç adam. Kulağına dolan ses ile şaşırmıştı. Sabhtan beri resmen duymuyordu hiç bir şey. Şimdi kızın güzel sesi kulağını doldurdu."Sen adamım bakma öyle sileceksen beni bir kalemde
Ellerin okşamasın saçlarıma ak düşecekse
Adamım bakma öyle sileceksen beni bir kalemde
Ellerin okşamasın saçlarıma ak düşecekseBelki hala derinlerde bir kor var yüreğimde
Yine de gözlerime bakma, yabana atma kanayan kalbimle adamım"
Genç kız şarkısını bitirdiği an gülen dudakları anında düşmüş ve arkasını dönmüştü.
O an hayret etti genç adam. Şarkı söylerken gülen yüzü anında düşmüştü. Çok ani olan bu duygu geçisi genç adamın merakını uyandırmıştı.
O an karar verdi Doruk, tez konusu bu kız olacaktı. Başka bir şey de aklına gelmezdi zaten. Bu kızda bir şeyler vardı ve ona güzel şeyler yazdırabilirdi bu kız.
Tabi ki bu sürede onları nelerin beklediğinden habersiz iki genç. Bakalım neler olacak....
Allahhhımmm bismillah.
Dün gece bölümü izleyen meri, aklına hemen neden böyle bir senaryo geldi ki.İnanın nasıl oldu neden oldu bilmiyorum. Okunur sevilir mi onu da bilmiyorum ama canım çiftim bana sürekli ilham veriyor.
Keyifli okumalar ballarım 🧡🧡
Severseniz ne mutlu bana, sevmeseniz de hiç önemli değil...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başka Bir Evrende
Teen FictionÇiçekçi kız ve Yakışıklı adamın hikayesine sizi de bekleriz... 9 Kasım 2021 - 26 Kasım 2021