5

510 45 51
                                    

Ertesi gün Asiye ile Doruk anlaştıkları yerde buluşmuşlardı.
Yanyana sessizce oturan iki genç ne konuşacaklarını kafalarında planlıyorlardı.
Asiye dün neden öyle pat diye gittiğini düşünürken, Doruk ta nasıl cümleye başlayacağını bilmiyordu.
Düşünmek yerine direk cümleye başladı.

"Asiye, sana bir süprizim var"

Aklındaki bu değildi. Resmen aklı, kalbi başka dili başka konuşuyordu.

Asiye, Doruğun konuyu değiştirdiğini fark edince üzerine düşmedi ve onu dinledi.

"ne sürprizi"

Doruk bir kaç gün önce aldığı konser biletlerini çıkardı cebinden ve Asiye'ye gösterdi. Asiye uzatılan kağıtlara bakıp üzerindeki yazıları okuyunca gözleirni kocaman açarak Doruğa baktı.

"inanamıyorum Sezen Aksu konser biletleri mi bunlar"

"evet hemde Trabzon da"

Doruk karşısındaki kızın gözlerindeki mutluluğu ve heyacanı hissetmişti. Öylesine çok mutluydu ki. Her halinden belliydi.

Asiye dayanamayıp kollarını Doruğun boynuna dolayıp sıkı sıkı sarıldı ona.

"ben, ben ne kadar teşekkür etsem az. Çok teşekkür ederim Doruk. Bu benin kurduğum hayalin de ötesinde."

Doruk farkında olmadan genç kızın saçlarından gelen lavanta kokusunu içine çekti. Öyle çok seviyordu ki bu kokuyu. Hiç bir koku bu kadar güzel gelmiyordu.

Asiye geri çekildiğinde mutluluktan parlayan gözleri ile genç adama baktı. Gelen ani dürtü ile genç adamın omuzlarından tutup yanağını öpmüştü. Doruk hissettiği sıcak dudaklar ile kalbi sanki o an durdu.

"çok teşekkür ederim Doruk. Hayatıma girdiğin için, aralık olan kapılarımı açamaya yardım ettiğin için, hayallerimi yaşattığın için."

Doruk hala az evvelki o kısacık öpücüğün etkisinden çıkamamıştı. Kalbi öyle hızlı atıyordu ki genç kızın duymasından korktu.

"ben bir şey yapmıyorum ki. Sadece hayallerini yaşaman için önüne bir fırsat sunuyorum."

"bu dediğini senden başka kimse yapmadı ki. O yüzden sen benim kahramanımsın. Beni kurtaran bir kahraman"

"Asiye, bu dediklerin çok güzel çok teşekkür ederim ama senin bir kahramana ihtiyacın yok ki. Sen içinde yatan o cesur kızdan bir habersizsin galiba. Senin içinde unuttuğun o kız çocuğu varya. O kadar cesur ki. Her şeyi yapabilecek kadar güçlü. Sadece senin kanadını kırmışlar. Bende belki sadece onun onarılmasına yardım ettim o kadar"

Asiye yüzündeki buruk gülümseme ile bakıyordu yeşil harelere. Ne kıymetli biri olmuştu hayatında. Kalbini titreten gülümsemesi ile baktı ona.


🎶🎶


"Doruk sanırım ben konser başlamadan heyecandan öleceğim"

Başka Bir EvrendeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin