Doruk duyduklarını idrak etmeye çalışırcasına dakikalarca çatık kaşı ile genç kıza bakıyordu.
"hadi ama Doruk Atakul, sana evlilik teklifi eden biz kızı bekleniyorsun burada."
Doruk girdiği transtan çıkıp kendine gelmeye çalıştı.
"delirmişsin sen. Saçnalama"
Doruk arkasını dönüp gitmek istediğinde Asiye onu bileğinden tutup önüne geçerek durdurdu.
"yoo hayır ben ciddiyim. Evlen benimle Doruk. Evlenelim. Ben hayatımın sonuna kadar senin hayat arkadaşın olarak tamamlamak istiyorum."
Doruk duydukları ile artık çileden çıkmış gibiydi.
"ya ne hayatı, öleceğim diyorum kızım anlamıyor musun. Yarın sabaha bile sağ çıkacağı belli olmayan adamla evlenmek akıl işi mi. Hayatını dul bir kadın olarak mı devam ettireceksin"
Asiye gözlerinin dolmaya başladığını hissetse de pes etmedi.
"ne biliyorsun, hani diyorsun ya öleceğim diye. Benim senden önce ölmeyeceğimi nerden biliyorsun Doruk. Belki şuradan karşıya geçerken araba çarpacak ve kurtulamayacağım. Ve ben değil sen bensiz kalacaksın."
Doruk genç kızın anlattıklarını dinlerken tüyleri diken diken oldu düşüncesi bile kötüydü.
"ölüm hepimizin alnında yazılımış Doruk. Kime ne zaman geleceğini bilmiyoruz. Sende öyle. Ömer dedi diye hemen ölecek misin. Allah ol der olur. O yüzden yaşadığımız her saniyenin kıymetini bilelim."
Doruk gözlerinin dolduğunu hissediyordu. Bu kızın inatçılığı ve güzel kalbi onu mahvediyordu.
"yani uzun lafın kısası, benimle evlenir misin Doruk Atakul, beni bir ömür eşin olmaya layık görür müsün"
Asiye bu sefer yüzünde kocaman gülümsemesi ile bakarken işte buna dayanamadı Doruk ve genç kızı kendisine çekip saçlarını doya doya koklayıp öptü.
Asiye ise vakit kaybetmeden kollarını sevdiği adamın boynuna doladı. O kadar sıkı sıkı sarıyorlardı ki birbirlerini.
Kaç günün özlemi vardı ikisinde de. Asiye sevdiği adamın boynuna küçük bir öpücük bırakmıştı. Ona has kokusunu içine çekti doya doya.
Geri çekildiklerinde Doruk iki elinin arasına genç kızın yüzünü aldı. Biraz bakıp alnına bir öpücük kondurdu."seni seviyorum Asiye, seni öyle çok seviyorum ki, sana olan sevgim bana çok şey yaptırdı."
"bende seni çok seviyorum Doruk ve inan bu sevgi bana da çok şey yaptırdı"
Doruk uzanıp sevdiği kızın alnına uzun bir öpücük bırakıp onu kendisine çekip sıkı sıkı sardı.
O anın hiç bitmesin istedi. Öylece onun sıcaklığı ile bir ömür yaşayabilirdi.🎶🎶
Asiye seçtiği beyaz elbiseyi alıp kabine girdi. Doruk ile birlikte ayarladıkları nikah tarihi yarındı ve beraber alışverişe çıkmışlardı.
Gelinlik giymesi gerektiğini söylesede Asiye, sade güzel beyaz bir elbisenin yeterli olduğunu söyledi.
Kabinde giydindiği elbiseye bakarken içinde gayet güzel olduğunu düşündü. V yakası olan elbisenin kolları ince bir kumaştı beline oturup etek kısmının genişliği ile gayet güzeldi.
Doruk kabinin içinden adeta bir kuğu gibi çıkan genç kıza hayranlıkla baktı. Bir insana her giydiği mi yakışırdı. Yakışıyordu işte. Asiye bu hayatta gördüğü en güzel kızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başka Bir Evrende
Teen FictionÇiçekçi kız ve Yakışıklı adamın hikayesine sizi de bekleriz... 9 Kasım 2021 - 26 Kasım 2021