Bölüm 1

715 17 37
                                    

Bölüm 1|İlk Karşılaşma

Vücudumu saran sıcaklıkla gözlerimi araladım. Kızıl saçlarım terden enseme yapışmıştı.

Uyku sersemliği ve geceden kalmış olmanın verdiği etkiyle bir süre nerede olduğumu kavrayamadım. Gözlerim önce oldukça lüks gözüken otel odasında gezindi sonra çıplak vücudumu kavramış kaslı kolları buldu.

Ah doğru ya!

Dün gece fazla hareketli geçmişti!

Aklıma dolan anlarla zevkle sırıttım. Vücudumu saran bu adam dün gece bana hayatımın en mükemmel seksini yaşatmıştı. Onun kadar yakışıklı, güçlü bir adam daha tanımamıştım.

Öyle güçlü bir aurası vardı ki, kollarının arasındayken bile bacak aramın sızlamasına sebep oluyordu.

Ama bende ilişki sınırı bir gecelik. Bu yüzden sıcaktan bunalmış vücudumu bu yakışıklı adamın kollarından kurtarıp bir an önce burayı terk etmeliyim.

Çünkü, deneyimlerime göre aynı erkekle ikinci kez görüşmek çok kötü sonuçlar doğurabiliyor.

Yavaşça karnımı sarmış kollarının arasından sıyrılıp kendi tarafımda oturduğumda o da yatakta kıpırdanıp pozisyonunu değiştirdi. İstemsizce omzumun üstünden ona baktım. Bunu asla yapmazdım ben. Her zaman arkama bile bakmadan kaçardım.

Ama ona bakma isteğime engel olamıyorum. Nihayetinde o, bana hayatımın en güzel gecesini yaşatmış adam. Bu kadarcık ayrıcalığı da hak ediyor.

Usulca onu izlemeye devam ettim. İri bedeni neredeyse tüm yatağı kaplıyordu. Basketbolculara taş çıkaracak kadar uzundu ve kalıplıydı. Yüz hatları da bu görkemli vücuda oturacak kadar karizmatikti. Karakteristik bir burnu ve dolgun sayılabilecek şekilli dudakları vardı. Şimdi sımsıkı kapalı olan gözleriyse dün geceden hatırladığım kadarıyla, elaydı ve gür kirpiklerle kaplanmıştı. Gerçi hatırlamamam mümkün değildi, defalarca o güzel göz rengini izlerken orgazm yaşamıştım.

Yavaşça çıplak sırtına kaydırdım bakışlarımı. Bronz teni güçlü sırtıyla bir araya gelince gözlerime ziyafet oluşturuyordu resmen. Dokunmak istedim ama hemen elimi geri çektim.

Sonra boynunda parlayan gümüş zincire takıldı bakışlarım. Ucunda Galatasaray arması vardı. Dün gece de dikkatimi çekmişti ancak sormaya gerek duymamıştım. Bir gecelik adamın tuttuğu takım beni ilgilendirmezdi sonuçta.

Evet bir gecelikti ve böyle anlamsız bir şekilde onu izlemem saçmalıktı. Bu yüzden daha fazla oyalanmadan yataktan kalktım.

Odanın içinde savrulmuş eşyalarımı toparlamaya çalıştım ancak düzgün kalabilmiş tek parça eşyam beyaz elbisemdi. İç çamaşırlarımı dün gece, yataktaki yabancı parçalayarak üstümden çekip almıştı ve giyilecek halde değildi.

Oyalanmadan çıplak tenime elbiseyi geçirdim ve ayakkabılarımı giydim.

Çantamı da aldığımda tam odadan çıkıyordum ki komodinin üstünde duran sigara paketi ve gümüş zippoyu görmemle durdum. Rehabilitasyondan çıktığımdan beri sigara içmiyordum. Ancak dün gece yakışıklı yabancıyla açılışı yapmıştım ve şimdi nikotin ihtiyacıyla bedenim kavruluyordu.

Uzanıp paketi aldım ve kısa bir tereddütün ardından gümüş zippoyu paketin içine sıkıştırdım. Baya pahalı bişeye benziyordu ve sanırım onun için kıymetli bir eşyaydı ama yine de almak istedim.

Son kez yakışıklı yabancıya bakıp odayı terk ettim.

İtiraf ediyorum ki, ondan deli gibi etkilenmiştim. Hatta etkilenmekten fazlası, hoşlanmıştım. Ama hataya düşmeyecektim. Bu yüzden arkama bile bakmadan kaçtım.

VENÜSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin