Bölüm 12

346 16 1
                                    

Bölüm 13|İnci Tanem

Kucağında tepinen kadını makyaj odasına götürüp bırakırken hızla kapıyı kapattı.

"Cihangir!" İnci zar zor yerinde toparlandı ve üstündeki Cihangir'e ait ceketi tuttuğu gibi yere fırlattı. "Ne yaptığını sanıyorsun sen!"

Gözleri kadının vücudunu iyice kışkırtıcı hale getiren jartiyerde gezindi ve zorlukla bakışlarını çekti. Bu sertçe yutkunmasına sebep olmuştu.

"Asıl sen bu üstündekiyle o kadar herifin içinde ne yapıyorsun?"

"Sana ne ya! SANA NE!" Öfkeyle ayağının dibinde duran cekete tekme savurdu. "İşimi yapıyorum. Seni ilgilendirmez."

Alev alev yanan gözleri Cihangir'in üstünde durdu. Altında Galatasaray armalı gri bir spor şort üstünde de koyu kırmızı uzun kollu Galatasaray üstü vardı. Baldırlarına kadar çektiği beyaz çoraplarının altında da kramponları vardı. Sahadan çıkıp gelmiş gibi duruyordu ve bu İnci için oldukça tahrik edici bir görüntüydü.

Cihangir daha fazla dizginleyemediği dürtüleriyle bir adımda İnci'ye ulaştı ve ellerini çıplak beline dolayıp baş parmağıyla tenini okşadı. "Sana en çok beni ilgilendirdiğini söylemiştim Venüs."

"Bana bir daha Venüs deme. Bitti Cihangir. Aramızdaki o ucuz ilişki yok artık."

Cihangir dokunuşlarından kurtulmaya çalışan kıza engel oldu ve sinirle dişlerini sıkarak konuştu. "Yaşadığımız tüm o güzel anları ucuz ilişki diye adlandırman beni kırıyor İnci."

"Hadi ya? Kırıldın mı?" Alayla konuştu ve minik burnunu havaya dikti. "Ben de işin bittikten sonra beni paralı orospunmuşum gibi şoförlerinle yolladığında, davette beni tanımazdan geldiğinde, gözümün içine baka baka o kadınla flörtleştiğinde ve o kadının önünde beni itip kaktığında kırılmıştım Cihangir. Ama maalesef her zaman olduğu gibi benim duygularım kimse tarafından siklenmemişti."

"Haklısın, hata ettim. Sana fazla sert davrandım."

Yenilgiyle düşürdü omuzlarını Cihangir. Gerçekten İnci'ye yaptıklarından pişmandı.

Onun babasıyla olan hikayesini, daha önce tacize uğradığını öğrendiği halde yine de İnci'ye sevişilecek bir bedenden ibaret gibi davranmış olması affedilir gibi değildi. Bunu geç de olsa fark etmişti.

Ayrıca fark ettiği bişey daha vardı, İnci'ye bağlanmıştı.

Dün gece onsuz uyumak bedenine eziyet vermişti.

Ama en çok canını sıkan şey, İnci gece kulübünde bir adamla dans ederken yanında duramamak ve gidip sevdiği kadını oradan alamamak olmuştu.

Bir saniye, sevdiği mi?

Yaşadığı aydınlanmayla gözleri parladı. Bu kadını gerçekten de seviyordu. Her anını ona adamak istiyordu.

Bunu daha önce neden anlamamıştı ki? İlla kaybetmenin eşiğine mi gelmesi gerekiyordu?

"Sert mi davrandın? Ağzıma sıçtın Cihangir!" Nihayet kendini Cihangir'in ellerinden kurtardı. "Kusura bakma ama aramızdaki bitti. Hataydı. Benim elimi tutamayacak bir adamla böyle bir işin içine girmem hataydı."

Birkaç saniye durdu Cihangir. Bu kadını kaybetmek istemiyordu. Hem yine ne demişti o? 'Elimi tutamayacak adam'

O halde Cihangir ona elini tutacağını göstermeliydi.

Fevri bir hareketle yerdeki ceketi tekrar alıp İnci'nin üstüne giydirdi ve elinden tuttuğu gibi dışarı sürükledi.

Ne yaptığını, başına neler gelebileceğini düşünmüyordu. Bir kez olsun sonunu düşünmeden kalbini dinleyecekti.

VENÜSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin