Bölüm 11

305 15 7
                                    

Bölüm 11|Biten Anlaşma

Viskisini yudumlarken bir yandan gergince çağrısının cevaplanmasını bekiyordu.

İnci'yi görecek olmanın heyecanıyla akşamı zor etmişti. O saatten beri sabırsızca genç kadını bekliyordu.

Sabah telefonda tartışmışlardı ama çok ciddi olmadığını düşünmüştü Cihangir. Bunun için gelmemezlik yapmazdı muhtemelen.

Bu yüzden başına bişey gelmiş olma ihtimali onu deli gibi korkutmaya başladı.

Telefonu tekrar cevapsıza düşünce daha fazla dayanamadı ve oturduğu yerden kalktı. Evinden çıkıp asansöre yönelirken çoktan koruması Kadir'i aramış arabasını hazırlamasını söylemişti.

Oyalanmadan İnci'nin evine gittiğinde karşılaştığı yine koca bir boşluk olmuştu. Evde Mike denen herif vardı ama İnci hakkında hiçbir şey bilmiyordu.

Bu kızdırdı Cihangir'i. Aynı evde yaşadığı kadının nereye gittiğini nasıl bilmezdi?

Halbuki olay hiç de sandığı gibi değildi. Mike elbette İnci'nin nerede olduğunu biliyordu ama İnci'nin Cihangir'le tanıştıktan sonra kötü anlamda değişen ruh hali sebebiyle Cihangir'e güvenmemesi gerektiğine karar vermişti.

İnci hiçbir şey anlatmasa bile sorunun Cihangir olduğu belliydi ve Mike arkadaşını asla satmazdı. Bu yüzden salak taklidi yapmaktan başka seçeneği kalmamıştı.

Cihangir eve döndüğünde sabırsızca tekrar aradı İnci'yi ama yine cevapsıza düştü. Sinirle telefonunu koltuğa fırlattı. Saat on ikiye geliyordu. Neredeydi bu kadın?

Başına bişey gelmiş olma ihtimali kalbini sıkıştırırken kadını kırdığı için bunların yaşandığını düşünmüyordu bile. Çünkü onu kırdığını bile anlamayacak kadar umutsuz vakaydı.

Saat on ikiyi geçtiğinde kapı çaldı. Cihangir büyük bir heyecanla kapıya ilerledi. İnci olma ihtimali tüm gerginliğini alıp götürmüştü. Ancak kapının arkasından kendine bakan Hakan tüm öfkesini geri getirdi bedenine.

"Sen miydin?"

"Başka birini mi bekliyordun?" Hakan alayla konuşup içeri geçti. "Kızıl saçlarımız, iki metre bacağımız yok ama bizim de bir giderimiz var yani abicim. Kırıcı olma."

Hakan'ın alaylı tavrına ters ters baktı.

"Ne bok yemeye geldin sen buraya? Geceleri müsait değilim demedim mi?"

"Dedin. Ama İnci yok diye gelmemde sakınca olmaz diye düşündüm. Son zamanlarda İnci Soydan'dan başkasıyla vakit geçirdiğin yok çünkü. Haliyle ev de boş olmalıydı."

Kaşları çatıldı ve Hakan'ın tek bir cümlesine odaklandı.

"Sen nereden biliyorsun İnci'nin olmadığını?"

"Kanalın magazin sayfasına düştü. Orada gördüm." Umursamaz bir tavırla cevapladı. Kanal sahibi olarak tüm magazin olaylarını ilk duyan kişilerden oluyordu. Bu onun için olağandı. Hatta bunun olağan olduğunu Cihangir de çok iyi biliyordu ve şu an bunu sorgulaması Hakan'ın tuhafına gitmişti.

VENÜSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin